انقلاب در خیابان های لس آنجلس

شهردار Garcetti روابط به پلیس لس آنجلسلس آنجلس پلیس محافظ لیگ PAC صرف $98,879 برای حمایت از اریک Garcetti را ب

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

شهردار Garcetti روابط به پلیس لس آنجلس

لس آنجلس پلیس محافظ لیگ PAC صرف $98,879 برای حمایت از اریک Garcetti را به شهرداری پیشنهاد زمانی که او اولین بار بود در سال 2013 با توجه به مردم بودجه LA. شهردار Garcetti بودجه به تصویب رساند که در تاریخ 1 ژوئن در ابتدا اختصاص داده 3.2 میلیارد دلار به پلیس لس آنجلس قبل از او به توافق برش $150 میلیون – ترک تخصیص هنوز هم بیش از 3 میلیارد دلار – که حساب برای بیش از 50 ٪ از لا عمومی شهرستان صندوق. این اضافه بودجه خود را بیش از, مسکن, امور فرهنگی, حیوانات, خدمات و توانمندسازی محله هزینه های ترکیب شده است.

اگر چه اعتراضات هستند به صراحت در اطراف محور خشونت پلیس سیاسی و اقتصادی نقد در قلب بسیج. به عنوان جیمز اشاره کرد: "یک دانه کاشته شده در خاک که بسیار تند و زننده, ما نمی توانیم فقط صدای تیک تیک در برگ." این جنبش در مورد قانون گذاران است که باید به تصویب یک بودجه است که اولویت ترس و کنترل بر خدمات اجتماعی و جامعه سرمایه گذاری آن است که در مورد سیستم قضایی است که کمک های مالی پلیس ایمنی کامل از نیروی کشنده. با توجه به زندگی ماده (پل) که پلیس لس آنجلس کشته شدن بیش از 600 Angelenos از سال 2012.

این مصونیت است نه یک پدیده جدید است – آن است که در پایه و اساس خیلی از مدرن پلیس لس آنجلس. واقعا درک اهمیت این لحظه برای لس آنجلس یکی باید بررسی نژادپرستانه تاریخچه و محتوای مدرن پلیس لس آنجلس.

رئیس ویلیام پارکر تا حد زیادی به شکل فعلی تکرار وزارت هنگامی که او خدمت کرده است در راس از 1950-66. عزیزم رسانه ای که گروه تا به حال چندین تلویزیون را نشان می دهد propping تا تصویر خود او تا حد زیادی با اعتبار پیدایش این گروه را "فعال" رویکرد پلیس – گشت زنی در اطراف بیشتر درآمد پایین تر و Latinx محله به دنبال نقطه جرم و جنایت قبل از آن اتفاق می افتد. پارکر مراجعه کننده به مردم سیاه و سفید به عنوان رفتار "مانند میمون ها در باغ وحش" در طول وات شورش و نسبت جرم و جنایت در Latinx جوامع به آنها "نه بیش از حد دور از قبایل وحشی از ... درونی کوه های مکزیک" در میان بسیاری دیگر نژادپرستانه tirades. او تحت پوشش برای موارد خشونت و شخصا روت احتمالی خود را جانشین Daryl گیتس که در زمان بعد از چند موقت ندارند. دروازه تولیدات نیروی انتظامی که منجر به تخریب خانه های غیر نظامی در جنگ با کرک و رادنی کینگ ضرب و شتم و پس از آن تبرئه.

در زمان آپارتاید به باغ وحش, نظر, LA بار آن را به نام یک "بدیهی است که ناخواسته اما تاسف سخن گفتن است." ممکن است این حلقه آشنا برای حال و روز Angelenos که شنیده شهردار Garcetti تلاش به بهانه فعلی رئیس پلیس مایکل مور که در هفته گذشته گفت که جورج فلوید مرگ بود "در [غارتگران و تظاهر] دست به همان اندازه به عنوان آن را در آن افسران" قبل از اینکه او سعی کرد به راه رفتن آن را به عقب. Garcetti به دنبال تایید اعتماد به نفس خود را در گروه با مور در بالا بیان کرد "من شناخته شده قلب این مرد برای چند دهه. وقتی که من شنیده ام او را می گویند آنچه که او گفت: من می دانستم که او به آن معنی نیست که."

"هی هی هو هو جکی Lacey کردم به رفتن"

در خط مقدم این تجدید بررسی دقیق به پلیس لس آنجلس است و لا دادستان منطقه جکی لاکی که تنها اتهامات یک افسر حتی اگر بیش از 600 قتل توسط پلیس رخ داده است در طول دوره تصدی خود را.

مانند شهردار Garcetti, DA Lacey شده است لبه پنجره رساند تا توسط پلیس اتحادیه که اهدا کرده است بیش از یک میلیون دلار به PACs در برابر حریف خود را – بیشتر به اصلاحات فکر جورج Gascón – در اجرای انتخابات برای نوامبر برنامه ریزی شده. به عنوان یک تجزیه و تحلیل فوریه توسط LA بار نشان داد Lacey بهره مند است از بیش از $2.2 میلیون سهم از اجرای قانون کارگری که او پس از آن در دفاع بیان کرد که "هر گونه پیشنهاد که مانع از یک اتحادیه از به طور فعال درگیر شدن اعضای خود در روند دموکراتیک بسیار خطرناک مسیر به پایین"است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن