نسبی گمنام پیشرو راه رفتن به تعطیلات آخر هفته در حالی که Finau ولف در خفا انجام دادن در نزدیکی بالای

به طور کلی که به دنبال یک فراموشکار جمعه دور و آن دسته از بازیکنان هستند هرگز شنیده می شود از بقیه تعطیلات آخر

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

به طور کلی که به دنبال یک فراموشکار جمعه دور و آن دسته از بازیکنان هستند هرگز شنیده می شود از بقیه تعطیلات آخر هفته.

اما آن را به عنوان معلوم Richy Werenski و مایکل تامپسون نیست یک هفته شگفتی. Werenski دنبال کرد تا خود 8-تحت گرد پنج شنبه با 4-تحت گرد صبح روز جمعه در حالی که تامپسون رفت 5-تحت دوشنبه پس از رفتن 7-تحت در باز گرد.

دو شرکت سرب 3M باز در 12 تحت عنوان به آخر هفته.

نه بازیکن در رتبه بالای 200 در جهان است. Talor Gooch که بسته سوم در 11 زیر است رتبه 144.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اما مهم نیست که این آخر هفته که هر سه ثابت کرده اند از طریق دو روز — از جمله در پر باد شرایط جمعه — که آنها قادر به بازی به اندازه کافی خوب گلف برای پیروزی در این مسابقات است.

"من فکر می کنم آن را فقط به نگه داشتن آن ساده" مربی گفت. "این نوع از کلید گلف خوب است و نه پیچیده در تمام چیزهایی که در اطراف زمین گلف. آن را فقط به بیرون رفتن خود را به بازی بازی. بازی مایکل تامپسون گلف و من سمت راست وجود دارد در روز یکشنبه."

اکثر مردم به این آخر هفته نمی دانستند چه Michael Thompson گلف است. او برنده یک PGA Tour رویداد قبل از به پایان رسید و در یک کراوات برای دوم در سال 2012 ایالات متحده باز اما چندی پس از 35 سال انجام می شود بسیار اهمیت دارد.

آنچه که قابل توجه ترین مورد Werenski عملکرد بود جمعه به نظر نمی رسد به 'A' بازی. آهن خود بازی نبود به عنوان قوی به عنوان آن بود پنج شنبه و او در بر داشت خود را در برخی از موهای شرایط. اما او ادامه داد: به قید وثیقه خود را با کلاچ عکس ها و مهارت قرار دادن.

"(من) فقط از نوع به خودم برخی از فرصت و زمان استفاده از آن زمانی که من می توانم" او گفت:.

صرف نظر از خود شروع می شود, تامپسون, Werenski و Gooch خواهد بود تراکم بسیار کمی به افراشتن مسابقات جایزه آمده بعد از ظهر یکشنبه.

نام خانواده مانند تونی Finau و متی ولف در حال کمین. Finau در ادامه به ساقه پین جمعه, en route to a 5-در زیر گرد است که او فقط یک شات کردن منجر شود.

"یکی (شات) بدتر از دیروز اما من بازی خیلی بهتر" Finau گفت. "واقعا تمیز دور برای شرایط. من فکر کردم آن را دشوار بسیاری از حفره های وجود دارد خارج وجود دارد با آب بود که در این بازی به دلیل وزش باد. من خوشحال با راه من آن زده. ساخته شده به اندازه کافی putts و من خودم را در موقعیت خوبی از رفتن به تعطیلات آخر هفته است."

ولف نبود کاملا تیز اما دفاع از قهرمان ساخته شده چند مهم پر putts به نوبه خود در یک دیو-رایگان 68 و نگه داشتن خود را در مشاجره. ولف گفت: هر بخشی از بازی خود را احساس می کند خوب در حال حاضر.

"من واقعا اعتماد به نفس, بازیکن, بنابراین به عنوان به زودی به عنوان من بازی واقعا خوب و یا رشته با هم یک دسته خوب دور, من احساس می کنم واقعا می تواند به نگه داشتن آن رفتن خیلی آسان تر است." "شما می دانید که بخشی است که من احساس می برگزار کرده است من کمی فقط جنبه های روانی. هنگامی که شما نمی بازی خوب هنوز هم با داشتن اعتماد به نفس در خود بازی و نداشتن کسانی که عکس های شما تاثیر می گذارد و من احساس می کردم که خیلی بهتر این هفته است. فقط ممکن است چون من بلوغ کمی و یا گلف است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب