افتخار هند برای مقابله با چین پرخاشگری: سناتور آمریکایی توسط

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 1:54:18 pm تنش تشدید منیفولد پس از یک درگیری در Galw

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 1:54:18 pm
Proud of India for standing up to Chinese aggression: US Senator By تنش تشدید منیفولد پس از یک درگیری در Galwan دره که در آن 20 هندی پرسنل ارتش کشته شدند. (PTI/فایل)

یک سناتور آمریکایی ستایش کرده است دولت هند برای مقابله با چین پرخاشگری در مرز اختلاف امیدوار این را بی درنگ کشورهای دیگر به بی باک در خود حمل از چین.

هندی و چینی ارتش های قفل شده در یک بن بست تلخ در شرق لاداخ برای هشت هفته گذشته.

تنش تشدید منیفولد پس از یک درگیری در Galwan دره که در آن 20 هندی پرسنل ارتش کشته شدند. طرف چینی نیز متحمل تلفات و اما آن است که هنوز برای دادن جزئیات.

"من بسیار افتخار از این واقعیت است که (نخست وزیر نارندرا) مودی در هند ایستاده است تا به آنها (چین). من بسیار افتخار از آنچه در کانادا انجام شده است. نه هر کشور در حال اجرا است و پنهان شدن در گوشه" سناتور جمهوری خواه جان کندی گفت: فاکس نیوز در مصاحبه ای در روز پنج شنبه.

ایالات متحده و جامعه بین المللی را به حزب کمونیست چین درک است که ما انتظار داریم آنها را به قوانین بازی ،

"در حال حاضر به غیر از ایالات متحده, شما می دانید که چگونه بسیاری از دیگر کشورها اعتماد چین ؟ هیچ یک صفر ندا. اما آنها می ترسند. چین دومین اقتصاد است. چین با استفاده از آن اقتصادی بلند به قلدر کشورهای دیگر و بسیاری از دیگر مناطق جهان در حال ترس به ایستادن به آنها," او گفت:.

اما چند استثنا وجود دارد کندی گفت.

"استرالیا ایستاده تا به آنها. هند ایستاده است تا به آنها. کانادا ایستاده است تا به آنها. ما نیاز به پیوستن به ما با متحدان و نه محدود به اروپا و بگو به چین, نگاه, شما در حال رفتن به بازی با قانون است. و یا ما در حال رفتن به انجام کسب و کار با شما. که همه آنها را درک داشتند."

"Huawei مسئله مهم است. ما باید برای متقاعد کردن فرانسه و آلمان که آنها نمی باید می ترسم. ما شما را منجر شود اما جهان باید به هم پیوستن" او گفت:.

در طول مصاحبه سناتور کندی ناودان حزب کمونیست چین. "حزب کمونیست چین به رهبری رئیس جمهور یازدهم (داعش) اقدام مانند یک دسته از اراذل و اوباش. و (ما) رئیس جمهور نیاز به آن را متوقف کند" او گفت:.

کندی گفت که ایالات متحده می خواهد چین برای تبدیل شدن به یک مسئول ذینفعان در ثبات و نظم جهان است.

"این بدان معناست که آنها باید برای جلوگیری از تقلب, جلوگیری از سرقت مالکیت معنوی باز کردن بازارهای خود را متوقف گرفتن جزایر در دریای چین جنوبی متوقف کردن قلدری استرالیا," او گفت:.

"برای 25 سال کشت جهان وطنی تن tartare مجموعه کارشناسان به ما گفت نگاه بیمار با چین است. رایگان سرمایه گذاری خواهد آنها را تغییر دهید. نمی ایستادگی. آنها را به آنچه آنها می خواهند. خوب رایگان شرکت تغییر نمی کند, چین," او گفت:.

کندی گفت که چین در تلاش است تا تغییر رایگان شرکت.

"و ما را مجبور به ایستادن به آنها را به تلاش برای تسلط بر آنها را به آنها بگویید به دنبال قوانین بین المللی. در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام است که او شده است اولین رئیس جمهور است که من می توانم به یاد داشته باشید که آن را انجام داده" سناتور لوئیزیانا گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن