پوتین اعلام وضعیت اضطراری در سیبری پس از سوخت دیزل نشت

توسط: AP | مسکو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 11:05:38 am پوتین روز چهارشنبه دستور مقامات برای ب

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399
توسط: AP | مسکو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 11:05:38 am
Siberia diesel leak, Siberia emergency, Vladimir Putin on Siberia diesel spill, Russia news پوتین روز چهارشنبه دستور مقامات برای به حداقل رساندن عواقب ناشی از نشت. (AP)

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با اعلام وضعیت اضطراری در منطقه سیبری پس از حدود 20000 تن سوخت دیزل ریخته از یک نیروگاه تسهیلات ذخیره سازی و خراب آبراه.

نشت گرفت جمعه در یک نیروگاه در یک دور افتاده بخش از شهر نوریلسک, از 2900 کیلومتر (از 1800 مایل) در شمال شرقی مسکو. رونق گذاشته شد در Ambarnaya رودخانه برای جلوگیری از سوخت; رودخانه تغذیه دریاچه از چشمه که یکی دیگر از رودخانه که منجر به محیط زیست ظریف اقیانوس منجمد شمالی است.

پوتین روز چهارشنبه دستور مقامات برای به حداقل رساندن عواقب ناشی از نشت. اما الکسی Knizhnikov از صندوق جهانی حیات وحش روسیه عملیات گفت: آسیب به ماهی ها و دیگر منابع می تواند بیش از 1 میلیارد روبل (13 میلیون دلار).

این کارخانه توسط بخش نوریلسک نیکل کارخانه که در منطقه ساخته شده اند نوریلسک یکی از مهمترین و به شدت آلوده مکان های روی زمین است.

هیچ علت این حادثه مشخص شده است اما یک شرکت در بیانیه ای گفت که نگرانی در مورد امکانات ساخته شده و در حال غرق شدن خاک بالاتر از پرمافراست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن