Red River تاریخ دریافت دولت افتخار به عنوان "دانشجوی'

کمدن Larsen تاریخ و در رودخانه سرخ دبیرستان بوده است به نام, North Dakota دبیرستان فعالیت های انجمن/اتحادیه ک

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

کمدن Larsen تاریخ و در رودخانه سرخ دبیرستان بوده است به نام, North Dakota دبیرستان فعالیت های انجمن/اتحادیه کشاورزان بیمه 2020-21 برجسته ،

لارسن که دریافت خواهد کرد $2,000 بورس تحصیلی دعوت خواهد شد تا به عنوان grand marshal از NDHSAA "رژه قهرمانان" و شرکت در سایر فعالیت های سازمان.

Kearyn نلسن در لیدز (N. D.) دبیرستان انتخاب شد و به عنوان نفر دوم و دریافت $1,000 کمک هزینه تحصیلی و دیگر به رسمیت شناختن.

دیگر فینالیست این افتخار شامل: Kasey Stegman, دریتن دبیرستان; اما Thorsgard Northwood دبیرستان; و الیزابت Schanilec نیمه راه مدرسه بالا است. هر 500 دلار دریافت بورس تحصیلی.

این دانش آموزان انتخاب شدند از برنامه های کاربردی ارائه شده توسط مديران مدارس متوسطه در سراسر کشور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این NDHSAA دانشجوی برنامه به رسمیت می شناسد مستحق دانش آموزانی که ستون فقرات interscholastic فعالیت -- یک فردی که مشارکت در فعالیت های مدرسه را تقویت می کند این برنامه برای شرکت کنندگان در مدرسه و جامعه است.

دانش آموز نیز باید یک شهروند خوب و نقش مدل به همسالان خود و همچنین به عنوان یک کمک کننده به خود مدرسه و جامعه است.

دانش آموزان دبیرستانی از این منطقه بودند که در میان کسانی که افتخار ایالت خود را به عنوان مدرسه 2020-21 شده است دانش آموزان و ارائه برنامه های کاربردی به NDHSAA برای در نظر گرفتن به عنوان NDHSAA/کشاورزان اتحادیه برجسته دانش آموزان عبارتند از: یعقوب Vaagen شیاطین دریاچه; ان Estvold لاکوتا; میریام Carignan, Walhalla; Ty Stromberg, Larimore; ناتالی شکارچی اسب سوار; Julia Dusek, Grafton; اما Thorsgard Northwood; Skya براندون هاتون; سایر Satrom, Mayville-پورتلند-کلیفورد-گیلزبرگ; هانا Magnuson, Hillsboro; و کلارا هانسن چنگال بزرگ مرکزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب