Red River مایک LaMoine, لنگدن-E-M فوتبال افتخار

در عین حال سواران به پایان رسید با یک 18-7-2 ضبط شد و در بهترین خود را در پایان فصل برنده شرق منطقه و ایالتی د

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

در عین حال سواران به پایان رسید با یک 18-7-2 ضبط شد و در بهترین خود را در پایان فصل برنده شرق منطقه و ایالتی داکوتای شمالی مسابقات.

LaMoine انتخاب شده به عنوان داکوتای شمالی نر دبیرستان مربی سال در COVID-19 pandemic-کوتاه 2019-20 سال تحصیلی. این جایزه که سالانه توسط داکوتای شمالی آسوشیتد پرس Sportscasters و Sportswriters انجمن.

LaMoine سابق defenseman برای UND تیم هاکی آورده دفاع سواران.

دیگر از یک 4-4 کراوات در برابر East Grand Forks, ارشد, بالا, Red River, برگزار می شود هر حریف به کمتر از چهار گل. نوح برگر و نیک Antonenko تقسیم زمان در هدف تا به حال یک ترکیب 1.7 اهداف-برابر متوسط است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رودخانه سرخ در زمان شماره 4 دانه به منطقه شرق مسابقات است. LaMoine را ناشی از خست دفاع رفت و 6-0 در postseason با آن 4-3 پیروزی در برابر چنگال بزرگ مرکزی در دولت نیمه نهایی ترین اهداف مجاز در این شش بازی.

یازده تیم تا به حال حداقل یک همه دولت انتخاب کنید. رودخانه سرخ تا به حال هیچ همه staters اما آن را به حال یک دولت تحت عنوان LaMoine.

دیگر فینالیست: ریک اسمیت چهار بادها-Minnewaukan بسکتبال و اردن ویلهلم بیسمارک بالا بسکتبال.

نر تیم

لنگدن-Edmore-مونیخ: کاردینالز بود و دوم مستقیم شکست نخورده فصل تکرار به عنوان کلاس یک ایالت قهرمانان. آنها را در غالب سبک.

لنگدن-Edmore-مونیخ دربسته در محیط یک 13-0 فصل ضرب و شتم توسط مینت اسقف Ryan 42-14 در مسابقات قهرمانی کشور بازی.

که یک نمونه حاشیه پیروزی. در هر یک از آن 13 پیروزی L-E-M تا به حال یک حاشیه از 28 یا امتیاز بیشتر. کاردینالز به ثمر رساند 39 یا بیشتر امتیاز در هر بازی در حالی که اجازه می دهد بیش از 16 در هر بازی. آنها به پایان فصل به طور متوسط 47.4 امتیاز از یک بازی در حالی که اجازه می دهد به طور متوسط 7.5.

لنگدن-E-M به رهبری تیم اول همه staters کارفرمایی سیمون Romfo, linebacker اعطای Romfo و گیرنده گسترده جکسون Delvo و دوم-تیم میدارد شان Gette و جسی Fetsch.

دیگر فینالیست: ژنراتور-مرکزی دره فوتبال و بیسمارک بالا کشتی.

مرد ورزشکار

Cade Feeney بیسمارک قرن: ارشد یک multisport standout بود که قادر به بازی بیس بال -- یک ورزش او را در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی -- با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما Feeney سرآمد در فوتبال و بسکتبال.

Feeney نام کلاس AAA ارشد بازیکن فوتبال سال پس از رهبری پرستان به 12-0 فصل و قهرمانی کشور. Feeney حساب برای تقریبا 2000 متری در مجموع جرم به عنوان او گذشت برای 1,293 متری و 10 touchdowns در حالی که با عجله برای 703 متری و 13 TDs. او ره تنها یک بار در تمام فصل است.

ارشد یک دوم تیم تمام دولت های انتخاب در بسکتبال با تمام اطراف بازی. او به طور متوسط 21 امتیاز 4.6 ریباند 2.6 کمک و 2.5 دزد.

در زندگی حرفه ای خود Feeney در مسابقات قهرمانی کشور تیم در فوتبال و بیس بال و بسکتبال به دست آورده و همه افتخارات دولت در ورزش است.

دیگر فینالیست: کارسون Henningsgard, Hillsboro-Central Valley; اسکار بنسون ژنراتور-Central Valley; الیاس کلاین مندن; و بو Belquist جدید راکفورد-Sheyenne.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن