Rebuking چین سنا حرکت می کند برای محافظت از هنگ کنگ استقلال

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:18:24 pm طرفدار دموکراسی تظاهرکنندگان نگه دا

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:18:24 pm
Rebuking China, Senate moves to protect Hong Kong autonomy طرفدار دموکراسی تظاهرکنندگان نگه دارید تا پرتره از زندانی چینی مدنی فعالان حقوق وکلا و فعالان حقوقی را به عنوان آنها در ماه مارس به دفتر رابط در هنگ کنگ روز شنبه 25 ژوئن سال 2020 است. آنها خواهان لغو امنیت ملی قانون و دفاع از حقوق بشر و آزادی در هنگ کنگ است. (AP Photo/Kin چونگ)

در دو حزبی ملامت چین سنا روز سهشنبه به اتفاق آرا به تصویب لایحه اعمال تحریم بر کسب و کار و افراد — از جمله پلیس — که تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال و یا محدود کردن آزادی های وعده داده شده به دلار هنگ کنگ از ساکنان.

این لایحه اهداف واحدهای پلیس که ترک خورده اند را در دلار هنگ کنگ معترضان و همچنین چینی حزب کمونیست مقامات مسئول اعمال سخت "امنیت ملی" قانون در هنگ کنگ است که به عنوان یک منطقه ویژه اداری در چین و حفظ خود را حاکم و سیستم های اقتصادی. اندازه گیری نیز خواهد اعمال تحریم بر بانک ها است که انجام کسب و کار با اشخاص یافت به نقض قانون است.

اندازه گیری اسپانسر شده از طرف جمهوری خواه ایالت پت Toomey پنسیلوانیا و دموکراتیک بهداشت ، کریس ون Hollen از مریلند می آید به عنوان تنش بیش از هنگ کنگ افزایش یافته و سال گذشته به عنوان چین سرکوب معترضان و به دنبال اعمال کنترل بیشتر بر سابق بریتانیا قلمرو.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: دولت آغاز خواهد شد, از بین بردن کامل "محدوده" از موافقت نامه است که به هنگ کنگ رابطه با ایالات متحده آمریکا که در سرزمین اصلی چین فاقد از جمله معافیت از کنترل در برخی از صادرات است. او گفت: وزارت امور خارجه آغاز خواهد شد هشدار به شهروندان ایالات متحده را تهدید نظارت و دستگیری در هنگام بازدید از این شهر است.

"امروز سنا ایستاد به رژیم کمونیست در پکن ایستاده بود و با مردم هنگ کنگ" Toomey گفت. "اجباری تحریم های ایجاد شده در این لایحه مجازات خواهد شد کسانی که در چین که به دنبال تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال یا تضعیف آزادی های اساسی وعده داده شده" به هنگ کنگ از ساکنان در زیر آن "یک کشور دو سیستم" مفهوم.

ون Hollen گفت: این لایحه طول می کشد "معنی دار اقدام به برگزاری چین و پروکسی به حساب خود را برای تلاش های مداوم برای خاموش کردن آزادی و دموکراسی در هنگ کنگ."

قانون "می فرستد قوی دو حزبی پیام است که ایالات متحده در کنار مردم هنگ کنگ," او اضافه شده است.

سنا رای گیری یک هفته پس از یکی از این لایحه را با همکاری حامیان دیابت کوین کرامر R-N. D. مسدود شده آن را در درخواست از کاخ سفید است. چندین ویژگی های تغییرات مربوط ممکن است وزارت خزانه داری تحریم های بهبود یافته این لایحه و آن را بیشتر احتمال دارد به نفع کاخ سفید تایید کرامر میگوید.

"من سپاسگزار هستم همکاران من و وزارت خزانه داری قادر به کار با هم برای بهبود این لایحه بهتر شانس خود را از تبدیل شدن به قانون گفت:" پس از رای دادن. "آن تأکید ما برای حمایت از مردم هنگ کنگ که در حال مبارزه برای آزادی خود. من مصرانه از این خانه به آن و ارسال آن به رئیس جمهور میز."

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در یک مربوط به رای مجلس سنا نیز به تصویب یک اندازه گیری بیان کرد که تصویب این لایحه قرار دادن پکن دولت در نقض مستقیم 1984 چین و بریتانیا اعلامیه مشترک یک پیمان به پایان رسید که حکومت بریتانیا در هنگ کنگ و شهرستان اعطا جزئی حاکمیت در سال 1997.

"با جهان بر همه گیر پکن فکر می کند این است که فرصت خود را به steamroll هنگ کنگ گفت:" سناتور. جاش هاولی R-Mo. این قطعنامه را حمایت کنند.

چین گفته است که می خواهد به "بهبود" زندگی کسانی که زندگی در هنگ کنگ "اما واقعیت این بدان معناست که سلب مردم هنگ کنگ از حقوق اساسی و آزادی" تضمین شده به آنها را تحت 1984 پیمان هالی گفت.

"ما باید ایستادن به چین ادامه داد: امپریالیسم" و پاسخ به شدت به هر گونه سرکوب در هنگ کنگ از جمله تجدید نظر از چین تجارت ویژه وضعیت با آمریکا هالی گفت.

مجلس سنا قانون در حال حاضر می رود به خانه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب