شایعات چرخش در اطراف ایالتی مینه سوتا هرزه در نظر گرفتن بخشی در شهروند گشت در طول فلوید اعتراض در بمیجی

رسانه های اجتماعی شده است چرخش با سوالات و شایعات مربوط به حکومت در بمیجی بالقوه آشغال آتش سوزی و چه شهردار به

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

رسانه های اجتماعی شده است چرخش با سوالات و شایعات مربوط به حکومت در بمیجی بالقوه آشغال آتش سوزی و چه شهردار به عنوان "اوباش" از روز شنبه در اعتراض به. یک شب حکومت نظامی تصویب رسید برای بمیجی در روزهای شنبه و یکشنبه پس از یک "سری خاص از معتبر تهدید به ملک و مردم" و در پاسخ به اعتراض مسالمت آمیز با توجه به بیانیه ای از شهردار ریتا آلبرشت.

های مختلف گمانه زنی و سوالات خود را آنجا مطرح شده است, از طریق رسانه های اجتماعی و ساکنان فرستاده اند در تصاویر به بمیجی پیشگام پس از حذف پست ها از جمله ذکر است از دولت تشکر. مت Grossell R-Clearbrook شرکت در گشت شهر با صاحب شبکه اسلحه خانه یک کسب و کار واقع در نزدیکی ایتاسکا پارک ایالتی.

در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه, Beltrami County Sheriff موبایل Beitel خطاب به برخی از شایعات و اطلاعات غلط است که "شمعی جامعه ما اطراف اجرای قانون پاسخ به معتبر مبتنی بر شواهد تهدید به شهر بمیجی آن شهروندان و کسب و کار آن رخ داده است که این آخر هفته گذشته."

با توجه به Beitel در روز جمعه, مه 29, اجرای قانون مقامات هشدار داده شد که افراطی سازمان برنامه ریزی برای نفوذ به تظاهرات مسالمت آمیز به جای برنامه ریزی شده در روز شنبه در بمیجی از جمله شروع آتش سوزی. این سازمان های افراطی شده اند به نام های اجرای قانون است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در طول پنج شنبه, اجرای قانون ادامه داد: برای دریافت تهدیدات مربوط به "سوزاندن بمیجی پایین" به طور خاص نسبت به سوزاندن Beltrami County/بمیجی اداره پلیس اجرای قانون مرکز آزادی گفت.

Beitel ادعا ترس خود را "توجیه شده بودند" پس از اجرای قانون در بر داشت "چند dumpsters پر شده با گاز accelerants و انبارها از ابزار مخفی" یافت شد در اطراف منطقه مرکز شهر.

شهردار آلبرشت بیانیه منتشر شده در روز یکشنبه همچنین گفت که "dumpsters یافت شد که در حال حاضر گذاشته شده است با accelerants (گاز) و flammables (کیسه های از برگ و شکسته پالت)."

مدیریت زباله نامیده می شد برای خالی dumpsters در 6 p. m. روز شنبه در مرکز شهر Bemidji, Beitel گفت.

بعد از ظهر روز شنبه برنامه ریزی شده تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شد و در ساعت 2 بعد از ظهر با سخنرانان و موسیقی قبل از معترضان راه می رفت به اجرای قانون مرکز حدود پنج بلوک از جایی که تظاهرات شروع شد. تظاهرات باقی مانده عمدتا مسالمت آمیز تا ده معترضان احاطه شده و انداخت باقی مانده در یک تیم ، Beitel گفت: این فرد بلافاصله دستگیر شد.

"سازمان صلح آمیز شهروند مارس قادر به مرحله آرام و پراکنده بسیاری از جمعیت و متوقف شد هر گونه آسیب بیشتر از وقوع" آزادی گفت.

پنجره های طبقه اول این مرکز سپس سوار شد و اجرای قانون نامیده می شود برای کمک های متقابل از سازمان های دیگر.

"بسیاری از مأموران اجرای قانون که در پاسخ و گشت خیابان از بمیجی انجام شد تا در تاریکی SUV تیم ملی اتومبیل" Beitel گفت. "در هیچ زمان انجام Beltrami County Sheriff یا بمیجی اداره پلیس تماس به صورت خصوصی یا امنیت شهروندان برای کمک به اجرای قانون ما پاسخ به آن شده است اظهار داشت: در چند سیستم عامل رسانه های اجتماعی و اظهارات مقامات دولتی."

"نادانسته به خودم یا (بمیجی پلیس) رئیس (مایک) Mastin ما آموخته است که برخی از صاحبان کسب و کار و شهروندان از جمله دولت نماینده مت Grossell تا به حال ارائه شده برای کمک به و بودند با ماموران اجرای قانون محلی و همسایه کلانتر در بمیجی ایستگاه آتش" او اضافه شده است.

Grossell یک بازنشسته مامور اجرای قانون در خدمت داشتن به عنوان یک ویکی شهرستان کلانتر و معاون. خواه از Clearbrook به نمایندگی از منطقه 2A Grossell ساخته ایالت اخبار هنگامی که او صادر شده استناد برای رفتار آشوبگرانه و خاطی در ماه اوت گذشته در St. Paul اما توافق به او اجازه می دهد برای جلوگیری از محکومیت و به جای شرکت در شش ماه دادگاه انحراف برنامه.

"در حدود ساعت 9:30 p. m. نماینده Grossell به من رسیده است و ارائه کمک های با حال "چشم و گوش " برای اجرای قانون" Beitel توضیح داد.

Grossell نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر دوشنبه ،

کلانتر گفت: دفتر خود را نیز دریافت اطلاعاتی که اتوبوس پر از معترضین به رهبری به بمیجی تا زمانی که Grossell به نام او Beitel گفت: "من عمدا به کارگردانی او در خارج از محدوده شهر به سازمان دیده بان برای اتوبوس است که ممکن است در آینده به بمیجی و گزارش مشاهدات خود را به اجرای قانون است. متاسفانه یک miscommunication منجر به برخی از شهروندان قرار داده شده در حاشیه مکان در سراسر شهرستان از بمیجی."

بیانیه ای که در تضاد با آلبرشت یکشنبه در بیانیه ای که در آن او گفت: "ما آگاه هستند از چند نادرست و شایعات در رسانه های اجتماعی که می تواند منجر به سوء تفاهم و خشونت است. این شهر نه درخواست و نه ما چشم پوشی, اوباش گشت زنی در محدوده شهر در حال حاضر و یا هر زمان."

در حال حاضر حذف Facebook پست از شبکه زراد خانه, نوشته شده در 10:30 p. m. روز شنبه گفت: "من از نشستن در یک سیاه SUV در اینجا در بمیجی با یک دسته از میهن پرستان را به مطمئن شوید که این شهر را دریافت نمی کند سوزانده و یا غارت مانند مینیاپولیس... ما آغاز شده در ایستگاه پلیس که در آن ملاقات ما میدهد. در حال حاضر ما ارسال شده تا در (پنج) مکان در شهر مطمئن شوید که هیچ یک از مینیاپولیس shenanigans را در اینجا!"

با توجه به شبکه Armory سایت ماموریت کسب و کار است: "ما اعتقاد داریم در حفظ جوامع ما امن است. آموزش دیگران مسئول راه از دست زدن به اسلحه و تجهیزات حفاظت فردی مهم ترین راه ما می توانیم کمک به کمک به ایمنی از عزیزان ما."

وقتی پرسیده شد که به نظر در اظهارات عمومی در مورد وضعیت ساموئل اسمیت صاحب شبکه زراد خانه گفت: "ما می خواهیم یک عذرخواهی از شهردار بمیجی ریتا آلبرشت برای عموم تماس با صاحبان کسب و کار در بمیجی اوباش."

Beitel گفت: در بیانیه خود "این شهروندان نیست به طور فعال به گشت زنی در خیابان های شهر ما نیست به اشتراک گذاری شخصی خود را به عنوان دیدگاه آنها بیان شده در رسانه های اجتماعی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن