مسابقه دوباره برنامه ریزی شده در Devils Lake جاده سریع السیر این شنبه

اول زنده رویداد ورزشی در داکوتای شمالی از COVID-19 همه گیر را در ماه مارس برگزار شد و شنبه شب در Devils Lake

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

اول زنده رویداد ورزشی در داکوتای شمالی از COVID-19 همه گیر را در ماه مارس برگزار شد و شنبه شب در Devils Lake جاده سریع السیر. و پرچم سبز در مسیر دوباره افت خواهد کرد و روز شنبه, مه 23, نشانه این رویداد مواجه می شوند هیچ با مشکلات جدی اجتماعی فاصله.

"همه چیز رفت" گفت: Devils Lake جاده سریع السیر صاحب نولان اولمست اینه که. "هر کس بود خیلی خوب اجتماعی فاصله. ما تا به حال تعداد زیادی از خودروهای سواری و مسابقه ای."

دیگر آهنگ های مسابقه در این منطقه به نظر می رسد در حال حرکت در جهت باز کردن فصل خود را.

قرمز, رودخانه, دره, جاده سریع السیر در وست فارگو و جیمز تاون جاده سریع السیر هر دو برگزار می شود جلسات تمرین آخر هفته گذشته.

رودخانه شهرستانها جاده سریع السیر, در ضمن به برنامه ریزی یک جلسه تمرین برای شب جمعه با امکان برگزاری آن در فصل بازکن در مه 29, اگر آن را دریافت OK از چنگال بزرگ مقامات شهرستان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

منطقه مسابقه آهنگ در مینه سوتا از جمله Greenbush مسابقه پارک و نورمن شهرستان Raceway در ادا کرده اند و در عین حال برای باز کردن.

وجود دارد چهار کلاس به رقابت پرداختند که در Devils Lake جاده سریع السیر در روز شنبه. یک پنجم برنامه ریزی شده است به آن اضافه شود در این هفته. روشنایی sprints رقابت خواهد کرد همراه با خالص سهام خیابان های میانه modifieds و غربی تبادل نظر بدون بال sprints یک کلاس ساخته شده است که اولین آن در مسیر هفته گذشته است.

یک بار دیگر این هفته بلیط برای شنبه شب مسابقه در Devils Lake جاده سریع السیر نیاز به خریداری آنلاین. مسابقه تریلر خواهد بود فاصله حداقل هشت پا از هم جدا در چاله ها و طرفداران نیز خواسته خواهد شد که برای حفظ شش پا فاصله در می ایستد.

"ما قصد داریم برای انجام کارهای مشابه در این هفته گفت:" اولمست اینه که. "ما فراموش اجتماعی فاصله و بلیط آنلاین به فروش می رسد."

در هفته گذشته مسابقات بودند, به صورت آنلاین توسط رفو تلویزیون از مینت. مسابقه خواهد شد در جریان یک pay-per-view اساس دوباره این هفته توسط رفو گفت: اولمست اینه که.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب