باران آسانسور Hamlin به کوتاه برنده شدن در دارلینگتون

دارلینگتون, S. C. -- دنی Hamlin, در حال اجرا بر روی لاستیک فرسوده در اواخر شنبه شب تویوتا 500 جام نسکار سری م

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

دارلینگتون, S. C. -- دنی Hamlin, در حال اجرا بر روی لاستیک فرسوده در اواخر شنبه شب تویوتا 500 جام نسکار سری مسابقه رو کمک از آب و خدایان -- کمک که دست او پیروزی در دارلینگتون Raceway.

Hamlin که Joe Gibbs Racing team فرار از لاستیک های جدید و در حال اجرا بود در "scuffs" در حالی که کسانی که به دنبال او بودند "برچسب" تا به حال منجر هنگامی که باران ضربه آهنگ با فقط زیر 25 دور به رفتن.

نسکار به نام ماشین بر روی pit lane با 20 دور در برنامه ریزی 228-lap رویداد در تخم مرغ به شکل مسیر است. پس از چند دقیقه نسکار اعلام کرد که تصمیم برای پایان دادن به آن.

پیروزی دوم از فصل برای Hamlin, که همچنین برنده فصل باز دیتونا 500 در ماه فوریه است. از آن او بود 39th حرفه ای برنده و سوم در دارلینگتون در 16 تلاش.

پایان دوم شد Kyle Busch Hamlin هم تیمی است. Busch احتمالا همچنین خوشحالم که باران آمد چون فقط قبل از طوفان او درگیر در یک حادثه با Hendrick Motorsports' تعقیب الیوت. حادثه فرستاده الیوت به دیوار بلکه خرد بوش جلو راست فندر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کوین Hoffman از استوارت-هاس مسابقه-که برنده پنج شنبه در Darlington -- سوم به پایان رسید.

Brad Keselowski از تیم Penske چهارم بود در حالی که JGR را Erik Jones پنجم شد.

500 کیلومتر رویداد مشخص شده اولین مسابقه جام در یک شنبه پس از 4 ژوئیه سال 1984 هنگامی که ریچارد خرده برنده در Daytona International Speedway.

چهارشنبه نژاد شد دومین رویداد پس از coronavirus همه گیر باعث تعلیق در مارس -- چهار مسابقه به این فصل است. نسکار ساخته شده و بازگشت آن روز یکشنبه در دارلینگتون.

یک سوم دارلینگتون مسابقه -- آن را به طور منظم برنامه ریزی رویداد-برگزار خواهد شد در تعطیلات آخر هفته روز کارگر.

مسابقه بعدی حرکت می کند به شارلوت موتور جاده سریع السیر که میزبان جام سری وقایع یکشنبه و مه 27 در علاوه بر این به یک Xfinity سری رویداد روز شنبه و یک کامیون سری رویداد روز سه شنبه. در مه 31, جام سری مسابقه خواهد شد در بریستول (دنیاست.) موتور جاده سریع السیر.

استوارت-هاس مسابقه را Clint Bowyer که منجر شده فقط 17 دور در 16 شروع می شود در دارلینگتون به عنوان جمعه در زمان سرب در دامان-25 رقابت pit stop و چراغ بقیه راه در 60-lap باز کردن مرحله به مرحله اول به پیروزی این فصل است.

Bowyer رفت و با پیروزی مرحله 2 و همچنین. شانس خود را برای پیروزی به پایان رسید در اواخر مسابقه که پنچر چرخید ،

باران پیش بینی برای منطقه باعث نسکار مقامات به حرکت شروع زمان چهارشنبه از 7:30 p. m. ET بازگشت به 6 p. m. اما باران سقوط کرد که در بعد از ظهر مجبور دو ساعت تاخیر شروع می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن