بازگشایی مدارس باید تا داکوتای شمالی جوامع و تخته دولت K-12 رهبر می گوید

Baesler و اعضای هیئت مدیره مدرسه در سراسر کشور ملاقات از راه دور چهار شنبه, جولای 1, به بحث در مورد سوالات مرب

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

Baesler و اعضای هیئت مدیره مدرسه در سراسر کشور ملاقات از راه دور چهار شنبه, جولای 1, به بحث در مورد سوالات مربوط به آموزش برای 2020-21 سال تحصیلی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

داکوتای شمالی بخش آموزش عمومی به رهبری Baesler است با همکاری وزارت بهداشت و فرمانداری برای ایجاد دستورالعمل های دولت برای مدارس عمومی بازگشایی در پاییز. Baesler گفت که او امیدوار است به دستورالعمل های رسمی به مدارس در اواسط ماه جولای که به تخته مدرسه هم به مشورت با ادارات بهداشت محلی دانش آموزان و خانواده ها به منظور توسعه یک طرح است.

"این نظر من است که به عنوان بسیاری از قدرت تصمیم گیری نیاز به دروغ در دست ما مدرسه محلی اعضای هیئت مدیره که منتخب اعضای جامعه خود در کنسرت محلی بهداشت عمومی واحد" Baesler گفت.

مرتبط:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در هفته گذشته داکوتای شمالی تعداد coronavirus موارد همچنان ادامه دارد و به طور پیوسته افزایش می دهد و 38 متحده داشته اند های اخیر رشد در تعداد تازگی موارد گزارش شده در 14 روز گذشته به گفته نیویورک تایمز.

در گفتگو با آموزش و پرورش محلی رهبران Baesler گفت: بسیاری از ابراز نیاز به یک فرمت به رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اجرایی جهت است که اجازه می دهد تا آموزش از راه دور به تعداد نسبت به زمان های آموزشی که به گفته آنها را به مناطق اضافی آزادی در تصمیم گیری نوع از آموزش به دنبال.

Baesler وجود دارد گفت: باید دستورالعمل ها و الزامات مورد نیاز برای منطقه به دنبال, اما آنچه که به نظر می رسد مانند است تا به هر جامعه است. برای مثال مدارس باید یک طرح برای coronavirus غربالگری و آمادگی واکنش در این رویداد از یک مورد تایید شده اما جوامع باید تصمیم بگیرند که چه کسانی طرح و پاسخ او گفت:.

او گفت که او را از نزدیک با همکاران در دولت فدرال برای اطمینان از بودجه فدرال است که با بهره گیری از همه دانش آموزان است.

"صرف نظر از کد پستی خود دانش آموزان در هر منطقه از داکوتای شمالی و در هر منطقه از این کشور نیاز به امن زمانی که آنها بازگشت به مدارس" Baesler گفت.

خوانندگان می توانند در رسیدن به فروم خبرنگار میشل گریفیث یک گزارش برای امریکا سپاه, عضو, در mgriffith@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن