مرمت آغاز می شود در جنوب شرقی مینه سوتا صنعتی شهر کشاورزی است که از میان رفت

با توجه به مینه سوتا تاریخی جامعه فرستویلل شروع به عنوان یک شهر شلوغ, "تکامل یافته را به یک شرکت شهر و در نهای

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

با توجه به مینه سوتا تاریخی جامعه فرستویلل شروع به عنوان یک شهر شلوغ, "تکامل یافته را به یک شرکت شهر و در نهایت تبدیل به شهر ارواح."

مت Eidem سایت مدیر تاریخی فرستویلل گفت که داکوتای مردم زندگی می کردند در فرستویلل قبل از معاهده امضا شد و در سال 1851 که منتقل داکوتای به رزرو و باز مینه سوتا به مهاجر استعمارگران است.

فرستویلل تاسیس در سال 1853 و سپس تبدیل به یکی از قدیمیترین شهرهای جنوب شرقی مینه سوتا است.

"این شهر مرکز تجارت در Fillmore County, به دلیل آن بود در دلیجان خط" گفت: Eidem شهر واقع در مورد نیمه راه بین Dubuque, آیووا, و قلعه Snelling.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Eidem گفت فرستویلل پررونق بود با کسب و کار جدید و عملیات کشاورزی تا سال 1868 در هنگام جنوبی مینه سوتا راه آهن کنار شهر و در زمان آن خط شمال.

"و شهر خود را آغاز کاهش" Eidem گفت.

به منظور نگه داشتن شهر رفتن صاحب فروشگاه عمومی در آن زمان توماس Meighen تبدیل فرستویلل به یک "کشاورزی صنعتی شهر" Eidem گفت.

همراه با داشتن کلی فروشگاه Meighen درگیر شد در بانکداری و او شروع به وام فرستویلل کشاورزان پول است. زمانی که کشاورزان نمی تواند او را به پرداخت بازگشت Meighen سلب خواهد زمین های خود را و این عملیات بیش از. این منجر به این خانواده داشتن اکثریت فرستویلل.

"داستان می رود که او می تواند راه رفتن از فرستویلل به LeRoy تا کنون که بدون ترک زمین خود گفت:" Eidem. "است که در حدود 25 مایل است."

Thomas and Mary Meighen, 1897 (Photo courtesy of the Minnesota Historical Society)

توماس و مریم Meighen, 1897 (عکس حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا تاریخی جامعه)

حدود 1870, Eidem گفت: افرادی که باقی مانده بودند در فرستویلل بودند افرادی که پرورشی و کار برای Meighen. که به طول انجامید تا حدود سال 1910 که Meighen بسته تا مغازه و نقل مکان کرد به پرستون, Minn., به دنبال یک حرفه ای در بانکداری است.

"این ساختمان که در سمت چپ در فرستویلل بازتاب آن در کشاورزی, گذشته," او گفت:.

که شامل یک انبار بزرگ که Meighen لبنی و اسب عملیات زد که Eidem گفت: بزرگترین ساختمان در Fillmore County زمانی که از آن ساخته شده بود در سال 1894.

در فرستویلل townsite و کلی فروشگاه در حال حاضر در ثبت ملی اماکن تاریخی.

"کلی فروشگاه نوع قلاب ما برای مردم است, زیرا زمانی که Meighen بسته آن را در سال 1910 او در سمت چپ تمام سهام به طوری که ما یک مقدار زیادی از اصلی ثبت اختراع دارو و لباس اصلی و چیزهای مانند آن" Eidem گفت.

Eidem گفت که تاریخ فرستویلل می آموزد درس خوبی در تداوم.

"(Meighen) در شهر اساسا درگذشت, زمانی که راه آهن رفت شمالی," او گفت:. "افرادی که خود را نمی مزارع و فقط زندگی در شهر نقل مکان کرد."

اما با انجام آنچه که او انجام داد Meighen بود قادر به نگه داشتن پیشگام جامعه رفتن.

"ما استفاده از آن برای نوع مردم نشان می دهد چه اتفاقی می افتد زمانی که زادگاه خود را نیست پر رونق" Eidem گفت. "چگونه می توانم شما را که انتخاب به حرکت و یا نگه داشتن رفتن؟"

The historic town of Forestville still includes a fully stocked general store, farm and homestead with original artifacts. (Photo by Rebecca Studios, courtesy of the Minnesota Historical Society)

شهر تاریخی فرستویلل هنوز به طور کامل مواجه نگردند کلی فروشگاه مزرعه و حیاط با اصلی آثار. (عکس از ربکا Studios, حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا تاریخی جامعه)

این سایت تاریخی در فرستویلل که از دهانه یک مجموع از 19 هکتار است که تحت چه Eidem خواستار یک "بزرگ مرمت پروژه" بودجه توسط دولت با بودجه نزدیک به 1 میلیون دلار است. آن را در یک زمان وقتی که این سایت بوده ام تعطیل به هر حال از COVID-19.

"اگر ما از رفتن به پایین در این تابستان بود و آن را انجام," او گفت:. "ما در حال بازگرداندن انبار و ما در حال بازگرداندن آجر کار در فروشگاه."

او انتظار دارد که ساخت و ساز انجام می شود و آماده برای بازدید کنندگان دوباره بهار آینده. در طول ساعات عادی سایت باز فصلی از مارس تا اکتبر.

مردم هنوز هم مجاز به چک کردن سایت تاریخی در تعطیلات آخر هفته هنگامی که ساخت و ساز در حال رفتن گفت: Eidem. آنها فقط قادر نخواهد بود برای ورود به هر یک از ساختمان ها است.

و هر کسی با یک Minnesota State Parks مجوز مجاز به مشاهده ریچموند پارک ایالتی. Eidem گفت: رد پا از این شهر دیده می شود که در آن در طول کل وزارت امور خارجه پارک نشسته است امروز.

"هنگامی که شما پیاده روی به پارک دولت, شما می توانید ببینید شواهد از مبانی که در آن واگن جاده استفاده می شود به," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن