راج پاتل: "معامله جدید پدید آمده از یک دهه از کارگر مبارزه"

در بخش دوم از ourVoices سری در انتخابات آمریکا, ما تا به حال لذت بردن از صحبت کردن با راج پاتل: برنده جایزه نو

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

در بخش دوم از ourVoices سری در انتخابات آمریکا, ما تا به حال لذت بردن از صحبت کردن با راج پاتل: برنده جایزه نویسنده و فیلم ساز و دانشگاهی که در حال حاضر تحقیقات استاد در Lyndon B Johnson, دانشکده امور عمومی در دانشگاه آستین تگزاس است.

راج پاتل نوشته است چندین کتاب از جمله ارزش چیزی که بین المللی و نیویورک تایمز پرفروش و اخیرا یک تاریخ جهان در هفت ارزان چیزهایی شرکت نوشته شده با Jason W. مور.

به مکالمه زیر را پوشش می دهد طیف وسیعی از موضوعات از کار mobilizations مهم برای اجرای اصل قرارداد جدید به همین دلیل پرداخت غرامت مرکزی به طور عادلانه آب و هوا در دستور کار.

زیر متن ویرایش شده برای وضوح و طول.


هارون سفید: در قطعه خود را برای Jacobin اشاره کردید چگونه یک هژمونیک حس مشترک می ایستد بین سیاستمداران مترقی و اجرای سبز معامله جدید است. شما می توانید توضیح دهید که منظور شما از که و به همین دلیل شما بر این باورند کارگران کشاورزی مرکزی به این ضد هژمونیک مبارزه کنید ؟

راج پاتل: این قطعا مورد که بخشی از این راه است که قدرت عمل است که به برخی از چیزهایی که به نظر می رسد طبیعی است. و این راهی است که سرمایه داری دستیابی به هژمونی خود راهی است که سرمایه داری قادر است ما را به حرکت به جلو با ایده ها و به رضایت به ایده هایی که در کلاس ما علاقه و نه در ما علاقه شخصی است که با تصرف این ایده از حس مشترک و ساخت ایده های پوچ به نظر می رسد طبیعی است. لحظه ای که از ارائه برخی از چیزهایی بخشی از تار و پود حس مشترک شامل رهبری از نه فقط سرمایه داران و سرمایه داران که درایو رو به جلو منافع طبقاتی اما conscripting اعضای طبقات دیگر به این تسلط هژمونیک بلوک. به همین دلیل شما قادر به دیدن مردم رنگ رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن و یا مهاجران رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

اگر ما علاقه مند به نصب در پاسخ به این غالب بلوک, پس از آن ما در حال رفتن به جمع آوری یک ضد هژمونیک بلوک. است که در مورد دوخت با هم کشاورزان که در حال هل دادن به عقب در برابر بلوک هژمونیک اما آن را نیز در مورد کارگران مزرعه و در مورد مصرف کنندگان است. همچنین در مورد قوم که در حال ساخت زندگی از پردازش مواد غذایی و آن را در مورد کارگران که در زباله های مواد غذایی. این یک زنجیره طولانی از مردمی که به چین منافع خود را در راه است که همچنین دو منظوره کلاس تقسیم شده است.

بنابراین این نیست که صرفا طبقه کارگر و جنبش آن شامل کشاورزان و کشاورزان در حال گاهی اوقات کارفرمایان و آنها گاهی اوقات صاحبان زمین. و در این معنا وجود دارد رفتن به برخی از صلیب کلاس تضاد اما این مهم است به رسمیت شناختن است که به دلیل صرفا گفت: "خوب, شما می دانید طبقه کارگر هستند gravediggers از طبقه حاکم" نمی کند به طور خودکار به شما این ابزار سازماندهی به منظور تبدیل جامعه است. و گرامشی ایده هژمونی واقعا کمک می کند تا درک و توضیح دهد که چرا فرهنگ و ایدئولوژی یک بخش مرکزی به این مقدار بزرگتر کشاورزی انقلاب است.

فردی استوارت: چگونه موفق خواهد به شما می گویند جنبش مترقی در ما بوده است و در مقابله با هژمونی سرمایه داری? هر دو مترقی حزبی در کنگره بلکه جنبش های اجتماعی بر روی زمین و نیروی کار جنبش است که ممکن است کار در کشاورزان اتحادیه های کارگری به تلاش و فشار علیه این و ترویج سبز جدید است ؟

راج پاتل: به خوبی در کنگره است که آخرین محل به نگاه. ما می بینیم افراد جالب در لبه های کنگره سیاست انجام چیزهای جالب است. اما که در آن مبارزه است. و حتی اگر متن سبز قرارداد جدید به نظر می رسد به عنوان یک کنگره بحث سند آن را واقعا در کنگره است که شما انتظار می رود تغییراتی که به دنبال آن اتفاق می افتد.

اگر شما خواندن متن از خانه قطعنامه ای که خواستار سبز جدید معامله در آن جنبش و شما نمی خواهید کنگره سازماندهی یک جنبش است. بنابراین شما به دنبال فراتر از کنگره است.

یکی از مکان های جالب به دنبال این است که در جنبش کارگری است. شما ببینید در درون جنبش کارگری ، schisms که شما انتظار می رود. بنابراین شما می دانید, آن را روشن است که این خودرو با کارگران در حال پرتاب بسیاری خود را با سبز معامله جدید است. اما پس از آن دوباره شما دیدن برخی از غیر منتظره رهبری و نه فقط از کم کربن مشاغل مانند آموزش و یا پرستاری اما احتمالا از بالاترین کربن مشاغل مانند انجمن خدمه پرواز. خدمه پرواز به اتحادیه هماهنگی خود را به شدت برای سبز جدید ایران در بخشی به دلیل این است که امنیت شغلی موضوع است. اگر برای رفتن به سفر هوایی در عصر تغییر آب و هوا که در حال رفتن به ضربه این به طور فزاینده مکرر جیب ناگهانی تلاطم و چه کسی مجروح شود ، خدمه پرواز در حال لابی گری برای یک آینده برق مسافرت هوایی و صفر کربن مسافرت هوایی. که به نظر من باید بسیار جالب لحظه از قدرت سازماندهی.

شما نیز با دیدن یک گروه به نام کشاورزان و دامداران برای سبز قرارداد جدید و افزایش سطح علاقه در دیگر انواع حرکات برای عدالت اجتماعی است. جنبش برای زندگی, برای مثال, در حال ساخت جالب ارتباط بین ایده های نژادی عدالت و غرامت و چگونه تغییر آب و هوا را به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم از رنگ. همه این اتفاق می افتد در خارج از کنگره, اما آن را قطعا بخشی از بافندگی با هم از این ضد هژمونیک جنبش است. بنابراین قطعا ما شاهد برخی از پیشرفت. و تا جایی که ما شاهد این هستیم که پیشرفت ما نیز دیدن سرمایهداران مبارزه با به عقب.

هارون سفید: می تواند به شما صحبت می کنند به اعتصاب فعالیت در میراث اصلی جدید است ؟ آنچه می تواند ما را از آن سطح از سازماندهی نسبت به آنچه که ما در حال دیدن بر روی زمین است ؟

راج پاتل: قرارداد جدید خود بسیار جالب نگاری که در آن مردم به نوعی می گویند "خوب, شما می دانید که در آمریکا اتفاق افتاده است از 1933ish تا جنگ جهانی دوم و سپس جنگ جهانی دوم واقعا در زمان بیش از. و به طوری که در پایان معامله جدید است. و سپس شما می دانید پس از مرتب کردن آن شده است در کاهش است."

اما من فکر می کنم آن را به ارزش به خاطر سپردن است که قرارداد جدید خود را ظهور از یک دهه از مبارزه کارگران. برای مثال شما ببینید 4 درصد از جمعیت ایالات متحده در اعتصاب در سال 1919 – که تعداد باور نکردنی از افرادی که درگیر در کار توقف و چه کسی تشخیص می دهد که یکی از قدرتمند ترین سلاح هایی که در آنها مجبور به خم شدن و جامعه را به خود خواهد توانایی خود را به کارفرمایان گوش دادن به آنها.

این نوع از ستیزه جویی نمی کند اتفاق می افتد توسط سحر و جادو. این اتفاق می افتد به دلیل وجود گسترده سازماندهی به خصوص از کمونیست سوسیالیست ها و آنارشیست ها در ایالات متحده است. وجود دارد همیشه بسیار مهم سوسیالیستی و آنارشیستی در تاریخ ایالات متحده است. دلیل ما زنان حق رای برای مثال از ظهور جنبش رانده شده توسط آنارشیستی و سوسیالیستی زنان باشگاه های, به ویژه در سواحل شرق بلکه در شیکاگو در جریان اعتصاب و ستیزه جویی به خیابان ها به منظور دستیابی به حق رای دادن.

که بدیهی است که پاک شده در تاریخ است که ما از ایالات متحده است. بنابراین این سوسیالیست ها و آنارشیست ها نیست به طور کامل برجسته در هر معقول بازگویی معامله جدید است. اما این مهم است به یاد داشته باشید این حرکات وجود داشته و جنگیدند چرا که اگر ما فراموش می کنیم که پس از آن ما تمایل به سقوط به مرتب کردن بر اساس از بزرگ مرد تاریخ این قرارداد جدید که در آن بود که: هربرت هوور بود بسیار بد و سپس FDR آمد و شد بسیار خوب ، و که همه از ناگهانی که بسیار مرد خوب فقط یک دسته کامل از چیزهای خوب تا زمانی که جنگ جهانی دوم پیش آمد. و پس از آن هیتلر بود خیلی بد مرد. و سپس همه چیز را به هم ریخت پس از FDR درگذشت.

که درست گفتن از سابقه ای طولانی در مبارزه طبقاتی است که مشخص می شود نه فقط ظهور کرد اما ظهور مقاومت قبل از این معامله جدید است. منظورم این است که در یک نسخه دیگر از این مقاله جیم گودمن و من صحبت های زیادی در مورد تاریخ Populists. ما هستیم گفت: در این روزها که ما در یک لحظه پوپولیستی شور و اما این که انجام هر گونه خدمات به اصلی Populists – یک جالب, متنوع ائتلاف که در آن سیاه و سفید پوپولیسم بود و از ویژگی های مهم چگونه گروه های مختلف در ایالات متحده را دیدم خود را در استقلال و احتمال از دولت فدرال و از سرمایه داری. ایده Populists شد, در میان چیزهای دیگر برای کنترل عرضه پول و قادر به فکر می کنم در مورد چگونه تعاونی تامین خواهد شهرستانها و ارائه عادلانه دستمزد برای کشاورزان و ارائه برابری بین کشاورز دستمزد و صنعتگر دستمزد. همه از این ایده ها را فراموش کرده اید در این تاریخ که قبل از معامله جدید است.

بنابراین هنگامی که ما فکر می کنم در مورد سبز جدید معامله در حال حاضر این مهم است به یاد داشته باشید که قرارداد جدید خود را ساخته شده در تاریخ مبارزه و محبوب سازماندهی و طبقه کارگر نظریه پردازی است که بسیار لازم و امروز اگر ما به یک سبز معامله جدید است که شایسته این نام است.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب