رالف Engelstad عرصه به کارگران پاره وقت اضطراری جبران

مدیریت در Ralph با ایده آمد به نام اضطراری برنامه جبران خسارت در اواخر ماه آوریل است. آن را با استفاده از داده

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

مدیریت در Ralph با ایده آمد به نام اضطراری برنامه جبران خسارت در اواخر ماه آوریل است. آن را با استفاده از داده ها از کارکنان از ژانویه و فوریه به طور متوسط ساعت کار کرده و حدود 450 پاره وقت کارگران پرداخت می شود بخشی از آن ساعت است. کارکنان خود را پرداخت برای اولین بار هفته گذشته و برنامه نتیجه گیری در پایان ممکن است.

جودی هاجسون مدیر کل در رالف Engelstad عرصه گفت: بخشی از کارمندان زمان که خود را صرف شب و تعطیلات آخر هفته کار در رالف, نیاز به کمک و سزاوار به رسمیت شناختن برای کمک به آنها. جبران برنامه یک راه برای انجام آن است.

"آنها به بت برای ما زمان پس از زمان بنابراین ما فکر کردیم در این وضعیت برای ما مهم بود برای رفتن به خفاش برای آنها" هاجسون گفت.

معمولی بازی هاکی در رالف می بیند حدود 300 کارگران پاره وقت. آنها به عنوان پارکینگ مسئولین بلیط-داوطلبان ushers و متولیان "و همه چیز را در میان" گفت: هاجسون اشاره کرد که بسیاری از این کارگران مشاغل دیگر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این برنامه به معنی این نیست که به جای کل چک اما به ارائه برخی از امداد رسانی به کارکنان که کار کرده اند قبل از همه گیر ناشی از حوادث می شود لغو شد. پول می آید از این رویداد مرکز صندوق ذخیره -- پول خود را کنار بگذارند و از سود به دست آمده قبل از coronavirus بیماری همه گیر.

"ما می دانیم که جبران ما در حال ارائه به مردم نمی خواهید به پرداخت وام مسکن خود را و آن را نمی خواهید به اجازه می دهد آنها را به رفتن در تعطیلات عجیب و غریب و یا هر چیزی شبیه به آن" هاجسون گفت. "ما فکر می کنم که آن را کمک می کند تا آنها را به پرداخت هزینه برای بخشی از ساعت است که آنها از دست رفته به دلیل وضعیت ویروس."

مانند سالن های بزرگ و کوچک رالف دیدم لغو متعدد مانند دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس مسابقات, best-of-سه سری بود که برای ماه مارس برنامه ریزی 13-15. پاپ سرگرم کننده جوجو سیوا در اصل برنامه ریزی شده در مارس 10, از جمله حوادث است که به تعویق افتاده است.

هر چند هاجسون گفت او خوشبین است وضعیت را به حالت عادی بازگشت در رالف زمانی که ویروس abates آن لغو اضافه کردن. او نمی باید یک رقم دقیق اما برآورد رالف از دست رفته را صدها هزار دلار در سود خالص. محل است که با تکیه بر آن صندوق ذخیره برای دریافت از طریق این بیماری همه گیر.

کارکنان تمام وقت هنوز هم در حقوق و دستمزد در رالف. پس از در نظر گرفتن زمان برای ارزیابی وضعیت این تصمیم به ارائه کمک مالی به کسانی که کار پاره وقت.

"ما فکر می کنم آن را درست به انجام این کار برای کارکنان" هاجسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن