گزارش نشان می دهد $480,000 در کمک های مالی برای پوشش پنس کمک حقوقی

توسط: AP | واشنگتن | انتشار: 1 جولای سال 2020 6:29:09 pm در این گزارش آمده این پول استفاده می شود به

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | انتشار: 1 جولای سال 2020 6:29:09 pm
Mike Pence warns Turkey against buying Russian air defenses در این گزارش آمده این پول استفاده می شود به پرداخت قبض از McGuireWoods LLP. (Toru Hanai/استخر عکس از طریق AP)

اهدا کنندگان کمک نزدیک به $480,000 سال گذشته برای پوشش معاون رئیس جمهور مایک پنس را هزینه های قانونی از مشاور ویژه رابرت مولر را کاوشگر روسی دخالت در سال 2016 انتخابات با توجه به پنس مالی افشای گزارش.

به گزارش عملیات سالانه و سه شنبه منتشر شد نشان می دهد که یک دوجین اهدا کنندگان کمک به این صندوق در ماه مه سال گذشته است. این مقدار در محدوده از $100,000 به صورت سه اهداکنندگان به 25 دلار برای کسی که ذکر شده است به عنوان صندوق امانت جیمز Atterholt که در خدمت به عنوان پنس را رئیس ستاد 2014 از طریق 2016 زمانی که پنس شد فرماندار ایندیانا است.

"من معتقدم که معاون رئیس جمهور است که مناسب و معقول و محترم کسی نیست و کسی که از بزرگ به معنای مالی است. من شروع به اعتماد به دلیل اعتقاد من مهم لوایح قانونی باید هزینه خدمات عمومی" Atterholt گفت: از طریق ایمیل.

شش رقم کمک های مالی آمد از ایندیانا پیسرز صاحب هربرت سیمون از ایندیاناپولیس و کالیفرنیا توسعه دهندگان آپارتمان مایکل Hayde و لورا Khouri. نیمی از اهداکنندگان آمد از پنس اصلی دولت است.

در این گزارش آمده این پول استفاده می شود به پرداخت قبض از McGuireWoods LLP. شرکت ریچارد کالن به عنوان پنس وکیل در ایران صادر شد. Atterholt فسخ اعتماد در تاریخ 12 اوت سال 2019. بسیاری از مقامات دولتی را تبدیل به دفاع قانونی بودجه در طول سال برای تامین مالی خود را وکیل.

در این گزارش آمده است که هر عامل تا به حال به گواهی است که آنها در حال شهروندان پول از بودجه شخصی و پنس نیست درخواست کمک و همکاری در میان دیگر مورد نیاز است. این گزارش واصل شد با آمریکا از دولت اخلاق است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن