نشان داد: نزدیک به 400 ، 000 نفر شرکت انگلیسی فرار از ضد پول شویی چک

حدود 400,000, انگلیسی, شرکت, نمی, نمی خواهد و یا نمی تواند می گویند که کنترل آنها با توجه به تحقیقات انجام شده

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

حدود 400,000, انگلیسی, شرکت, نمی, نمی خواهد و یا نمی تواند می گویند که کنترل آنها با توجه به تحقیقات انجام شده توسط # teamnigel.

در سال 2016 انگلستان بیش از چهار میلیون نفر شرکت دستور داده شد برای شناسایی افرادی که کنترل آنها در یک اقدام سرکوب ناشناس متعلق به پوسته سازه های اغلب استفاده می شود برای شستن پول کثیف از طریق سیستم مالی بین المللی.

اما تجزیه و تحلیل دقیق از میلیون ها نفر از براده در بریتانیا شرکت مربوط به شرکت های مجلس نشان می دهد که تقریبا 10 درصد از انگلستان شرکت هنوز اعلام نشده که خود ذینفع هستند - اغلب با تشکر از آنچه فعالان این باور است که یک راه گریز قانونی که می تواند تسهیل جرم و جنایت و فساد و فرار از پرداخت مالیات.

ترین شکل از اشخاص شرکت ها را به نام "فرد قابل کنترل" - ذینفع با خطر از 25 درصد یا بیشتر است. ایده معرفی شد و در سال 2013 توسط دیوید کامرون نخست وزیر که متعهد به حمله به "اقلیت" از شرکت هایی که تا به حال "خود را پنهان معاملات کسب و کار در پشت یک شبکه پیچیده از شرکتهای پوششی".

اما # teamnigel و تحلیل نشان می دهد که تقریبا 400,000 کسب و کار هنوز هم تحت مالکیت مات با نام PSC دقیقا چه محافظه کاران گفت: آنها می خواستند برای جلوگیری از.

25 درصد آستانه بدان معنی است که تعداد زیادی از شرکت ها قادر به ترک خود را ذینفع ناشناس بدون توضیح و کاملا قانونی است. شرکت های دیگر به طور غیر قانونی نادیده گرفتن الزامات و یا می گویند آنها نمی توانند مطابق با آنها.

تینا Mlinaric یک مبارز در جهانی شاهد است که با هدف مقابله با فساد و محیط زیست و نقض حقوق بشر گفت: "PSC ثبت شده است موثر در مبارزه با استفاده از انگلستان شرکت در پول شویی اما در برخی موارد مجرمان و فاسد اند و هنوز هم قادر به جلوگیری از پر کردن و یا در برخی موارد داشتن شده است در پر کردن اطلاعات نادرست که در نهایت هنوز هم پنهان مالکیت شرکت."

مخالفت سیاستمداران قبلا متهم به دولت انگلستان و شرکت های مجلس فاقد منابع برای بررسی دقت و صحت براده از جمله در PSCs.

وجود یک سیستم جریمه در محل برای شرکت ها و اشخاص که دست انداختن قوانین اما مقامات دولتی اصرار دارند هدف آنها این است که برای افزایش انطباق به جای دنبال تعقیب.

پول کثیف

# Teamnigel را یافته اند تایید توسط تحقیقات انجام شده توسط OpenOwnership که مبارزات برای شفافیت بیشتر بیش از که کنترل اشخاص شرکت ها.

استیو روز OpenOwnership فنی منجر شود گفت که هزاران نفر از شرکت تا به حال حتی در پاسخ به سوالات در مورد خود بهره مند.

"OpenOwnership جهانی ثبت نام را نشان می دهد 347,492 شرکت اعلام کرد که آنها به نفع مالک در سال 2019. عدم مالکیت مفید اظهارات ممکن است مشروع در بسیاری از موارد عنوان شده شرکت ها و یا کسانی که زیر 25 درصد کنترل آستانه محروم هستند.

"بیشتر نگرانی اضافی 19,000 شرکت هایی که نمی توان هر گونه اعلامیه و بنابراین بدون ذکر صاحب. این گروه دوم است که در خلاف انگلستان شرکت قانون" بعد گفت:.

OpenOwnership - که با استفاده از یک کمی متفاوت روش به # teamnigel - یافت می شود که نزدیک به نه درصد از تمام شرکت های ثبت شده در انگلستان نداشت ذکر شده نهایی نفع مالک است. بعد اضافه کرد که 70 درصد از موارد فساد شامل opaquely متعلق به شرکت.

انگلستان-ثبت شرکت استفاده شده است به کانال یا میلیاردها دلار از پول های کثیف در خارج از اتحاد جماهیر شوروی سابق.

فقط چهار opaquely متعلق به اسکاتلند محدود شرکت - ثبت قبل از بریتانیا PSC رژیم در محل قرار داده شد - پردازش 7 میلیارد دلار از طریق حساب های خود را به عنوان بخشی از به اصطلاح روسی ماشین لباسشویی با توجه به اطلاعات به دست آمده توسط سارایوو-بر اساس جرایم سازمان یافته و فساد گزارش پروژه و مسکو نوایا گازتا روزنامه. (که شکل همان است که ارزش یک سال از Scotch whisky صادرات.)

زبان انگلیسی و ایرلند شمالی مشارکت محدود به موضوع نیست PSC قوانین. بریتانیا برانگیز ترین شکل نهاد شرکت - اسکاتلند مشارکت محدود یا SLP - اضافه شد به لیست شرکت هایی که باید نام یک PSC در سال 2017.

برخی از 17,000 SLPs - هنگامی که لقب "بریتانیا در خانه رشد محرمانه خودرو" توسط سازمان شفافیت بین المللی - شکست خورده اند به هر PSC براده با توجه به # teamnigel پژوهش است.

اما آن را دشوار است به مطمئن شوید که در مورد سطح عدم انطباق پس از SLPs که حل شده حذف نمی شوند از شرکت های خانه ثبت نام کنید. دولت اعلام کرده است که قصد دارد به زور چه به آن معتقد است در حال حل SLPs کردن شرکت ها ثبت نام کنید. وجود دارد هیچ راهی برای دانستن اینکه چگونه بسیاری از SLPs در حال حاضر ذکر شده به عنوان داشتن هیچ PSC در واقع تجارت یا نه.

SLPs ساخته شده است که هیچ PSC آشکار شامل یک شرکت به نام Biniatta تجارت بود که در مرکز یک راز لابی رسوایی در آلبانی.

شرکت پرداخت برای لابی در ایالات متحده اما بعدها نشان داد که انجام داده از طرف حزب مخالف دولت آلبانی مرکز راست دموکرات. حزب رهبر Lulzim Basha بود پاک شده بود در ارتباط با این مورد در اوایل این سال است.

SNP سایه صدراعظم آلیسون Thewliss گفت: Biniatta مورد نشان داد و خواستار اقدام در SLPs شد "در حال سقوط بر روی گوش های ناشنوا".

عدم تعقیب

دولت بریتانیا معتقد است که 99 درصد از شرکت ها در پذیرش فنی - تا حدودی با تشکر از 25 درصد سهام آستانه مورد نیاز است. اما فعالان به نام برای سهام آستانه گیریم و برای کسانی که شکستن قوانین مجازات شود.

"دولت باید حذف 25 درصد کنترل آستانه مفید مالکیت افشای است که باعث ایجاد خطر قابل توجهی منافع در یک شرکت افشا می شود و قادر می سازد صاحبان مفید برای ساختار مالکیت شرکت به منظور جلوگیری از نظارت عمومی" گفت: تینا Mlinaric جهانی شاهد.

"به همین ترتیب آن را حیاتی است که در آن افراد و شرکت ها یافت شده اند بدتر شکستن قوانین آنها به درستی تحریم, از جمله با جریمه و زندان که در آن لازم است."

SNP را آلیسون Thewliss این بهار خواسته دولت بریتانیا چگونه بسیاری از تعقیب شده است به صورت "آگاهانه و یا بی پروا" پر کردن اطلاعات نادرست در شرکت خانه.

در یک پاسخ کتبی از تاریخ کسب و کار وزیر Paul اسکالی گفت: پنج نفر بوده و پیگرد قانونی جرم بیش از سه سال گذشته در انگلستان و ولز است. او گفت: مقامات غافل بودند از هر گونه پیگرد قانونی در اسکاتلند یا ایرلند شمالی در همان دوره است.

یک سخنگوی وزارت امور کسب و کار و انرژی و استراتژی صنعتی است که مسئول اداره شرکت ها در همه حوزه های قضایی انگلستان اصرار اقدام گرفته شد و در برابر کسانی که دست انداختن قوانین است.

"بریتانیا قوی کنترل در محل برای اطمینان از انطباق با مردم قابل کنترل مورد نیاز تشکیل پرونده. که در آن وجود دارد عدم تطابق مناسب اقدام گرفته شده است."

دولت گفت که آن را تا به حال صادر شده 535 پرونده کیفری علیه مدیران و دیگر 479 علیه شرکت از ماه مارس سال 2018 برای عدم تطابق با PSC مورد نیاز است. آن اضافه شده که 163 مدیران و 161 شرکت های مجرم شناخته شده بود. دو مدیران رد صلاحیت شده اند پس اعتقاد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب