Red River دبیرستان دانش آموزان به رقابت در آنلاین, امنیت, ملی, مسابقات قهرمانی

Red River دبیرستان یکی از هفت ایالت داکوتای شمالی در مدارس واجد شرایط برای دختران به CyberStart 2020 قهرمانی

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

Red River دبیرستان یکی از هفت ایالت داکوتای شمالی در مدارس واجد شرایط برای دختران به CyberStart 2020 قهرمانی ملی.

دختران CyberStart آنلاین, امنیت, رقابت برای بالا سن مدرسه دختران است که متشکل از یک سری از چالش های آنلاین است که اجازه می دهد دانش آموزان به عنوان cybersecurity-حفاظت از عوامل به حل پازل و کشف چنین موضوعات به عنوان رمزنگاری و پزشکی قانونی دیجیتال.

قهرمانی برگزار خواهد شد به عنوان یک مستمر 48 ساعته آنلاین رقابت های چهار شنبه و پنج شنبه, مارس 20-21. هر مرحله مقدماتی انتخاب مدرسه چهار دانش آموز به رقابت در تیم رویداد روز شنبه.

این RRHS دانش آموزان خواهد شد که رقابت در حال الکسیس جرثقیل نینا, جیانگ, گلپر نادسن و Narria Nuebert. دانش آموزانی که تکمیل چالش های است که به کمک تیم واجد شرایط برای قهرمانی ملی هستند Meghan برد مادلین Sandberg Raegan سالگادو و هدر شوارتز.

در مسابقات قهرمانی رقابت بالا به ثمر رساند تیم را برای شانس برای برنده شدن 400 دلار برای هر یک از اعضای تیم و 250 دلار برای مدرسه خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در این سال 123 RRHS دانش آموزان شرکت کننده در برنامه; هشت نفر از آنها همچنان در چالش از طریق آموزش از راه دور به کمک Red River دبیرستان واجد شرایط برای مارس 20 رقابت است.

پل Zettler یک معلم در مدرسه حرفه ای و ویژگی های آموزش و پرورش برنامه این است که مشاور برای دختران به CyberStart برنامه.

در سال گذشته بیش از 10 ، 000 دبیرستان دختران در 25 ایالت شرکت در دختران به CyberStart برنامه با توجه به چنگال بزرگ منطقه مدرسه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن