معترضان آمار سودان خیابان ها خواستار اصلاحات سیاسی

توسط: | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:33:32 pm ده ها هزار نفر نشان داد روز سه شنبه در سودان شهرستانها

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
توسط: | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:33:32 pm
Protesters hit Sudan streets calling for political reforms ده ها هزار نفر نشان داد روز سه شنبه در سودان شهرستانها با وجود coronavirus مستند به تقاضا بیشتر غیر نظامی حکومت در گذار به سوی دموکراسی پس از بیمارستانها در حال تمام کهنه قدرتمند Omar al-Bashir سال گذشته است. (دویچه وله)

ده ها هزار نفر نشان داد روز سه شنبه در سودان شهرستانها با وجود coronavirus مستند به تقاضا بیشتر غیر نظامی حکومت در گذار به سوی دموکراسی پس از بیمارستانها در حال تمام کهنه قدرتمند Omar al-Bashir سال گذشته است.

تکان دادن سودان پرچم فعالان در خارطوم و شهرهای دوقلو خارطوم شمال و أم درمان پس از دولت بسته شده جاده ها و پل های منتهی به مرکز پایتخت.

مشابه تظاهرات صورت گرفت همچنین محل در کسلا در شرق سودان و در منطقه ناآرام دارفور. آنها شعار می دادند "آزادی و صلح و عدالت" شعار ضد بشیر جنبش است. برخی از معترضان مسدود خیابان با سوزاندن لاستیک. "خواسته های ما صلح... و عدالت است. تماس با ما برای اصلاحات اقتصادی و انتصاب فرمانداران غیر نظامی به کشورهای" یک معترض در Burri شرق خارطوم گفت: AFP news agency. "این راهپیمایی است برای قرار دادن انقلاب،."

بشیر سرنگون شد توسط ارتش در ماه آوریل 2019 زیر ماهها تظاهرات توده ای علیه او 30 سال حکومت در قیام باعث مشکلات اقتصادی. بسیاری از روز سه شنبه شعار می دادند که عبارت از ضد بشیر تظاهرات: "آزادی و صلح و عدالت است."

ناپایدار دولت موقت

سودان از ماه اوت منجر شده است توسط یک غیر نظامی-اکثریت دولت ریاست بیش از سه سال دوره انتقالی. این کشور انتقال سیاسی آمد و در پشت یک قدرت هسته ای بین رهبران نظامی که رییس بشیر و جنبش اعتراضی. سودان برتر Abdalla Hamdok یک توهم است, حاکم این کشور در بی دست و پا و پشت سر هم با طولانی غالب نظامی.

مخالفت ائتلاف به توافق مشترک حکومت نظامی به عنوان بخشی از انتقال معامله اما بخش های کلیدی از این قرارداد اجرا نشده اند مانند انتصاب غیر نظامی دولت فرمانداران و ایجاد یک مجلس.

پست-بشیر دولت قول داده است برای مقابله با این کشور دلهره آور اقتصادی تا حد زیادی مقصر سابق رژیم در سیاست و ایجاد صلح با گروه های شورشی.

اما بدتر شدن بحران اقتصادی باعث شده است که کشور ارز به شیرجه رفتن و تحت فشار قرار دادند تا تورم سالانه به بیش از 100٪. بحران بوده است مرکب coronavirus بیماری همه گیر.

نخست وزیر Hamdok روز دوشنبه به دنبال اطمینان دادن به معترضان گفت که خواسته های خود را "مشروع" و "لازم است برای اصلاح این انقلاب را پیگیری." او گفت: نظامی-غیرنظامی داد که قوانین سودان طی این دوره انتقالی شد "حساس و مهم" و اضافه کرد که بسیاری از "مشکلات" که تهدیدی برای ثبات آن است. او نداد.

Hamdok به دنبال دلجویی از شهروندان ناراضی با یک سخنرانی دوشنبه شب که در آن او گفت که او خواهد اعلام تصمیمات عمده در راه رو به جلو در عرض دو هفته. او به جزئیات است اما افزود: "دولت انتقالی ...(است) با هدف رسیدن به بالاترین سطح از اجماع و محبوب تصویب."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن