رینولدز بر اساس شرکت ارائه می دهد اسب درمانی متمرکز بر جلسات

اشلی دکر شده است, بهداشت و سلامتی بدن, مربی پس از سال 2012 است. طبقه اجرا می شود کل زندگی, سلامتی, LLC از هشت

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

اشلی دکر شده است, بهداشت و سلامتی بدن, مربی پس از سال 2012 است. طبقه اجرا می شود کل زندگی, سلامتی, LLC از هشت هکتار مزرعه در رینولدز, N. D., که در آن او زندگی می کند با شوهر و دو بچه. پس از اتمام دو سال از آموزش های اضافی او ارائه شده است تروما متمرکز اسب جلسات درمانی در علاوه بر این به یک برنامه به نام مهلت جلسات برای کمک به ساکنان محلی مقابله با این بیماری همه گیر و مزمن دیگر مسائل مربوط به سلامت.

"بدیهی است که با COVID همه چیز بسیار متفاوت تر از هر پیش بینی و آنچه که مردم در حال تجربه تروما جمعی جهانی تروما" دکر گفت. "بیماری های همه گیر در حال ضربه."

اسب-بر اساس جلسات طولانی مدت درمان. آنها را اجرا و به مدت 90 دقیقه برگزار می شود یک بار در هفته به مدت شش ماه. مشتریان کار با اسب انجام انواع فعالیت های چنین به عنوان پیشرو و نظافت, با هدف ایجاد یک رابطه اعتماد با حیوانات. درمان زمینی و مشتریان نیازی به سوار شدن به اسب. دکر گفت که او با این نسخهها کار با مشتریان خود را به آدرس های مختلف علائم تروما که یکی از آنها اضطراب یا حملات هراس.

"ما می خواهیم تمرکز بر بازگرداندن برخی از آرامش به بدن مقدار زیادی از ارتباط با طبیعت" دکر گفت. "ما به انجام برخی از فعالیت های مختلف را در اینجا در مزرعه برای کمک به کسی که واقعا نوع از حل و فصل را به بدن خود را به طوری که آنها ذهن نیست خیلی شلوغ بود."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علائم این سال اولین بار دکر شده به اسب مبتنی بر درمان است. او به اتمام دو سال دوره آموزشی در اسب درمانی از طریق صدور مجوز گروه طبیعی Lifemanship. دکر همچنین دارای مجوز با انجمن بین المللی تروما حرفه ای. او شروع جلسات در ماه فوریه اما همه چیز شروع به چیدن در ماه آوریل است.

شانون در شرایط معمولی است که یک وکیل است که شروع جلسات در ماه فوریه است. او گفت: آنها موثر بوده است در کمک به او را به یک استراحت از طبیعت بسیار رقابتی کار خود را.

"من نیاز به کمک سوئیچینگ که در شرایط معمولی ، "مانند بسیاری از افراد ترک کار در محل کار است چیزی که آسان نیست."

مهلت جلسات نیاز نیست در عمق مربیگری هستند و برای کسانی که به دنبال نه برای طولانی مدت درمانی تعهد است. آنها یک ساعت و می تواند رزرو به عنوان مورد نیاز است. این جلسه فرصتی است برای مردم را به تجربه زندگی با بز و مرغ و سگ و اسب و یک نوع درایو-توسط تجربه زندگی در مزرعه است. این جلسات می تواند خریداری شده به عنوان هدیه برای دوستان و اعضای خانواده.

با توجه به دکر این مهلت جلسات "برای کسی که شاید تحت استرس و یا داشتن مشکل در حال حاضر به کمی استراحت و آرامش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن