Red River Valley رانندگان در حال دیدن تخفیف در بیمه اتومبیل, اما ممکن است کوتاه زندگی می کردند

رانندگان قرار دادن کمتر مایل بر روی اتومبیل های خود را منجر به تصادفات کمتر که بدان معنی است که شرکت های بیمه

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

رانندگان قرار دادن کمتر مایل بر روی اتومبیل های خود را منجر به تصادفات کمتر که بدان معنی است که شرکت های بیمه در حال ساخت پول با پرداخت کمتر ادعا می کند. در نوبت بیمه, شرکت های در حال عبور در پس انداز به مشتریان خود را که بسیاری از آنها سخت است برخورد با این بیماری همه گیر. رانندگان نباید انتظار پس انداز به ادامه برای همیشه لطفا برای ، به عنوان بیشتر و بیشتر مردم در راه بازگشت قیمت را افزایش درآمده است.

"هیچ سوال وجود دارد کمتر مایل رانده شدند بیش از چند ماه گذشته" نوشته پت Duncan, معاون رئیس جمهور از عملیات برای Nodak گروه بیمه در یک ایمیل به نوید. "به عنوان یک نتیجه ادعای خودرو باید کاهش مقدار مشابه در بسیاری از مناطق است."

با توجه به دانکن در طول چند ماه گذشته تعداد کل مایل رانده شده کاهش به میزان 50 درصد در برخی از مناطق این شهرستان هر چند در غرب میانه بالا کاهش نیست کاملا به همان اندازه.

شرکت های بیمه در نظر گرفتن روش های مختلف به عنوان به چگونه آنها عبور پس انداز به مشتریان. برخی از شرکت ها در حال بازگشت بخشی از حق بیمه خود را کاهش حق بیمه و یا در حال دادن بازپرداخت برای هر وسیله نقلیه بیمه شده با این شرکت است. Nodak در گذر است در طول بیش از یک میلیون دلار در پس انداز برای بیمه گذاران با توجه به دانکن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مارکوس Steien عامل با بیمه خانواده آمریکایی در شرق چنگال گفت: خود شرکت ارائه شده است مشتریان با 50 $چک در هر وسیله نقلیه بیمه شده بدون توجه به آن سطح پوشش و یا سن. Steien گفت: او یک تازه وارد نسبت به کسب و کار با پنج سال تجربه اما او در گفتگو با زمان عوامل نشان داده اند که چقدر منحصر به فرد این بیماری همه گیر شده است برای خود میباشد.

"من صحبت کردن به برخی از کهنه (عوامل) و آنها هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این, پس از آن بسیار دیوانه" Steien گفت.

صرفه جویی در گذشته توسط شرکت های بیمه متفاوت است, توسط, شرکت, اما آنها نیز می تواند متفاوت باشد توسط افرادی که مشتریان از همان شرکت. حق بیمه تعیین می شود, در میان چیزهای دیگر, چند سال سابقه رانندگی پس از تخفیف ممکن است برای همه یکسان است.

مشتریان لازم نیست برای رسیدن به عوامل خود را به استفاده از همه گیر ناشی از تخفیف دانکن گفت. در اکثر موارد آنها اتفاق می افتد به طور خودکار اما برای برخی از مشتریان وجود دارد, دلیل خوب برای ایجاد تماس بگیرید.

کسانی که تجربه کرده اند مشکلات مالی با توجه به همه گیر برخی از گزینه های برای کاهش پرداخت های خود را. تعویض به معافیت بالاتر می تواند پرداخت را می توانید تنظیم سطح پوشش. مشتریان همچنین می توانید درخواست به پرداخت معوق. ارتباط با عامل کلیدی است.

"من فکر می کنم که بزرگترین چیزی است که رسیدن به این عامل به ببینید چه گزینه های در دسترس هستند به شما" Steien گفت.

بیمه گران در حال شروع به دیدن رانندگان قرار داده و در بیشتر مایل به تابستان به نوسان. همانطور که بیشتر مردم برای بازگشت به حالت عادی عادات رانندگی, نرخ, مطمئن شوید که به دنبال هر چند آن را دشوار است برای پیش بینی زمانی که این اتفاق می افتد که این بیماری همه گیر در ادامه به بازی کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن