جاده های روستایی همچنان بسته در گرند فرک شهرستان به احتمال زیاد به ماندن در آن راه

ژوئن 30 downpour که ریخته توسط برخی از گزارش ها بیش از 10 اینچ باران در برخی از نقاط این شهرستان شسته جاده ها

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

ژوئن 30 downpour که ریخته توسط برخی از گزارش ها بیش از 10 اینچ باران در برخی از نقاط این شهرستان شسته جاده ها و پلچک. برخی از کسانی که در شهرستان جاده هنوز بسته است و می تواند که در راه ماندن تا زمانی که بودجه از سازمان مدیریت اضطراری فدرال وارد به تعمیرات در جریان است.

هر چند او نمی دانست که جدول زمانی county مهندس نیک غرب گفت: او معتقد است دولت خواهد خواست برای دیگری اضطراری اعلام یک فرایند طول می کشد که ماه به صورت کامل. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جولای 9, به تازگی اعطا دولت اواسط ممکن است درخواست برای یک فاجعه بزرگ و اعلامیه برای بهار و جاری شدن سیل در این دولت است که باعث شده در مورد 40 میلیون دلار خسارت به جاده ها و زیرساخت ها است.

"من می دانم که آن را طول می کشد FEMA دو تا سه ماه برای تصمیم گیری و پس از آن طول می کشد تا شش ماه دیگر و یا اگر آنها می گویند بله به شما پول" در غرب گفت.

Arvilla و Emerado ضربه شد به خصوص در طول طوفان و آتش بخش وجود دارد و آب گرفتگی شد که در همان نزدیکی بودند farmsteads. بسیاری از جاده های شهرستان در این منطقه هنوز هم بسته است. همه از آن آب غرب گفت: جریان باد از شرق از طریق لاک پشت رودخانه به Manvel منطقه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جاده های شهرستان در شرق Emerado و در Manvel منطقه نیز آسیب دیده در طوفان, اما در ماه ژوئیه 7 اضطراری اعلام شده توسط چنگال بزرگ شهرستان کمیسیون آزاد پول از شهرستان صندوق اضطراری به آن را تعمیر. شهرستان جاده های تحت پوشش صندوق اضطراری و پول از FEMA مورد نیاز است برای کسانی که تعمیرات با توجه به غرب است.

غرب که در جولای 7 شهرستان جلسه کمیسیون گفت: برخی از شهرستانهای خواهد یا مجبور به ترک جاده های بسته و یا ورشکسته تلاش برای تعمیر آنها.

"امیدوارم FEMA می گوید بله و امیدوارم آنها به این شهرک برخی از پول این زمستان" در غرب گفت. "ساخت و ساز احتمالا تابستان آینده است."

غرب گفت: برخی از ساکنان شهرستان هستند گفت: به اندازه پلچک باید بزرگتر به جای یک باران سنگین رویداد. معمولا این شهرستان با استفاده از پلچک است که می تواند دو تا سه اینچ از بارش باران در یک دوره 24 ساعته از 10 تا 25 سال باران رویداد بسته در جاده ها است. گاهی اوقات این شهرستان در نظر اثرات چهار تا پنج اینچ از بارش باران در یک روز-100-سال باران رویداد. مقدار باران سقوط کرد که در تاریخ 30 ژوئن بی سابقه است از مهندسی نقطه نظر.

"اگر شما 10 اینچ از بارش باران در چند ساعت آن را فقط خاموش نمودار" در غرب گفت. "ما حتی نمی در آن نگاه کنید."

این شهرستان می تواند نصب بزرگتر پلچک اما این نیز به شمار چالش است. پلچک تابع به عنوان یک سیستم یک جریان به بعد. برای ایجاد تغییر موثر کل سیستم نیاز به جایگزین بسیار گران گزاره. ساخت کالورت بزرگتر در وسط اجرا در حالی که مفید به صورت فوری منطقه به معنی مکان های پایین دستی خواهد رسید تنها سخت تر در یک باران سنگین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن