معترضان پاره کردن کریستف کلمب مجسمه در مینه سوتا غیرقانونی

معترضان پرتاب طناب در اطراف 10-پای مجسمه برنزی بعد از ظهر چهارشنبه کشیده و آن را آن گرانیت پایه در گوشه شمال ش

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

معترضان پرتاب طناب در اطراف 10-پای مجسمه برنزی بعد از ظهر چهارشنبه کشیده و آن را آن گرانیت پایه در گوشه شمال شرقی از کاپیتول بازار.

معترضان از جمله داکوتای و Ojibwe سرخپوستان گفت: آنها در نظر کلمبوس نمادی از نسل کشی علیه بومیان آمریکایی است. آنها گفتند که تا به حال چند بار سعی به حذف آن از طریق روند سیاسی اما بدون موفقیت است.

آنها همچنین خواستار عدالت برای فلوید درگذشت مارس 25 بعد از دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس.

دولت گشت سربازان در کلاه که در تامین امنیت در کنگره مجتمع ایستاده بود در فاصله اما سعی کنید برای جلوگیری از معترضان که جشن پس از آن با آمریکایی های بومی آواز و ضربت زنی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با تماشاگران سوت و تشویق او در یکی از پا در سرنگون مجسمه سر و گفت: او می خواست همه را به آمد و "پا زدن او را در صورت."

و بسیاری انجام داد.

با توجه به تصویری ارسال شده به توییتر با رادیو دولتی مینسوتا که مرد نیز گفت: دولت سپاهی در صحنه که کشیدن مجسمه پایین بود و قسمت اخیر معترض در شهرهای دوقلو و گفت: "این است که بخشی از آن ... تغییر پارادایم را آغاز کرده است."

سربازان در نهایت با تشکیل یک خط برای حفاظت از سرنگون مجسمه پس از آن می تواند گرفته شود.

The statue of Christopher Columbus statue at the Minnesota State Capitol grounds falls to the grond as a group of people pull it over on Wednesday, June 10. Evan Frost / MPR News

مجسمه کریستف کلمب مجسمه در مینه سوتا دولت غیرقانونی می افتد به grond به عنوان یک گروه از مردم کشیدن آن را بیش از در یکشنبه, ژوئن 10. اوان فراست / MPR اخبار

مینه سوتا امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت شنبه که مقامات "شنیده می شود از طریق رسانه های اجتماعی" که یک گروه را تهدید به خراب کردن مجسمه. او گفت: مقامات دولت "خواهد بود در خارج وجود دارد برای دیدار با این گروه و به آنها توضیح روند قانونی" برای گرفتن یک مجسمه برداشته شود.

"ما خواهید بود در خارج وجود دارد برای دیدار با آنها را به این گفتگو. اگر این چیزی است که جامعه و مجلس و همه احزاب است که باید بخشی از این تصمیم با توافق پس از آن وجود دارد یک روند قانونی برای انجام این کار است."

لیبریا تیم Walz سپس پرسیده شد که آیا دولت باید در نظر بگیرید از بین بردن اعتراض مجسمه او گفت: بله. "این سوال از نمادهای مهم است."

بعد از آن شنبه شب دولت گشت مقامات منتشر شد بیانیه ای گفت که سربازان خود را همراه با وزارت های عمومی ایمنی قبیله ای ارتباط ملاقات با برگزار کننده این رویداد زمانی که او وارد و "توضیح داد که فرآیند اداری برای حذف مجسمه."

اما در یک نقطه و افراد گره خورده طناب در اطراف مجسمه و سرنگون کردن آن.

هیچ کس دستگیر شد در این مراسم; اما دولت گشت شناسایی محرک که می تواند هزینه های مربوط به تخریب اموال عمومی. هنگامی که دولت گشت به بررسی کامل آن خواهد شد بیش از تبدیل به شهرستان رمزی دفتر دادستان.

یک جمهوری خواه قانونی رهبر با انتقاد از Walz دولت دست زدن به این موضوع.

دستیار خانه رهبر اقلیت جیم نش R-واکونیا گفت: در بیانیه ای اعلام کرد: "پس از صحبت به کمیسر هارینگتون و یادگیری از تصمیم گیری های او ساخته شده از طرف دولت که آیا برای محافظت یا نه برای محافظت از اموال در کنگره به دلایل من بود نا امید و نگران این تصمیم به اعزام کافی دولت سپاهی حضور به منظور حفاظت از اموال. وجود یک فرایند به درخواست حذف آثار هنری در کنگره کشیدن آن را با یک طناب نیست که روند."

اما دموکراتیک سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان است که یک شهروند از زمین ملت Ojibwe به حال یک واکنش متفاوت گفت: در رسانه های اجتماعی: "من نمی توانم بگویم من غمگین هستم مجسمه کریستف کلمب از بین رفته است. من نیستم.

"همه Minnesotans باید احساس خوش آمدید در مینه سوتا امور خارجه کنگره و دولت ما این است که دیر شده برای یک نگاه سخت در نمادها و مجسمه ها و آیکون هایی که ایجاد شد بدون ورودی بسیاری از جوامع ما.

"ورود کریستف کلمب به آنچه که در حال حاضر آمریکا در طول قرن ها از خشونت و نسل کشی علیه مردم بومی که در حال حاضر در اینجا زندگی می کردند. به عنوان بالاترین-رتبه بندی بومی زن برگزیده اجرایی در کشور من اغلب منعکس شده در این واقعیت است که من می توانم ببینم یک مجسمه تجلیل که میراث از دفتر پنجره. این یک یادآوری ثابت است که سیستم های ما ساخته شده است و یا برای مردم بومی و یا افرادی که از رنگ اما در بسیاری از موارد به حذف و پاک کردن و از بین بردن ما. امشب من به فکر همه کودکان بومی که در حال حاضر ممکن است بیشتر احساس خوش آمدید در این زمینه و در سالن دولت خود را دولت است."

مجسمه کلمب نیز آسیب دیده این هفته در بوستون و, Richmond, Va., به عنوان معترضان خشمگین مرگ فلوید همچنان به طور مستقیم برخی از سرخوردگی خود را نسبت به بناهای تاریخی از جمله مؤتلفه مجسمه است که در نظر آنها سمبل نژاد پرستی.

در بوستون سر یک مجسمه از کلمبوس در شهر شمالی پایان محله برداشته شد شب شنبه و قطعه از آن را در بر داشت در نزدیکی پلیس گفت.

در ریچموند روز یکشنبه کلمبوس تندیس تخریب شد و پرتاب شدن به یک دریاچه در پارک شهر که در آن معترضان جمع شده بودند برای یک تظاهرات در حمایت از مردم بومی است.

بحث بر سر مجسمه سازی نیز به اروپا گسترش یافت که در آن معترضان روز یکشنبه در بندر بریستول بادی خشم خود را در این کشور استعماری تاریخ سرنگونی یک مجسمه از یک قرن 17 تاجر برده.

American Indian Movement member Mike Forcia, who is Anishanaabe, raises his hands after the statue of Christopher Columbus at the Minnesota State Capitol on Wednesday, June 10, was taken down. Evan Frost / MPR News

جنبش بومیان آمریکا عضو مایک Forcia که Anishanaabe برد دست خود را پس از مجسمه کریستف کلمب در مینه سوتا امور خارجه کنگره در یکشنبه, ژوئن 10, پایین گرفته شده است. اوان فراست / MPR اخبار

کلمبوس مجسمه در سنت پل بود هدیه ای به دولت از مینه سوتا ایتالیایی-آمریکایی است. نصب شده در سال 1931 در آن واقع شده بود در نزدیکی گوشه جنوب شرقی ساختمان کاپیتول.

بومی آمریکایی فعال, گروه های تروریستی برای از بین بردن کلمبوس مجسمه در گذشته ادعا که کلمبوس نیست "کشف" آمریکا به عنوان یک کتیبه بر روی این بنای تاریخی اظهار داشت: اما به جای بردگی مردم بومی این قاره است.

در سال 2017, مترقی, گروه راه اندازی یک دادخواست آنلاین رانندگی, امضا شده توسط بیش از 5000 خواستار آن رژیم صهیونیستی است. علامت گذاری بفرم دیتون و مقننه به جای کلمبوس مجسمه با یکی شاهزاده و دیگری مجسمه انتخاب شده توسط دولت در جوامع بومی.

در آن زمان پل pabst blue ribbon کنگره منطقه ای معماری و برنامه ریزی گفت: هیچ برنامه ای برای خلاص شدن از مجسمه.

"ما هرگز حذف یک مجسمه او گفت:" در مطبوعات پیشگام مقاله. آن را شکستن یک وعده به سازمان در این مورد مینه سوتا ایتالیایی-آمریکایی جامعه است که اختصاص زمان و پول برای احداث بنای تاریخی گفت.

Pabst blue ribbon نمی تواند رسید جمعه شب برای نظر.

در سال 2016 دیتون صادر ایالت اعلام تغییر روز کلمبوس به مردم بومی بعد در پاسخ به outcries که کلمبوس موجب قرن نسل کشی علیه جمعیت بومی در آمریکا.

St. Paul جشن بومی مردم روز به عنوان یک مقام رسمی شهر پس از تعطیلات 2015. مینیاپولیس ساخته شده تغییر از یک سال پیش از آن.

لایحه Salisbury کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب