گزارش: داکوتای شمالی دانشگاه ها کمی ارزان تر از همتایان منطقه ای

متوسط شهریه, هزینه ها, اتاق و هیئت مدیره برای NDUS دکترا, کارشناسی ارشد و چهار سال دانشگاه کمتر از منطقه ای نه

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

متوسط شهریه, هزینه ها, اتاق و هیئت مدیره برای NDUS دکترا, کارشناسی ارشد و چهار سال دانشگاه کمتر از منطقه ای نهادهای همکار در 2019-20 پس از یک روند بیش از پنج سال گذشته است.

"این یافته ها نقطه نسبت به نتایج مثبت در هیئت دولت آموزش عالی هدف از ارائه مقرون به صرفه آموزش و پرورش به دانش آموزان ما" گفت: NDUS صدراعظم علامت Hagerott. "این مثبت معیارهای از قیمت اعتبار به سخت کار ما علمی و کارکنان برای تضمین این که آموزش عالی در دولت باقی مانده است در دسترس همه است."

در 2019-20 داکوتای شمالی دو دکترا دانشگاه – UND و ایالتی داکوتای شمالی – کمی پایین تر از همتایان منطقه ای خود را. میانگین شهریه و هزینه و نه از جمله اتاق و هیئت مدیره آمد و به $9,762; منطقه ای هزینه $9,806.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دولت چهار سال در منطقه عمومی دانشگاه -- Mayville, دولت, Dickinson دولت و دره شهر دولت نیز پایین تر از مشابه منطقه ای دانشگاه ها در $7,280 و $7,903 بود.

مینت دولت به عنوان دولت کارشناسی ارشد دانشگاه بسیار کمتر از آن منطقه ای همسالان. میانگین شهریه و هزینه $7,244 در مقایسه با $9,495 منطقه ای.

دو سال کالج ها برای هر دو دسته از هزینه ها همچنان به روند بالاتر از دیگران در منطقه است. داکوتای شمالی دارای پنج دو سال کالج – بیسمارک, دولت, دریاچه, منطقه, North Dakota State College of Science, داکوتای کالج در Bottineau و ویللیستن دولت است. خود شهریه و هزینه های به طور متوسط $4,980 در 2019-20. دیگر منطقه ای و کالج های دو ساله به طور متوسط $4,294.

منطقه ای مقایسه شامل نهادهای همکار از آریزونا, کلرادو, آیداهو, مینه سوتا, مونتانا, Nevada, New Mexico, اورگان, داکوتای جنوبی یوتا واشنگتن و وایومینگ.

استطاعت گزارش همچنین نشان داد که افزایش تدریجی در مجموع هزینه های دانشجویی در طول پنج سال گذشته. برآورد کل هزینه های دانشجویی برای 2019-20 محدوده از $17,100 در کالج های دو ساله برای $23,600 در مقطع دکترا دانشگاه. دکترا دانشگاه دیدم حدود 1,400 دلار افزایش در مجموع هزینه های دانشجویی از 2018-19. منطقه ای دانشگاه تا به حال 800 دلار میانگین افزایش از سال گذشته است.

شهریه و هزینه های اجباری شامل 29 درصد به 41 درصد از کل هزینه. اتاق و هیئت مدیره نشان دهنده یکی دیگر از 37 درصد به 44 درصد از کل هزینه. هزینه های باقی مانده شامل آموزشی مربوط به هزینه های غیر مستقیم از جمله کتاب و لوازم حمل و نقل و هزینه های متفرقه. هزینه های واقعی ممکن است متفاوت باشد.

در 2018-19 آخرین اعداد در گزارش 56 درصد از تمام دانشجویان مقطع کارشناسی دریافت برخی از نوع از کمک های مالی از یک یا چند منبع که کمی از سال قبل. در UND و NDSU به طور متوسط 67 درصد از دانش آموزان دریافت برخی از نوع کمک. مقدار 54% منطقه چهار سال دانشگاه و 38 درصد در دو سال کالج ها.

ملی 2017-18 مرکز ملی آموزش و پرورش آمار داده نشان می دهد که 58 درصد از دو سال و چهار سال دانش آموزان دریافت برخی از نوع از کمک های مالی.

علاوه بر این دولت-بودجه کمک های مالی و بورسیه شده اند به طور قابل توجهی در 10 سال گذشته

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن