معترضان صورت خاموش بیش از Gazelka موضع پلیس در پاسخگویی

اعتراض ارائه شده شدید مسابقه از وصیتنامه typified با گرم چهره به چهره استدلال و فریاد شعارهای با تعداد زیادی ا

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

اعتراض ارائه شده شدید مسابقه از وصیتنامه typified با گرم چهره به چهره استدلال و فریاد شعارهای با تعداد زیادی از مردم در هر دو اردوگاه های کار به منظور تسهیل در آرامش و درک متقابل در طول flashpoints اختلاف. معترضان و ضد معترضان جمع شده بر روی جاده در مقابل Gazelka بیمه در اتاق که در آن او با این نسخهها کار به عنوان یک عامل.

معترضان مشخص Gazelka به عنوان موانع به عقل سلیم مبتنی بر شواهد قانون در نظر گرفته شده برای جلوگیری از خشونت پلیس و محافظت از آسیب پذیر جوامع است. از طرف دیگر ضد معترضان دفاع Gazelka و محکوم سیاه و سفید زندگی می کند به عنوان ماده خطرناک و ریاکارانه است. در نقاط مختلف استدلال به تب زمین اما نه به تشدید خشونت است.

اعتراض یک مجموعهای از فعالان هر دو از جوامع محلی و شهرهای دوقلو مترو با سازمان های وابسته مانند شهرهای دوقلو ائتلاف برای عدالت 4 Jamar شورای آمریکایی-اسلامی روابط جوامع متحد علیه خشونت پلیس و مینه سوتا ناتوانی عدالت, شبکه, در میان دیگران.

تقریبا دو سوم از کسانی که در حال حاضر ایستاده بود در زندگی ماده جانبی در حالی که یک سوم اختصاص یک شمارنده-اعتراض جمع آوری است. علاوه بر اعتراض سازمان ابراز نگرانی یک راست متمایل گروه شبه نظامی بود که در حال حاضر در ضلع جنوبی بزرگراه 210.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

باکستر رئیس پلیس جیم Exsted تایید یک گروه با او تماس پنجشنبه و او خواسته آنها باقی می ماند در بزرگراه به سمت جنوب اما ذکر آنها نیست را شناسایی و او نمی تواند تایید اگر آنها یک شبه. او اشاره کرد و او را ساخته اند و همان درخواست از زندگی ماده معترضان اگر آنها تماس گرفته و او را در همان شیوه ای. افراد مجهز به سلاح گرم دیده می شود می تواند در طول مبارزه-اعتراض جمع آوری است.

Jaylani حسین, مدیر اجرایی شورای آمریکایی-اسلامی روابط مینه سوتا توصیف Gazelka به عنوان یک مانع برای تلاش مجلس برای محافظت از مردم از رنگ از خشونت دولتی. بعلاوه او گفت: Nisswa بر اساس قانونگذار نه تنها مانع از این لوایح اما ترویج وضع موجود از سفید برتری در طول تصدی خود در خیابان.

Competing groups of protesters face off Friday, July 10, on Fairview Road in Baxter. Kelly Humphrey / Brainerd Dispatch

رقابت گروه از معترضان صورت خاموش در پنج شنبه, جولای 10, در جاده در باکستر. کلی هامفری / اعزام برینرد

"سناتور Gazelka بازی های برگزار شده است دفاع در زمانی که کل کشور را دیدم که چگونه ما واقعا نیاز به حرکت در سیاست است که آیا جرم فقر و سیاه مردم در این کشور" حسین گفت. "سناتور Gazelka است که به خوبی شناخته شده برای انجام این کار ایستاده و به حمایت از دولت کردند. ... سناتور Gazelka کسی است که می ایستد با پلیس, حتی اگر آنها کشتن مردم رنگ. او هرگز ساخته شده است هر گونه تلاش در گذشته و یا در هر زمان نشان می دهد که او در واقع درک آنچه اتفاق می افتد در این کشور — نژادپرستی و برده داری, آنچه منجر به این لحظه است."

"ما اینجا هستیم تا به نشان می دهد که تمامی زندگی گرانبها هستند" گفت: بن Ramir یک مینیاپولیس اقامت در زندگی مهم نیست طرف. "زندگی هر کس مهم است و ما فقط در اینجا به دلیل Gazelka را مسدود کرده است هر نوع قانونی که در نظر گرفته شده است برای کمک به مستند نشده قهوه ای poeple سیاه مردم — افرادی که می خواهید برای شکستن زنجیره ای خود را."

در مبارزه-اعتراض طرف سازمان داگ کرن گفت: Black Lives Matter خاموش بود-پایه در آن انتقاد و تلاش خود را در کلمات خود را از بین بردن و یا منحل ادارات پلیس بودند كه جنون در حالی که صدها نفر از مردم هستند که به قتل در مراکز شهری مثل شیکاگو است.

"من اهمیتی نمی دهند چه رنگ آنها هستند زندگی این افراد اهمیت" گفت: کرن که اقدام به خواندن نام بیش از 400 نفر از قربانیان قتل در شیکاگو در طول روز جمعه در اعتراض به. "نقطه میکروفون است که می گویند نام خود را. به یاد داشته باشید این قربانیان قتل و پلیس حفاظت از ما را از این احمقها و فعالیت های جنایی."

پل ادواردز یکی از برینرد گفت: Black Lives Matter جنبش از دست داده و تمام اعتبار این لحظه اولین سنگ خرد پنجره مغازه در میان شورش است که شکست در تظاهرات مسالمت آمیز در مینیاپولیس.

"من اشتراک به آنچه که مارتین لوتر کینگ گفت: به قضاوت مردم با محتوای شخصیت خود را نه رنگ پوست خود را" ادواردز گفت. "اما پس از آن پرسش — چگونه شما تعیین محتوای خود را ، با اعمال خود. وقتی کسی میدارد تا یک آجر می اندازد و آن را از طریق نمای که محتوای شخصیت خود را. هنگامی که افسر پلیس کشته جورج فلوید, مطالب شخصیت او بودند قطعا نشان داد با همان رمز است."

سازمان اشاره کرد در حالی که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است که اغلب به تصویر کشیده شده به عنوان یک چپ متمایل به جنبش معترضان ابراز نارضایتی رهبری از هر دو حزب عمده در شهرستان سطوح ایالتی و فدرال. معترضان جمع شده بودند در خانه مجلس ملیسا Hortman یک DFLer در حالی که آنها خود را به خشم در Gazelka در حد همان روح است.

"ما نمی گوییم بد, جمهوری خواه, دموکرات,' یا چیزی شبیه به آن. ما یک مرغان در هر دو مجلس گفت:" میشل ناخالص جوامع متحد علیه خشونت پلیس که انتقاد Hortman به عنوان همدستی با Gazelka در hamstringing تلاش برای اصلاح و اجرای قانون است. "ما نه تنها می آیند تا با این. این صدا و توصیه های مبتنی بر شواهد برای بهبود پلیس است."

ناخالص گفت: نمایندگان مجلس ارائه شد با 44 توصیه هایی برای بهبود در مناطق به عنوان گسترده ای به عنوان مدنی حمایت غیر نظامی نظارت بودجه برای بهداشت روانی سازمان به آدرس خشونت پرهیزی در مسائل داخلی میان دیگران — که او گفت: Gazelka است stonewalled و حاضر به شرکت در ایمان خوب است در حالی که Hortman ساخته شده است که پشت درهای بسته معاملات برای دور زدن این تلاش است.

در نوبت آن شده است تقریبا غیر ممکن است برای رسیدن به قانونگذاران در پشت دیوار بتنی و سیم خاردار حصار و امنیتی مسلح را در, St. Paul او اشاره کرد در حالی که سیاستمداران مانند Gazelka و Hortman حاضر به پاسخ به ایمیل, تماس تلفنی و یا ملاقات درخواست. در حالی که به عنوان یک فعال ناخالص گفت: او معمولا مخالف تحمیل بر مردم را در خانه و محل کار شرایط فعلی مجبور معترضان را به پیام خود را به دریافت کننده به طور مستقیم.

در حالی که Gazelka نمی ظاهر را در جریان تظاهرات در مقابل کسب و کار خود را روز شنبه در یک مصاحبه پنج شنبه اعلام کرد ایران با ارائه 11 اشکال مختلف پلیس اصلاحات به همتایان خود در DFL طرف, اما او نمی خواهد تسلیم به یک جنبش است که به نظر می رسد به انحلال اجرای قانون در سراسر کشور. DFL قانونگذاران در مجلس نمایندگان و سنا را که قبلا منتشر شده اظهارات انحلال پلیس نیست هدف آنها قصد دارند به دنبال. Gazelka اشاره کرد این ارزیابی بر اساس تصمیمات شورای شهر مینیاپولیس.

"ما در حال مسدود کردن پلیس پاسخگویی اقدامات" Gazelka گفت. "ما حاضر به پال خواستار قطع بودجه دولت یا از بین بردن police."

بعد شب جمعه تظاهرات ادامه داد: در امتداد خیابان واشنگتن در برینرد با کسانی که در حمایت از زندگی ماده در سمت شمال و مردم نمایش تهمت نشانه و پرچم آمریکا در طرف دیگر. ویندوز پیشرفته قطعات خودرو که قرار است در نزدیکی محل تظاهرات بودند پیشگیرانه پوشش داده شده با تخته سه لا جلوتر از انتظار تظاهرات.

گابریل لاگارد ممکن است در رسید gabe.lagarde@brainerddispatch.com یا 218-855-5859. به دنبال در www.twitter.com/glbrddispatch.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن