نژادپرستانه? فرانسوی, کافه می کشد "افریقایی" "چینی" بستنی

توسط: AP | پاریس | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 12:20:02 pm یخ کرم در حال حاضر در منوی زمانی که

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: AP | پاریس | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 12:20:02 pm
یخ کرم در حال حاضر در منوی زمانی که صاحبان فعلی در سال 1986 در زمان بیش از کافه باز در سال 1947. منبع: @stackwestindies/توییتر

از "آفریقا" بستنی دسر در صدر بود یک شکلات تحت پوشش مرنگ توپ تزئین شده با ضخامت لب قرمز.

"چینی" لیمو, شربت به حال زرد مرنگ سر با نازک کشیده شده ، یک کافه در فرانسه به ساحل d ' Azur در حال حاضر کشیدن هر دو دسر از آن منو در پاسخ به اتهامات نژادپرستی.

ژوئیه 20 جیر خواستار تحریم لو Poussin جایگزین ارزشیابی دوزبانه (آبی جوجه) در Saint-Raphael برای آن "نژادپرستانه" بستنی تا به حال توسط سهشنبه کردم ده ها هزار نفر از دوست و RTs.

در پاسخ در Facebook با عنوان "آفریقایی و چینی زده توسط شبکه های اجتماعی," کافه گفت: صاحبان آنها محو یخ کرم خود را از منوی "پس از این طوفان از خشونت و توهین."

یخ کرم در حال حاضر در منوی زمانی که صاحبان فعلی در سال 1986 در زمان بیش از کافه باز در سال 1947. "ما نه نژادپرست است.' ما احترام همه!" آنها نوشت: در Facebook post.

"ساده لوحانه ما نگه داشته این بستنی به عنوان آنها بدون هر گونه افکار بد. آنها قطعا تاریخ از دوران استعمار اما تاریخ گذشته ساخته شده است که فرانسه از امروز."

"این بستنی داده اند لذت بخش برای نسل های بسیاری از خانواده ها از ریشه های مختلف" صاحبان اضافه شده است. "اگر آنها زحمت چند نفر به تازگی با عرض پوزش."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب