رگولاتور انکار خط 3 خط لوله درخواستهای تجدید نظر

بعد از حدود نیم ساعت بحث بیش از ویدئو کنفرانس ها PUC رای دادند 4-1 به رد درخواست ثبت شده توسط Minnesota Depart

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

بعد از حدود نیم ساعت بحث بیش از ویدئو کنفرانس ها PUC رای دادند 4-1 به رد درخواست ثبت شده توسط Minnesota Department of Commerce, گروه های زیست محیطی و مینه سوتا قبایل ماه گذشته اصرار به PUC دوباره به ماه فوریه آن تصمیم که OK می خواهم گواهی نیاز و مسیر مجوز برای پیشنهاد 340 مایل خط لوله در سراسر شمال مینه سوتا که حمل 760,000 بشکه نفت (31.92 میلیون گالن) در هر روز از آلبرتا, کانادا به Enbridge ترمینال در برتر است.

کمیسر متی Schuerger این تنها مخالف رای که PUC تایید گواهی نیاز و مسیر مجوز در ماه فوریه نیز تنها کمیسیون به رای در برابر انکار درخواست پنج شنبه. او خواست یک رقابت-صورت جلسه و اشاره به درخواست تجدید نظر است که استدلال Enbridge استفاده نادرست تقاضا هوا برای نشان دادن این خط لوله نیاز های همه گیر ناشی از کاهش تقاضا برای نفت به طور فزاینده ای الکتریکی حالت از حمل و نقل تغییر آب و هوا و Enbridge را تغییر دهید و به راه آن مدیریت قرارداد در آن خطوط لوله.

"به نظر من واضح است که مسائل جدید مطرح شده و با وجود اعتراض مواد حقایق و تمام مسائل مهم حل نشده. ... من پشتیبانی بازگشایی این مورد" Schuerger گفت.

اما چهار نفر دیگر کمیسیون مخالفت کرد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کمیسر والری معنی گفت: این درخواست باید تکذیب کرد و گفت: کاهش تقاضا برای نفت با توجه به همه گیر باید تاثیر PUC تصمیم.

"رکورد پشتیبانی این نتیجه رسید که تمام بازار در حال فرار و دوره ای. این (PUC) در سفارش به رسمیت می شناسد این شواهد و ایالات متحده در وضعیت متکی بر دوربرد پیش بینی در یک گواهی نامه از نیاز به تجزیه و تحلیل از آنجا که شواهد از نوسانات کوتاه مدت در بازار نفت هستند به خصوص مفید در تعیین نیاز به یک خط لوله نفت" به معنای گفت.

کمیسر جان تومان گفت: درخواست "گیلاس میدارد" اثرات COVID-19 و گفت: تقاضا برای نفت بود و انتظار می رود برای جستن به عقب در زمان این خط لوله ساخته شده است.

"وجود ندارد شواهد نشان می دهد که COVID و یا هر گونه مسائل دیگر مورد بحث (در درخواست) را مختل شواهد مستند از دوربرد نفت زیرساخت های برنامه ریزی و پیش بینی آورده است که ما به نیاز به جایگزینی خط 3," تومان گفت. "این واقعیت که Enbridge است که مایل به سرمایه گذاری در جای خود رو به وخامت زیرساخت ها در این بازار کاهش در واقع باید قدردانی است."

در یک ایمیل فرستاده بیانیه Enbridge گفت: PUC تصمیم گرفت مطابق با قانون و تایید توسط بیش از پنج سال از پروژه های در حال حرکت را از طریق قانونی بررسی است.

"این MPUC تصمیم به رد دادخواست تجدید نظر است یکی دیگر از گام مهم رو به جلو برای خط 3 پروژه جایگزینی. ... دادخواست تجدید نظر از جمله مینه سوتا وزارت بازرگانی تشکیل پرونده ارائه شده هیچ شواهد جدید و یا استدلال" Enbridge سخنگوی Juli Kellner گفت.

وینونا LaDuke از بنیانگذاران و مدیر اجرایی افتخار زمین یکی از گروه هایی که در زمینه درخواست برای تجدید نظر است و مخالف این پروژه ابراز نا امیدی با PUC رای.

"این PUC خجالت است به مینه سوتا سیستم نظارتی. شنهای روان نفت و انرژی بخش است تانک در طول همه گیر است و ممکن است هرگز بازیابی" LaDuke در بیانیه ای گفت. "تغییر آب و برق از بخش حمل و نقل — هر دو به طور چشمگیری افزایش."

افتخار زمین و گفت: به احتمال زیاد درخواست تجدید نظر پنج شنبه تصمیم به مینه سوتا دادگاه تجدید نظر.

درخواست برای تجدید نظر ثبت شده توسط مینه سوتا وزارت بازرگانی استدلال PUC نادرست تایید این خط لوله را گواهی نیاز با عدم در نظر گرفتن یک محدوده پیش بینی تقاضای چون Enbridge به جای ارائه یک خط لوله استفاده از هوا که فرض تقاضا ادامه خواهد داد در سال 2016 ظرفیت پالایشگاه. این یک موقعیت گروه به مدت طولانی استدلال با حمایت از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و سابق رژیم صهیونیستی. علامت گذاری بفرم دیتون.

در یک جداگانه مشترک درخواست یک ائتلاف از گروه های زیست محیطی و مینه سوتا قبایل — قرمز دریاچه باند Chippewa, سفید, گروه زمین از Ojibwe, افتخار, زمین, جوانان, آب و هوا Intervenors و باشگاه سیرا — خواست PUC به تجدید نظر در COVID-19 همه گیر و نفت و کاهش تقاضا است. دوستان از Headwaters همچنین ثبت یک درخواست.

احزاب مایل به تجدید نظر PUC تصمیم ممکن است در حال حاضر دادخواست مینه سوتا دادگاه تجدید نظر و درخواست آن را به نقد و بررسی این مورد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب