رحم برنده یادبود صعود به جهان شماره 1

رحم که به پایان رسید در 9-تحت 279, پیشی, Rory McIlroy برای نقطه بالا با پیروزی چهارم کار خود را در تور PGA. او

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

رحم که به پایان رسید در 9-تحت 279, پیشی, Rory McIlroy برای نقطه بالا با پیروزی چهارم کار خود را در تور PGA. او تا به حال سه birdies دو دیو و یکی دو دیو در دور نهایی در Muirfield ایجاد کرد باشگاه گلف.

Ballesteros که درگذشت در سن 54 در سال 2011 بود No. 1 برای 61 کل هفته بین آوریل 27, 1986 و اوت. 19, 1989.

"هر زمان که من می توانید پیوستن به اسپانیایی, تاریخچه با Seve آن را باور نکردنی" رحم CBS گفت: بلافاصله پس از پیروزی. "این سخت است برای روند."

McIlroy ایرلند شمالی شات 6-بیش از 78 در شرایط بارانی به پایان رسید و در یک کراوات برای 33 در 4 ، او تا به حال دو birdies و پنج bogeys و همچنین یک فاجعه سه گانه-دیو در par-5 5 سوراخ به او افتاد از نقطه بالا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پالمر که به ضرب گلوله 74 به پایان رسید و در 6-تحت 282. او تا به حال یک مرغک و سه bogeys.

گلف باز افسانه ای جک نیکلاس که تاسیس این مسابقات شد منتظر تبادل مشت ضربه با رحم و تبریک می گویم به نفع خود و شماره 1 رتبه بندی.

رحم مورد بررسی قرار گرفت دو ضربه پنالتی پس از دور برای ایجاد توپ را کمی حرکت می کند قبل از او رنده شده یک شات به سوراخ در 16.

رحم به نظر می رسد قایقرانی به پیروزی هنگامی که او هشت گلوله سرب با نه سوراخ بازی.

اما او زده یک دیو در par-4, سوراخ 10 و دو شیطان در همتراز 5 11. پس از بازگشت به عقب پارس او bogeyed par-4, 14th اجازه می دهد تا پالمر به حرکت در سه سکته مغزی است.

رحم به دست آورد حرکت زمانی که او به ثمر رساند آنچه در ظاهر به یک مرغک بر 16 با تراشه از خشن فراتر از سبز. خود تراشه لوپ به هوا و در زمان گزاف گویی و سپس نورد به طور مستقیم به سوراخ. آن را بعدا لغو با توجه به حرکت توپ به طوری که او رسما زده یک دیو در سوراخ.

"خوشبختانه من کشیده کردن بهترین بازی کوتاه شات من همیشه باید" رحم CBS گفت: قبل از پنالتی گرفت. "من یک زن و شوهر از آنهایی که خوب در این هفته اما که باور نکردنی بود."

انگلستان متی Fitzpatrick, به پایان رسید, سوم, 5-زیر 283. فیتزپاتریک تا به حال پنج birdies و یک دیو در حالی که تیراندازی گرد-بهترین 68.

"من فکر می کنم من آمار 11 fairways برای بعد طوری که فقط مجاز به کنترل توپ به سبزی" فیتزپاتریک گفت: پس از قوی خود را دور. "این واقعیت است که این بازی تا شرکت شما واقعا به خود را انتخاب کنید لکه اهداف خود را انتخاب کنید. من می خواهم بگویم تهاجمی به اهداف محافظه کار و من فکر می کنم ما به نوعی بود که واقعا خوب است."

استرالیا Jason روز (73 در یکشنبه) و انگلستان Matt Wallace (72) به پایان رسید گره خورده است برای چهارم در 4 زیر. کانادا مکنزی هیوز (72) و سوئد هنریک Norlander (74) گره خورده است برای ششم در 3-تحت 285.

تونی Finau برگزار شد که منجر به گذشته میدوی نقطه دور سوم با تلاش 78 به پایان هشتم در 2 تحت. کوین Na (73) قرار می گیرد نهم در 1 ،

پاتریک رید (71) بود و در میان سه گلف بازان که گره خورده به صورت 10 در 288. Xander Schauffele (70) و Jordan Spieth (75) مورد 1 و بخشی از پنج راه کراوات در 13th.

جهان شماره 3 جاستین توماس (74) بخشی از یک چهار راه برای بستن 18 در بیش از 2.

تایگر وودز شات 4-بیش از 76 روز یکشنبه به پایان رسید و در یک کراوات برای محل 40 در اولین مسابقات از اواسط فوریه. جنگل تا به حال 6-بیش از 294 کل.

آخرین سفر خود را در سراسر این دوره نبود بسیار صاف است. جنگل که برنده یادبود پنج بار بود که سه birdies بلکه زده پنج bogeys و یکی دو دیو.

"من به پایان رسید و بازی دوباره" جنگل گفت. "این در حالی است. خوب بود به پای من خیس و رقابت و بازی دوباره. سخت, شرایط سخت برای شروع اولین هفته پنجشنبه و جمعه. اما خوب بود به احساس و جریان رقابت دوباره."

Collin Morikawa که برنده هفته گذشته روز کاری خیریه باز در همین دوره تلاش با 77 به پایان رسید و در یک کراوات برای جای 48 در 8 ،

فیل مایکلسون به پایان رسید این مسابقه در 9 پس از نهایی-دور 78.

بروکس Koepka شات 8-بیش از 80 را به پایان برساند در 12-بیش از 300. Koepka تا به حال دو birdies هشت bogeys و یکی دو دیو در روز یکشنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن