QB دالتون می پیوندد کابوی در یک سال معامله

دالتون معامله گزارش شده است که به ارزش 7 میلیون دلار با 3 میلیون دلار تضمین شده است. 32 ساله که در کالج در TCU

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

دالتون معامله گزارش شده است که به ارزش 7 میلیون دلار با 3 میلیون دلار تضمین شده است. 32 ساله که در کالج در TCU در حال حاضر دارای یک خانه در دالاس و نمی خواهد نیاز به حرکت, ESPN, Adam Schefter گزارش شده است.

او تا به حال شده است متصل به Jacksonville Jaguars -- که توهین آمیز هماهنگ کننده جی, weather underground, مربی دالتون به مدت دو سال در سینسیناتی -- نیویورک جتز و میهن پرستان جدید انگلستان.

دالتون منتشر شد پنج شنبه پس از نه فصل با Bengals که پیش نویس LSU جو نقب زدن با کلی انتخاب آخر هفته گذشته. دالتون بود که با توجه به کسب درآمد $17.7 میلیون در سال 2020 نهایی فصل شش ماه تمدید قرارداد او امضا شده در ماه اوت 2014.

او گفت: Bengals وب سایت در یک داستان منتشر شده جمعه که زمان آزادی خود را محدود گزینه های خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"در این سال وجود دارد یک مقدار خوبی از quarterbacks که در دسترس بود" دالتون گفت. "من فکر می کنم آن را کار کرده اند متفاوت اگر من تا به حال شده است یک عامل رایگان زمانی که لیگ جدید سال آغاز شده (در ماه مارس). من هنوز تحت قرارداد که به من صدمه دیده است."

دالتون رتبه اول در Bengals سابقه در زمین نشستن کامل هواپیما می گذرد (204) و دوم در عبور متری (31,594). سه بار نرم افزار کاسه های انتخاب آغاز شده 133 از Bengals' 144 به طور منظم فصل های گذشته نه فصل و تا به حال 70-61-2 رکورد.

او انداخت برای 3,494 متری 16 touchdowns و 14 interceptions در 13 بازی در سال گذشته, گرفتن benched به طور خلاصه در وسط فصل به نفع rookie Ryan فینلی.

پرسکات دریافت منحصر به فرد حق رای دادن تگ از کابوی ها قبل از او می تواند ضربه رایگان آژانس به او یک سال $31.4 میلیون معامله. دو طرف باید تا 15 ژوئیه به کار کردن طولانی مدت با فرمت.

حرکت نشسته بود و با برخی در ارتباط با کابوی ها

سابق کابوی گیرنده گسترده دز برایانت ناودان تصمیم گرفتن تا علت برای زمان کابوی QB Dak پرسکات.

برایانت که در آخرین بازی برای کاوبوی در سال 2017 به نام تیم سابق خود در رسانه های اجتماعی برای اضافه کردن دالتون به عنوان پرسکات تلاش برای مذاکره یک قرارداد طولانی مدت باقی می ماند در دالاس.

"هیچ چیز در برابر اندی دالتون چون من فکر می کنم او یک بازیکن بزرگ..اما کابوی بسیار از خط... پرداخت Dak...," برایانت ارسال شده به توییتر در روز شنبه اندکی پس از ورود دالتون گزارش شد. "من به تماشای کابوی پرداخت تونی (Romo) دو بار یک بار بدون برنده rec... من حدس می زنم کابوی مشاهده QB موقعیت یک پلاگین در قطعه به دلیل غالب جرم"

برایانت به دور از تنها یک مشاهده با بسیاری از NFL صاحب نظران اذعان دالتون امضای که ممکن است قرارداد اهرم. همچنین اشاره کرد این است که کابوی صاحب جری جونز به سرعت قادر به تضمین 3 میلیون مقابله با دالتون تگزاس, مادری که بنا به گزارش ها می تواند به ارزش 7 میلیون دلار در انگیزه.

مذاکرات با پرسکات شده اند به عنوان کارآمد اگر چه او می تواند از 31 میلیون دلار در سال 2020 پس از کابوی ها دست او را حق رای دادن برچسب.

در 64 بازی بیش از چهار فصل همه به عنوان یک استارت پرسکات, 26, انداخته است برای 15,778 متری 97 touchdowns و 36 interceptions. در 133 بازی بیش از نه فصل همه به عنوان یک نویسنده. دالتون, 32, انداخته است برای 31,594 متری 204 touchdowns و 118 interceptions.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب