افزایش عفونت نشان می دهد که نیاز به هوشیاری در بازارهای جهانی بازگشایی

توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 8:12:45 am اتحادیه اروپا 27 کشور و دیگر کشورهای

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: AP | برلین | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 8:12:45 am
coronavirus world bank, coronavirus cases, coronavirus news, coronavirus india, indian express news اتحادیه اروپا 27 کشور و دیگر کشورهای اروپایی نیست و انتظار می رود برای شروع بازگشایی به بازدید کنندگان از خارج از قاره حداقل تا ابتدای جولای و احتمالا بعد.(AP Photo/Petr دیوید Josek)

کشورهای اروپایی بازگشایی مرزهای دوشنبه پس از سه ماه coronavirus shutdown اگر چه بازدید کنندگان بین المللی هنوز در حال دور نگه داشته و وجود عدم قطعیت بر اینکه بسیاری از اروپایی ها را به سرعت در آغوش سفر خارج از کشور خود.

بازگشایی ادامه داد: در مکزیک و برزیل با وجود موارد بالا رفتن از در دو تا از بزرگترین کشورهای آمریکای لاتین که در آن مقامات در تلاش برای رسیدگی به همه گیر اثر در حال حاضر ضعف در سیستم های پزشکی. در ایالات متحده آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس تشویق فرمانداران به برجسته "خبر خوب" در اطراف تلاش برای مبارزه با ویروس با وجود چندین متحده گزارش افزایش عفونت است که می تواند به شدت به مردم بازگشت به کار و سرمایه گذاری در طول تابستان است.

نیاز به ثابت هوشیاری آمد به تمرکز شدید به چین که در آن COVID-19 اولین ظهور در ماه دسامبر با عجله به مهار شیوع در پایتخت پکن است.

جزئیات| توضیح داد: چه چشم اندازی برای موج دوم COVID-19?

رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: بیش از 100,000 تایید موارد coronavirus گزارش شده در سطح جهان هر روز در دو هفته گذشته و کشورهایی که پیشتر انتقال "باید اقامت هشدار به امکان تجدید حیات."

Tedros Adhanom Ghebreyesus اشاره کرد که آن را در زمان بیش از دو ماه برای رسیدن به 100,000 موارد گزارش شده در حال حاضر روزانه یک هنجار شده است. هر روز نزدیک به سه چهارم از موارد جدید می آیند از 10 کشور — عمدتا در جنوب آسیا و آمریکا, او گفت:.

پنس گفت: در تماس با فرمانداران است که به جز چند مکان ایالات متحده است دیدن قوی قطره در ویروس های مربوط به بستری و میزان مرگ و میر. در فایل صوتی این تماس به دست آمده توسط آسوشیتد پرس پنس فرمانداران خواست به آن را حذف به ساکنان که "در بسیاری از واقعا خبر خوبی است."

مقامات کاخ سفید شده پایین به شدت از ویروس خروش در مکان هایی مانند آریزونا و تگزاس. روز دوشنبه این کشور را دوم بیشترین جمعیت مجموعه دولت یک روز بالا و در بستری از coronavirus بیماران برای هفتمین بار در هشت روز. آریزونا بیمارستان شد و در حدود 82 درصد ظرفیت است.

در همین حال آلمان و فرانسه کاهش یافته است مرز چک نزدیک به دو هفته پس از ایتالیا افتتاح مرزهای آن. یونان استقبال بازدید کنندگان روز شنبه با مسافران در پروازهای از دیگر کشورهای اروپایی به اجباری تحت coronavirus آزمون.

اتحادیه اروپا 27 کشور و دیگر کشورهای اروپایی نیست و انتظار می رود برای شروع بازگشایی به بازدید کنندگان از خارج از قاره حداقل تا ابتدای جولای و احتمالا بعد.

اسپانیا اجازه داد هزاران نفر از آلمانی ها به پرواز به آن جزایر بالئارس بدون 14 روز قرنطینه در یک برنامه آزمایشی طراحی شده برای کمک به مقامات سنج آنچه مورد نیاز است در برابر ویروس ممکن است شعله ور شدن یو پی اس.

مارتین Hofman خوشحال بود به هیئت مدیره پرواز از دوسلدورف به جزیره مایورکا چرا که او گفت: تعطیلات خود را نمی تواند به تعویق افتاد.

"برای اقامت در آلمان بود و نه یک گزینه برای ما" Hofman گفت. "ما کاملا خوشحال است که ما می توانید دریافت کنید."

در مکزیکو سیتی شد رایگان برای رانندگی بدون محدودیت و مترو و ایستگاه های اتوبوس که بسته شده بود از سر گرفته و از خدمات پنج شنبه به عنوان شهرستان از 9 میلیون در ادامه آن بازگشت تدریجی.

بازگشایی بر اساس بیمارستان سطح اشغال. همانطور که روز شنبه در پایتخت و اطراف آن دولت به 74 درصد از تخت های بیمارستانی را اشغال کردند.

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador تشویق مکزیکی ها به خارج شدن از خانه و اقتصاد در حال حرکت دوباره.

"سلامت مهم ترین چیز است اما در همان زمان, اقتصاد, رفاه, بازگشت به همزیستی و آرامش و آزادی" لوپز Obrador گفت: به عنوان او شروع دوم خود را یک هفته ای سفر جاده ای این بار از سواحل خلیج فارس وزارت امور خارجه وراکروس. "ما نمی توانیم اجازه دهید ترس بکنند."

در پکن که در آن شیوع ترسیم شد به یک بازار است که منابع زیادی از این شهر گوشت و سبزیجات, هزاران نفر به صف برای تست. مقامات تایید 106 مورد از جمعه در آنچه به نظر می رسد بزرگترین شیوع پس از چین تا حد زیادی متوقف گسترش آن در خانه بیش از دو ماه پیش.

آزمايشات اداره به کارگران در Xinfadi بازار هر کسی که تا به حال بازدید از آن در دو هفته گذشته و یا هر کسی که تا به حال در تماس با هر دو گروه است. بازار پکن بزرگترین عمده فروشی مواد غذایی, بازار, باعث بازرسی از گوشت تازه و غذاهای دریایی در شهرستان و در جای دیگر در چین است.

مقامات همچنین قفل کردن محله های اطراف بازار دوم که در آن سه نفر را تایید کرد. در همه 90,000 مردم آسیب دیده در این دو محله در این شهرستان از 20 میلیون نفر است.

چین تا به حال آرام بسیاری از کنترل های آن پس از حزب حاکم کمونیست اعلام پیروزی بیش از این ویروس در ماه مارس است.

"ما باید همچنان به اقدامات قاطع برای دفاع در برابر خارج از موارد و داخلی resurgences گفت:" زو Hejian مدیر پکن اطلاعات دولت ،

پکن به حالت تعلیق در روز دوشنبه برنامه ریزی شده راه اندازی مجدد برخی از مدارس ابتدایی و معکوس آرامش از برخی از انزوای اجتماعی اقدامات است.

بازرسان یافت 40 نمونه از این ویروس در بازار بسته از جمله در هیئت مدیره سفت وارداتی ماهی قزل آلا. که باعث شد برخی از سوپر مارکت های زنجیره ای برای گرفتن ماهی قزل آلا کردن قفسه های خود را بیش از آخر هفته و بازرسی بازار و فروشگاه ها و رستوران ها.

کارشناسان تردید این ویروس در حال گسترش از طریق ماهی قزل آلا یا دیگر مواد غذایی است.

"پول برای من آن است که بیشتر احتمال دارد به یک کسی آمد به این منطقه با بسیاری از مردم و ویروس به عنوان ویروس می کند گفت:" ایان مک کی که مطالعات ویروس ها در دانشگاه کوئینزلند در استرالیا اضافه کردن وجود دارد و شواهد نشان می دهد ارتباط بین شیوع بیماری و مواد غذایی است.

کره جنوبی نیز در میان این کشورها به دنبال جلوگیری از تجدید حیات در گزارش 37 مورد جدید از COVID-19. مقامات گفت: 25 از کسانی که از سئول منطقه که در آن مقامات بهداشتی در حال تقلا برای ردیابی عفونت های مرتبط با سرگرمی و اوقات فراغت فعالیت های کلیسا تجمع کارگران انبار و درب-به-درب فروشندگان.

در کشورهای دیگر هنوز هم مبارزه عمده شیوع بیماری:

— حتی به عنوان رئیس جمهور روسیه گفت: کشورش در حال ظهور از بحران بهداشت و درمان, مقامات گزارش 8,246 موارد جدید در 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع آن به 537,210. روسیه که ثبت بیش از 7000 مرگ و میر ناشی از این ویروس است که در پشت تنها در ایالات متحده و برزیل در تعدادی از عفونت.

— هند صفحه اصلی وزیر ارائه شده 500 واگن قطار برای استفاده به عنوان موقت بيمارستان به دهلی نو تلاش برای مهار افزایش موارد است. وزارت بهداشت گزارش پرش بیش از 11,000 عفونت در سراسر کشور سوم در روز است.

— مصر گزارش داد که بالاترین تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر در یک روز با 1,691 عفونت و 97 مرگ و میر. آن را دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در جهان عرب در 1,672 اما دولت مقاومت کرده است کامل مستند برای حفظ اقتصاد عملکرد. حتی به عنوان caseloads ضرب مقامات برنامه ریزی برای بازگشایی فرودگاه ها برای گردشگری به کمتر سخت ضربه مقصد ماه آینده.

— اوکراین از سر پرواز به برخی از کشورهای آرامش ممنوعیت در محل پس از 17 مارس است. مقامات هنوز هم درخواست کسانی که پس از رسیدن از کشورها با عفونت اعداد به صرف دو هفته در قرنطینه. اوکراین caseload اتحاد مشخصی به تازگی به حدود 32,000 زیر یک تصمیم ممکن است به از سرگیری حمل و نقل عمومی و بازگشایی مراکز و سالن های ورزشی.

در ایالات متحده, که در آن reopenings ادامه داد: رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو تقبیح "شایع" نقض ویروس محدودیت و گفت: رستوران ها و کافه خود را از دست بدهد مشروب مجوز اگر آنها اجرا نمی ماسک و اجتماعی فاصله.

"مردم در حال نقض همه چیز" کومو میگوید و اضافه میکند: "به دولت های محلی می گویند من کار خود را انجام دهد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن