روسیه پس از تصویب ژاپنی covid-19 دارو به رول 'تعویض بازی' هفته آینده

توسط: عصر ایران | مسکو | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 9:20:14 pm ثبت شده تحت نام Avifavir, این اولین ب

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | مسکو | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 9:20:14 pm
Russia, after approving Japanese COVID-19 drug, to roll out 'game changer' next week ثبت شده تحت نام Avifavir, این اولین بالقوه coronavirus درمان به تایید روسیه وزارت بهداشت ، آن را به نظر می رسد در دولت لیست تایید مواد مخدر در روز شنبه پس از آزمایش های بالینی. (رویترز)

روسیه شروع خواهد شد اداره آن مورد تایید داروی ضد ویروسی برای درمان coronavirus بیماران در هفته آینده دولت خود را حامی مالی به رویترز گفت یک حرکت آن به عنوان "تغییر بازی" است که باید به سرعت بازگشت به حالت عادی زندگی اقتصادی.

روسی بیمارستان ها می توانید شروع به دادن دارو به بيمار از 11 ژوئن با به اندازه کافی برای درمان حدود 60000 نفر در هر ماه سر از روسیه RDIF ثروت صندوق به رویترز گفت در یک مصاحبه.

وجود دارد در حال حاضر هیچ مورد تایید واکسن بسیار مسری است و گاهی اوقات بیماری کشنده و بدون اجماع در جهانی جامعه علمی در مورد اثر دارو مانند روسیه و اصلاح داروی ضد ویروسی.

ثبت شده تحت نام Avifavir, این اولین بالقوه coronavirus درمان به تایید روسیه وزارت بهداشت ، آن را به نظر می رسد در دولت لیست تایید مواد مخدر در روز شنبه پس از آزمایش های بالینی.

RDIF سر کیریل Dmitriev گفت بالینی درگیر 330 مردم و نشان داد که این دارو با موفقیت درمان این ویروس در اکثر موارد در عرض چهار روز.

محاکمه شد و با توجه به توان نتیجه گرفت در حدود یک هفته, او گفت:, و بیشتر خواهد بود انجام شده است. وزارت بهداشت داده بود تصویب آن برای دارو استفاده تحت یک ویژه تسریع فرآیند و تولید آغاز شده بود در ماه مارس او اضافه شده است.

"ما اعتقاد داریم که این تعویض بازی است. آن را به کاهش فشار در سیستم بهداشت و درمان ما مردم کمتر به وضعیت بحرانی و برای 90% از مردم آن را حذف این ویروس در عرض 10 روز," او گفت:.

"ما اعتقاد داریم که این دارو است کلیدی برای از سرگیری کامل فعالیت های اقتصادی در روسیه است. مردم باید به دنبال اجتماعی, فاصله, قوانین, و البته ما نیاز به یک واکسن, اما آن را ترکیبی از این سه اهرم."

'چند عوارض جانبی'

با 405,843 موارد روسیه سوم بیشترین تعداد عفونت در جهان پس از برزیل و ایالات متحده هر چند با 4,693 رسمی مرگ و میر بسیار پایین تر مرگ و میر چیزی است که تمرکز بحث است.

Dmitriev گفت: داروی جدید که می آید در شکل قرص اجازه می دهد مردم را به صرف زمان کمتر در بیمارستان و کاهش زمان مسری هستند گفت: این دارو تا به حال چند عوارض جانبی بود اما نه برای زنان باردار مناسب.

آن را به خصوص موثر او گفت: برای بیماران مبتلا به خفیف یا سطح میانی علائم.

RDIF است که 50 درصد سهم در دارو تولید کننده ChemRar بودجه محاکمات و دیگر کار با شرکای خود به میزان حدود 300 میلیون roubles ($4.3 میلیون دلار) گفت: Dmitriev که توضیح داد که این هزینه ها برای روسیه بسیار پایین تر به دلیل قبلی کار توسعه انجام شده در ژاپن است.

Avifavir شناخته شده بطور عنوان favipiravir بود که در اواخر دهه 1990 توسط یک شرکت ژاپنی بعد از خرید توسط Fujifilm آن را به عنوان نقل مکان کرد و به بهداشت و درمان. این دارو آثار کوتاه-اتصال تولید مثل مکانیسم خاصی RNA ویروس آنفلوانزا است.

متخصصان روسی تغییر نام ژنریک دارو به منظور افزایش اثر بخشی آن برای درمان COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان کروناویروس گفت: Dmitriev که گفت مسکو آماده خواهد بود برای به اشتراک گذاشتن جزئیات آن تغییرات را با دیگران در عرض دو هفته.

"این دارو نشان داد که نتایج بسیار خوبی در کارآزمایی تصادفی بالینی آزمون. پس از چهار روز 65 درصد از بیماران را ندارند و ویروس" او گفت:.

ژاپن شده است trialling همان مواد مخدر شناخته شده وجود دارد به عنوان Avigan. این برنده ستایش دیگران از نخست وزیر شینزو آبه و $128 میلیون در بودجه دولت, اما هنوز به تایید برای استفاده است.

هنگامی که روسیه به نیازهای پزشکی خود بودند تحت پوشش Dmitriev گفت: نگاه به صادرات Avifavir. کشورهای خاورمیانه و آمریکای لاتین به حال ابراز علاقه به دستیابی به آن, او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب