پوتین خشم بیش دیزل نشت ممکن است نیروی سبز اصلاحات در روسیه

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 5:19:16 pm این جزوه عکس ارائه شده توسط واسیلی Ryabin

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 5:19:16 pm
این جزوه عکس ارائه شده توسط واسیلی Ryabinin نشان می دهد نشت نفت در خارج نوریلسک, از 2900 کیلومتر (از 1800 مایل) شمال شرق مسکو روسيه روز شنبه, مه 29 سال 2020 است. (واسیلی Ryabinin از طریق AP)

به نادرست از بزرگترین قطب شمال نشت نفت تا کنون خشم رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و می تواند به افزایش این کشور مقررات زیست محیطی.

MMC نوریلسک نیکل PJSC روسیه بزرگترین خیش را ندارد یک بیانیه عمومی تا دو روز پس از مارس 29 حادثه که به بیرون درز بیش از 20 ، 000 تن (150,000 بشکه) از دیزل به شکننده قطب شمال رودخانه سیستم.

پس از آن تصاویری از این فاجعه رفته بود ویروسی در رسانه های اجتماعی و به زودی فرماندار این منطقه ساخته شده است یک گزارش به یک مشخصه تحریک پوتین. رئیس جمهور علنا بدحجابی ولادیمیر Potanin, Nornickel بزرگترین سهامدار و کشور را به ثروتمندترین مرد برای ارتقاء مخزن قبل از آن به بیرون درز کرد.

به عنوان میزان نشت روشن تر شد محققان گفت: آنها می خواهم بازداشت چندین نفر از کارکنان این واحد مسئول مخزن یک حرکت Nornickel به نام بیش از حد. این شرکت گفت: ذوب پرمافراست خاک و فرونشست آسیب دیده مخزن. اگر درست است که به معنی زیرساخت در سراسر کشور پهناور شمالی ممکن است در معرض خطر به زمین گرم.

Nornickel شده است برای انتقاد از نادیده گرفتن مسائل زیست محیطی است. یک سرمایه گذاری کوچک در مخزن ممکن است مانع از نشت نفت که در حال حاضر تهدید انقراض برای بسیاری از ماهی ها و پرندگان و پستانداران منحصر به فرد به سیبری را Taimyr شبه جزیره یک مقام ارشد گفت. پوتین خیلی عصبانی بود بیش از نشت به گفته این فرد که خواسته نمی شود مشخص شده در سفارش به صحبت رک و راست.

در لیست سیاه این حادثه می تواند تبدیل به یک کاتالیزور برای رئیس جمهور به فشار از طریق متوقف مقررات زیست محیطی با هدف قرار دادن روسیه پیری زیرساخت های انرژی فرد گفت.

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.

این اولین بار نیست که شرکت مشکل آلودگی است زخمی روسیه در محیطی شهرت. دارایی های اصلی آن قرار دارد در نوریلسک یکی از کشور کثیف ترین شهرها آمده است. نروژ و ثروت, صندوق, بزرگترین در جهان است در لیست سیاه Nornickel از سال 2009 برای آسیب آن را انجام داده است در Taimyr شبه جزیره.

وجود دارد دو نسخه از آنچه ناشی از حادثه. Nornickel و روسیه دادستان کل سرزنش ذوب پرمافراست باعث آسیب به مخزن. کمیته تحقیق روسیه گفت: 35 سال از تانک راه اندازی شد بدون مجوز مناسب در سال 2018 سال Nornickel می گوید: از آن بازسازی شد.

این اختلافات به گسترش آسیب های ناشی از نشت. سوخت از این حادثه پیدا شده است در دریاچه Pyasino که تغذیه به این کارا دریا قرار دادن محلی حیات وحش در معرض خطر اینترفاکس گزارش روز شنبه با استناد به منطقه ای فرماندار الکساندر Uss. یک Nornickel سرمایه گذار ارائه همان روز گفت: نشت موجود بود قبل از رسیدن به دریاچه و وجود دارد هیچ خطر ابتلا به این کارا دریا.

10,000 نشت آنچه روشن است این است که به اندازه نشت بی سابقه است. صلح سبز در مقایسه با آن به سال 1989 اکسون والدز حادثه در آلاسکا است. Nornickel برآورد هزینه خواهد شد $150 میلیون به تمیز کردن.

روسیه بزرگترین صادر کننده انرژی است حداقل 10,000 نشت نفت در سال, به گفته ولادیمیر مربوط به chuprov سر از فعالان صلح سبز در روسیه برنامه انرژی. حوادث متمرکز در این کشور وسیع نفت, خط لوله, سیستم, حداقل نیمی از آن گذشته است و آن عمر مفید مربوط به chuprov گفت.

این وضعیت در حال رشد مهم تر به عنوان ذوب پرمافراست با توجه به تغییر آب و هوا. با بیش از نیمی از روسیه زمین برای همیشه منجمد گسترده عصری کشور دارای زیرساخت های در معرض خطر به عنوان زمین thaws.

متوقف لایحه در عین حال سختگیرانه مقررات برای جلوگیری و انحلال نشت نفت متوقف شده است در مجلس پس از 2018 هنگامی که یک پیش نویس لایحه تصویب آن خواندن است. این قانون نیاز به شرکت های با سوخت ذخیره سازی و یا خطوط لوله برای حفظ برنامه های دقیق برای مهار نشت و ایجاد ذخایر مالی برای رفع هر گونه آسیب است.

پس از حادثه پوتین دستور چک از شبیه تانک در اطراف روسیه و خواست سریع اقتباس از قوانین جدید است. این هفته نخست وزیر میخائیل Mishustin احیا بحث 2018 لایحه.

پیش نویس بیش از حد مبهم به تاثیر و نیاز به یک مکانیسم روشنی برای ایجاد مقررات با توجه به دریا Kozlova سر نفت و گاز و مقررات در مسکو بر اساس Vygon مشاوره. یک رویکرد بهتر خواهد بود به تکیه بر بیمه و نظارت آنلاین, او گفت:.

"مشکل عمده این است که شرکت های روسی در حال انگیزه برای تغییر این وضعیت و برای سرمایه گذاری به جلوگیری از تصادفات" صلح سبز را مربوط به chuprov گفت که طرفداران محدود کردن خطوط لوله و زیرساخت ها در قطب شمال تا 20 سال خدمت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن