صلیب سرخ در حال حاضر تست خون کمک های مالی برای COVID-19 آنتی بادی

ST. پل — شروع پنج شنبه, 22 ژوئن صلیب سرخ آمریکا در حال آزمایش همه خون و پلاکت و پلاسما کمک های مالی برای COVI

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

ST. پل — شروع پنج شنبه, 22 ژوئن صلیب سرخ آمریکا در حال آزمایش همه خون و پلاکت و پلاسما کمک های مالی برای COVID-19 آنتی بادی ارائه اهدا کنندگان بینش که آیا آنها شده اند در معرض coronavirus.

آنتی بادی آزمایش نشان می دهد اگر اهدا کننده سیستم ایمنی بدن به تولید آنتی بادی به coronavirus صرف نظر از اینکه آنها را توسعه علائم. با توجه به انتشار اخبار اعلام این ابتکار کمک های مالی خواهد شد تست شده با استفاده از نمونه های کشیده در زمان اهدا و ارسال به آزمایشگاه که در آن آنها را نیز تحت روال بیماری های عفونی تست. مثبت آنتی بادی نتیجه آزمون را تایید نمی عفونت یا ایمنی.

COVID-19 بادی, نتایج آزمون در دسترس خواهد بود و ظرف هفت تا 10 روز در صلیب سرخ خون اهدا کننده نرم افزار و یا اهدا کننده در پورتال RedCrossBlood.org. آزمون مجاز شده است برای استفاده توسط سازمان غذا و دارو با توجه به انتشار.

"به عنوان یک سازمان اختصاص داده شده به کمک به دیگران صلیب سرخ خوشحال است برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد COVID-19 به ارزش ما اهدا کنندگان گفت:" دکتر ارین, Goodhue, مدیر اجرایی, مدیر پزشکی, مستقیم مراقبت از بیمار با صلیب سرخ خدمات پزشکی در انتشار. "اگر شما احساس سالم و خوب لطفا برنامه ملاقات نه تنها کمک به صرفه جویی در زندگی می کند اما همچنین یاد بگیرند که در مورد قرار گرفتن در معرض بالقوه به COVID-19."

صلیب سرخ نیست تست اهدا کنندگان برای تشخیص بیماری به عنوان یک تست تشخیصی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای محافظت از سلامت و ایمنی کارکنان صلیب سرخ و خیرین و افرادی که احساس خوبی یا که به اعتقاد آنها ممکن است بیمار با COVID-19 باید به تعویق انداختن کمک مالی خود را.

هر Red Cross blood drive و مرکز اهدای شرح زیر است بالاترین استانداردهای ایمنی و کنترل عفونت و اقدامات احتیاطی دیگر — از جمله درجه حرارت چک اجتماعی فاصله و پوشش صورت برای اهدا کنندگان و کارکنان — اجرا شده اند برای کمک به حفاظت از سلامت تمام کسانی که در جلسه حضور داشتند.

اهدا کنندگان خواسته می شود که به برنامه قرار ملاقات قبل از ورود در رانندگی و ملزم به پوشیدن یک صورت پوشش یا ماسک در حالی که در درایو در تراز با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های عمومی ارشاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب