Red Lake ملت باعث می شود تاریخ آن را به عنوان عبور می کند ماری جوانا پزشکی رفراندوم

این حرکت بی سابقه در چند راه: Red Lake کشور تبدیل خواهد شد اولین نهاد در دولت به خرده فروشی شاهدانه پزشکی به ص

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

این حرکت بی سابقه در چند راه: Red Lake کشور تبدیل خواهد شد اولین نهاد در دولت به خرده فروشی شاهدانه پزشکی به صورت گل و قبیله ای ملت در مینه سوتا به رای دادن به نفع یک شاهدانه پزشکی رفراندوم.

همه پرسی به تصویب رسید با 80.5 درصد آرا -- 1,765 به صورت قانونی و 425 برابر.

این پاساژ نیز به نظر می رسد بزرگترین درصد از جمعیت رای دهندگان به رای دادن به نفع شاهدانه پزشکی در سراسر کشور. قبلا بزرگترین شاهدانه پزشکی طرح حاشیه با گذشت بیش از 71 درصد از آرا را در طول یک سال 2016 همه پرسی در فلوریدا, با توجه به وب سایت Ballotpedia.

Pro-شاهدانه, سازمان, کوین جونز جونیور در زمان به Facebook Live پس از نتایج انتخابات منتشر شد پنج شنبه شب.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من می خواهم به (تبریک) Red Lake ملت در رای گیری در پزشکی شاهدانه ما گذشت امروز. آن بزرگ به نوبه خود," او گفت:. "ما آن را ما تصویب آن است. شما بچه ها همه تاریخ ساخته شده است."

این برنامه خواهد بود که تنها منبع پزشکی قانونی شاهدانه گل در مینه سوتا به عنوان دولت شاهدانه پزشکی برنامه در حال حاضر تنها اجازه می دهد تا روغن و تماس با مواد و قرص. آن است که هنوز روشن نیست که پزشکی شاهدانه در دسترس خواهد بود در دریاچه کشور خواهد شد که برای آن واجد شرایط و چگونگی اجرای به کار گرفته خواهد شد.

قبل از انتخابات جونز گفت که او می خواست برای اطمینان بیشتر مردم قادر خواهد بود برای دسترسی به ماری جوانا پزشکی از دولت در حال حاضر اجازه می دهد تا.

مینه سوتا ساکنان تشخیص داده می شود با شرایط زیر می تواند واجد شرایط برای شاهدانه پزشکی: سرطان های مرتبط با شدید/درد مزمن تهوع یا استفراغ شدید سوء هاضمه یا شدید به هدر رفتن گلوکوم HIV/ایدز اختلال تورت سندرم اسکلروز جانبی آمیوتروفیک, تشنج از جمله کسانی که از ویژگی های صرع شدید و مداوم اسپاسم های عضلانی از جمله کسانی که مشخصه, مولتیپل اسکلروزیس, بیماری التهابی روده از جمله بیماری کرون, بیماری ترمینال با یک احتمالی امید به زندگی کمتر از یک سال مقاوم به درمان, درد, استرس پس از سانحه, اختلال اوتیسم آپنه انسدادی خواب و بیماری آلزایمر.

با گذشت این همه پرسی در دریاچه ملت لیستی از شرایط است که واجد شرایط برای بیماران شاهدانه پزشکی خواهد بود بسیار طولانی. افسردگی و درد مزمن و کسانی که دوره نقاهت بعد از اعتیاد به مواد مخدر احتمال واجد شرایط جونز توضیح داد.

جونز امیدوار است که عبور از شاهدانه پزشکی به زودی منجر به پر تفریحی قانونی. "این یک مسیر جدید برای همه ما بیایید نگه دارید در حال حرکت رو به جلو با آن," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن