نشان داد: Serco زیر آتش بیش از تازه £90 متر COVID-19 قرارداد

دولت مورد انتقاد قرار گرفته است برای توزیع COVID-19 قرارداد به ارزش بیش از 1 میلیارد پوند به بخش خصوصی شرکت بد

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

دولت مورد انتقاد قرار گرفته است برای توزیع COVID-19 قرارداد به ارزش بیش از 1 میلیارد پوند به بخش خصوصی شرکت بدون مناقصه. تولید کنندگان انگلیسی متهم دیگر شرکت Deloitte بودن "بی فایده" پس از مشاوره شد متهم با تهیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

Serco که با حمایت مالی یک رویداد در سال گذشته حزب محافظه کار کنفرانس و اتحاد سابق حزب محافظه کار MP نیکلاس Soames به عنوان رئیس آن نیز مواجه نقد سنگین برای نقش خود را در انگلستان همه گیر پاسخ.

Serco است که نظارت بر این مهم پیگیری و ردیابی سیستم است که امروز راه اندازی شد. اما مردم آن را استخدام کرده است به کار به عنوان قرارداد ردیاب در حال حاضر شکایت در مورد عدم آموزش و راهنمایی.

در اوایل این ماه Serco محکوم شد و پس از آن تصادفا مشترک اطلاعات تماس با 300 تماس با ردیاب. این خطا منجر به تماس به صورت فوری رسیدگی به "هشدار دهنده" حادثه.

راشل ریوز در کابینه سایه در دفتر وزیر نوشت: Michael Gove, همتای او در دولت است که آن را "به ویژه نگران است که یک شرکت است که قابل اعتماد با برخی از حساس ترین کار ما در تلاش ملی در برابر ویروس به نظر می رسد برای مبارزه با اساسی ترین جنبه های حفظ حریم خصوصی داده ها".

قرارداد-ردیابی داده ها نقض شد اولین شکست مفتضحانه در Serco را کمک به دولت در همه گیر پاسخ. در ماه آوریل این شرکت بود که در این اخبار بیش از نگرانی در مورد تاخیر در رانندگی-در COVID-19 مراکز آزمون که آن را مدیریت. در یک سایت آزمون, کلید, کارگران در انتظار باقی مانده برای دو ساعت در آب و قادر به ترک وسیله نقلیه خود را و یا حتی باز کردن ویندوز.

در آغاز ماه مه روزانه آینه در معرض یک شرکت subcontracting برای Serco ملی محافظ خط تلفن بود که pressurising کارگران به رها اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. این مقاطعه کار فرعی خواسته کارگران به نشانه چشم پوشی پاکسازی آن از سرزنش اگر آنها بیمار شد.

بحث رکورد

Serco عمده تخته از دولت بریتانیا برون سپاری. در میان چیزهای دیگر آن را اجرا می کند شش زندانها مهاجرت حذف مرکز و جای خواب قطار از لندن به اسکاتلند.

FTSE 100-فهرست شرکت هیچ غریبه ای به بحث. در 2018, Serco موجب خشم پس از آن پدید آمده است که این برنامه ریزی برای اخراج صدها نفر از پناهجویان از اقامت خصوصی در گلاسکو بدون دستور دادگاه. سال گذشته این شرکت جریمه شد تقریبا £23million در حل و فصل با جدی تقلب و بیش از آن ادعا کرده بود بسیارهزینه دولت الکترونیکی برای برچسب زدن.

Serco نیز دریافت متعدد بیمه خدمات درمانی قرارداد مفصل در گزارش شرکت منتشر شده توسط دانشگاه گرینویچ و ما آن را خود این هفته است. نویسندگان این گزارش نتیجه گیری کرد که Serco رکورد است "خال خال با شکست".

در سال 2018 شرکت مورد انتقاد قرار گرفت و پس از آن پدید آمده که در آن سرطان پستان غربالگری خط تلفن – راه اندازی پس از برخی از 450.000 زنان نیست به علت دریافت دعوت نامه برای حضور در مهم نمایش – شد در حال اجرا توسط تماس گرداننده تنها با یک ساعت آموزش است.

از جمله مشکلات باید برخورد کند Serco خط پایین. بورس لندن ذکر شده پیمانکار ارسال شده درآمد £2,836.8 میلیون دلار برای سال مالی 2018 و زمینه ای سود £93.1 میلیون.

با وجود این در حال انجام shutdown در انگلستان Serco ادامه به انتخاب های متعدد بخش عمومی قرارداد.

# teamnigel بررسی دولت 'قرارداد یاب' پایگاه داده یافت که در این ماه Serco انتخاب شد به عنوان یکی از پنج تولید کنندگان برای پیوستن به یک چارچوب توافق به ارزش 1.5 میلیارد پوند با تاج, تجاری, خدمات, که با این نسخهها کار عمدتا از طرف وزارت دفاع. این شرکت همچنین برنده قرارداد جدید برای جمع آوری زباله و تمیز کردن خیابان.

در ماه دسامبر گذشته این گروه برای کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی اعطا £455,000 قرارداد به Serco به ارائه "پاسخ اضطراری آموزش". این مشخص شده است که از فوریه سال Serco خواهد با ارائه این بخش ضروری آموزش در مدیریت خرید اینترنتی از "عمده اقتصادی داخلی شوک" و بحران در انرژی هسته ای و شیمیایی و پستی و صنایع فضایی.

'قرار دادن سود اول'

این DWP تصمیم به جایزه Serco قرارداد برای اجرای تماس با مراکز برای مردم آسیب پذیر و گسترده تر عدم شفافیت در مورد COVID-19 قرارداد – موجب شده است تا نگرانی در میان مخالفت نمایندگان مجلس و فعالان.

حزب کارگر هلن هایس MP, سایه وزیر دفتر کابینه به نام دولت را به "انتشار جزئیات کامل از تمام قرارداد وارد شده به عنوان بخشی از آن COVID-19 پاسخ.

"اعتماد عمومی بسیار مهم است برای ارائه یک پاسخ موثر به COVID-19," هایس گفت # teamnigel "اما جدی وجود دارد سوال در مورد Serco به ویژه پس از آنها جریمه تقلب جدی و اخیرا به طور تصادفی در معرض داده ها از 300 به تازگی استخدام COVID-19 تماس با ردیاب.

"دولت وارد شده به تعداد زیادی از گران عقد قرارداد با بخش خصوصی بدون علنا نشان دادن آنها باید به درستی ارزیابی ظرفیت و صلاحیت این شرکت ها برای ارائه و یا به درستی بررسی بخش عمومی جایگزین و بدون انتشار جزئیات قرارداد دامنه و شرایط پرداخت ظهر یا شاخص های کلیدی عملکرد."

لیلا مورن MP, لیبرال دموکرات, رهبری, نامزد گفت: "این مربوط است که هر شرکت با قبلی جدی شهرت مسائل خواهد بود وظیفه با حمایت از افراد آسیب پذیر در این زمان. این پرسش در مورد چگونه و چرا Serco اهدا شد این قرارداد.

"باز بودن و شفافیت از دولت است کلیدی برای حفظ اعتماد عمومی به خصوص در طول یک بحران ملی. اگر دولت در حال انقباض قطعات از coronavirus جواب خود ارزیابی ریسک و فرآیندهای تصمیم گیری در مورد کدام شرکت است که مناسب باید ساخته شده است."

گربه هابز مدیر گروه مبارزات انتخاباتی ما خود را به آن گفت: "Serco آخرین شرکت ما می خواهیم حمایت از افراد آسیب پذیر در این بحران است. آن را دارای سابقه طولانی از قرار دادن سود اول و صدمه زدن به زندگی مردم است.

"این ظالمانه است که این شرکت داده شده است مسئولیت های بیشتری است. تکیه بر غیر قابل توصیف شرکت های برون سپاری است یک عادت بد دولت نیاز به رها کردن. سرمایه گذاری در بیمه خدمات درمانی و مستقیم ارائه خدمات است و تنها راه ما برای خروج از این بحران با خیال راحت."

Serco کاهش یافته است # teamnigel درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب