رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر برندگان گرفتن جوان

طریق اول سال چند را نشان می دهد اما به نظر می رسد مانند رانندگان در حال تلاش برای جبران زمان از دست رفته. با ح

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

طریق اول سال چند را نشان می دهد اما به نظر می رسد مانند رانندگان در حال تلاش برای جبران زمان از دست رفته.

با حداکثر سرعت دویدن مسابقه ماشین در صحنه یا میدان گاوبازی به نظر می رسد به توان تهاجمی تر در این فصل حتی در گرما نژادها. یک تعداد انگشت شماری از تصادفات رخ داده در گرما نژادها و این کمی غیر معمول از رانندگان معمولا نمی را شانس بزرگ تا زمانی که از ویژگی های حوادث.

نیک Ranten شد مهاجم هفته گذشته در RCS گرفتن اولین کار حرفه ای پیروزی در یک میدان است که به نظر می رسد برای تبدیل شدن به جوان در هر فصل.

این زن 24 ساله در فصل سوم از مسابقه رهبری از آغاز تا پایان در پیروزی 25 دامان رویداد. یکی از چالش آمد از برندان مولن یک 17 ساله در حال حاضر در فصل سوم خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این مسابقه بوده واقعا خوب در تمام طول سال گفت: Ranten. "من یاد گرفته ام که سخت تر از من درایو و meaner شما در مسیر آن کار می کند خیلی بهتر

"شما باید به رانندگی با این ماشین مثل شما عصبانی هستید. من یادگیری که آنچه در آن طول می کشد تا عضلات این خودرو در اطراف این مسیر است."

در پنج شب از مسابقه در این فصل وجود داشته است سه برندگان -- Austin, Pierce, جید هیستینگز و Ranten.

پیرس قدیمی ترین در 31.

برای Ranten این پیروزی همچنین whets اشتها خود را برای پیروزی های بیشتر. او 60 راننده را به نفع خود یک NOSA ویژگی به عنوان وجود دارد در حال حاضر 650 ویژگی های کامل از مدار آغاز به کار در سال 1994.

"با یک پیروزی بود, آن را به شما می دهد به این معنا که شما می توانید انجام این کار گفت:" Ranten. "ما می تواند به رقابت بپردازند. شما در خود اعتقاد دارند و شما می دانید آن می تواند کار کند."

Ranten خواهد بود برای یک شات در یک دوم راست برنده چهار شنبه, جولای 10, در RCS. همچنین در این هفته NOSA مسابقه را در شیاطین دریاچه جاده سریع السیر در شنبه, جولای 11.

علامت Dobmeier است winningest راننده در رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر تاریخ است. او مجروح شد در جهان از قانون شکنان سقوط یک هفته پیش در سرو دریاچه جاده سریع السیر در نزدیکی ریچموند جدید, Wis.

او همچنان در بیمارستان بستری, در, St. Paul پس از بازگشت از عمل جراحی روز شنبه گذشته.

با توجه به Facebook صفحه او آسیب دیده خود را L3 و L4 مهره.

یک شنبه Facebook پست گفته: "این صبح خوانده شده را علامت رفت برای اشعه X و پزشکان خوشحالیم که با همه چیز است که به دنبال. پس از آنها به ارمغان آورد او را به اتاق او نشسته در صندلی در حالی که برای. او همچنین قادر به راه رفتن در اطراف کمی. ما بسیار خوشحال با این حال پیشرفت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن