Rishi Sunak دست انگلستان کلید کارگران یک COVID-19 بحران پرداخت افزایش

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 5:11:55 pm این افزایش پرداخت به شرح زیر حل و فصل

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 5:11:55 pm
این افزایش پرداخت به شرح زیر حل و فصل بیش از یک میلیون نفر از خدمات بهداشت ملی (NHS) کارگران که در ادامه به بهره مندی از سه سال در دستور کار برای تغییر پرداخت قرارداد که تحت آن پرداخت شروع به عنوان یک پرستار واجد شرایط با افزایش بیش از 12 درصد از 2017/18.

بریتانیا صدراعظم از خزانه Rishi Sunak روز سه شنبه دست یک بالاتر از نرخ تورم افزایش دستمزد برای کارگران مشاغل کلیدی مانند پزشکان و افسران پلیس در به رسمیت شناختن کار سخت خود را در طول coronavirus بحران همه گیر.

انگلستان وزارت خزانه داری که هند منشأ وزیر سر گفت که حدود 900,000 کارگران بهره مند خواهد شد در سراسر کشور با معلمان و پزشکان شاهد بزرگترین افزایش در 3.1 درصد و 2.8 درصد به ترتيب به رسمیت شناختن تلاش های خود را در خط مقدم در جنگ مقابل COVID-19. پلیس و افسران زندان را هم باید 2.5 درصد افزایش در پرداخت برنامه ریزی شده برای 2020-21 سال مالی است. "این ماه گذشته باید تاکید کرد آنچه که ما همیشه می دانستند که ما در بخش عمومی کارگران را یک نقش حیاتی برای کشور ما است و ما می توانیم با تکیه بر آنها هنگامی که ما به آنها نیاز دارید" گفت: Sunak.

"این درست به همین دلیل است که ما به دنبال توصیه های مستقل پرداخت بدن با این مجموعه از املاک-شرایط پرداخت افزایش می یابد," او گفت:.
بریتانیا نیروهای مسلح دریافت خواهد کرد 2 درصد افزایش به عنوان 16,340 استخدام جدید پیوستن بریتانیا به طور منظم نیروهای مسلح از آوریل 2019 به مارس سال 2020 افزایش 30.9 درصد در مقایسه با قبلی 12 ماه دوره است.

این افزایش پرداخت به شرح زیر حل و فصل بیش از یک میلیون نفر از خدمات بهداشت ملی (NHS) کارگران که در ادامه به بهره مندی از سه سال در دستور کار برای تغییر پرداخت قرارداد که تحت آن پرداخت شروع به عنوان یک پرستار واجد شرایط با افزایش بیش از 12 درصد از 2017/18.

این به این معنی پرستاران که هنوز حرکت خود را پرداخت سازه را دریافت خواهد کرد به طور متوسط 4.4 درصد افزایش این سال است. وجود دارد 12,220 بیشتر پرستاران و سلامت بازدید کنندگان برای بیمه خدمات درمانی نسبت به سال گذشته دولت گفت.

"این چند ماه گذشته شده اند فوق العاده به چالش کشیدن زمان برای ما بیمه خدمات درمانی و حل و حرفه ای و تعهد کارکنان شده است در سراسر. ما قادر به قبول توصیه های مستقل پرداخت نقد و بررسی بدن برای دندانپزشکان و پزشکان" گفت: انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock.

"من متعهد به حمایت از کل بیمه خدمات درمانی و مراقبت اجتماعی نیروی کار از طریق بهبود جذب و حفظ و ارائه 50,000 بیشتر پرستاران و 6000 بیشتر پزشکان در عمل به طور کلی" او گفت:.

خزانه داری انگلستان گفت که هر پرداخت پیاده روی توصیه می شود مستقل پرداخت نقد و بررسی بدن و که در این سال دولت پذیرفته تیتر توصیه می شود افزایش برای هر نیروی کار است.

"این سال را پرداخت جوایز منعکس کننده تلاش عظیم ساخته شده توسط کسانی که در بخش عمومی در پاسخ به چالش های بی سابقه ای برای این کشور در طول Covid-19 شیوع" آن را گفت.

پرداخت جوایز برای نیروهای مسلح, زندان, افسران ارشد کارمندان دولت و بیمه خدمات درمانی کارکنان کار خواهد بود backdated به ماه آوریل این سال در حالی که افزایش پرداخت برای پلیس و معلمان در سپتامبر شروع می شود که در اجرا های مختلف پرداخت (اوت سپتامبر).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن