پیشنهاد برای بعد کالج فصل بیس بال به نظر می رسد مانند یک برنده

"برای 30 سال در حال حاضر من خیلی صدای قوی برای تغییر" اندرسون گفت: در این هفته. تفاوت در حال حاضر گفت: هزینه ش

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399

"برای 30 سال در حال حاضر من خیلی صدای قوی برای تغییر" اندرسون گفت: در این هفته.

تفاوت در حال حاضر گفت: هزینه شده است-برش در طول بیماری همه گیر کوروناویروس واز توجه همه دانشکده بیس بال برنامه های به تازگی آسیب پذیر به عنوان مدارس مطالعه راه هایی برای کاهش هزینه های مردم در مواجهه با کسری بودجه ناشی از لغو مسابقات بسکتبال NCAA در ماه مارس و احتمالا فصل فوتبال در پاییز.

از آنجا که زمان برای تغییر است در حال حاضر اندرسون گفت: به همین دلیل است که او و هم سن و سالان خود هستند و امید به پیشنهاد قوانین این سقوط به شروع فصل در اواسط ماه مارس. این برنامه شده است به طور رسمی تایید اما بزرگ ده است به احتمال زیاد اسپانسر.

"ده بزرگ بزرگ 12 Pac-12 ACC و SEC مربیان برای آن هستند و ما باید واقعا قوی احتمالی برای پیشرفت" اندرسون گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اندرسون Gophers انجام داده اند بیش از OK را برای خود با وجود این نقطه ضعف رقابتی بودن نزدیک به کانادا از خورشید کمربند پایان اول یا دوم در ده 21 بار و پیشروی به مسابقات NCAA 18 بار از سال 1982. اما او همواره نگران تو را رقابتی نقطه ضعف است.

جنوب و غرب سواحل تیم های خارج از بازی در اوایل بازی بیشتر بازی های خانگی صرف کمتر و بیشتر — و برنده هر NCAA عنوان از سال 1967. اما در حال حاضر آن را تبدیل به بیشتر در مورد زنده ماندن از مسابقات قهرمانی ملی و مینه سوتا به تنهایی نیست.

"جنوب از مدارس در حال حاضر هم همین مشکل را ما در انجام این امر برای همه" Gophers مربی گفت: در این هفته. "ما در حال حاضر یک زن و شوهر از برنامه های کاهش یافته است و ما باید برای متوقف کردن آن قبل از آن توپ های برفی."

بولینگ سبز و کتل فالز حذف برنامه های خود را در این ماه و فقط در مورد هر دانشکده برنامه تولید درآمد است نگران آن ممکن است آینده. مینه سوتا, مثلا, حامیان 25 برنامه های ورزشی و تنها سه ساخته شده در سال مالی 2019 — فوتبال مردان بسکتبال و هاکی مردان — برای نگه داشتن این بخش در حال حاضر حلال. بیس بال برنامه از دست داد $1.9 میلیون نفر است.

اندرسون و دیگر ده مربیان فکر می کنم آنها می توانند حداقل کاهش دهد که با حرکت های نجومی یک ماه. در یک مطالعه شده در d1baseball.com قدرت 5 کنفرانس مربیان پیشنهاد شروع فصل به طور منظم در مارس 18 و مسابقات NCAA در تاریخ 1 ژوئیه با جهان دانشگاه سری در پایان با پایان ماه.

هر یک از دو فصل گذشته آغاز شده Feb. 16 و بخش قابل توجهی از Gophers' 2020, کمپین لغو مارس 12 توسط همه گیر قرار بود بازی در جاده ها در تمپه, Ariz., فورت مایرز, Fla., کلرادو اسپرینگز., و Lubbock ، صفحه اصلی بازی بودند که در اجاره آمریکا بانک ورزشگاه و تیم نبود برنامه ریزی برای بازی در U خود Siebert زمینه تا آوریل 3.

که مقدار زیادی از پول صرف شده حتی قبل از گرفتن این فرصت را به بازی در محوطه دانشگاه. اندرسون و همسالان خود باور هل دادن فصل پشت اجازه می دهد برای بیشتر رقابت های منطقه ای و افزایش حضور در شمال مدارس اجازه می دهد آنها را برای کاهش هزینه پول بیشتر و ساخت فن های محلی پایگاه.

هل دادن فصل به فصل تابستان اندرسون گفت: همچنین حس لیگ اصلی بیس بال است که به دنبال حرکت آن کار پیش نویس از اوایل ماه ژوئن به پایان جولای و برنامه ای برای از بین بردن عنوان بسیاری از 42 وابسته جزئی از تیم های لیگ برتر در لیگ سازماندهی مجدد را ترک خواهد کرد که زنده بیس بال خالی در بسیاری از شهرهای کوچکتر.

تلویزیون از بزرگ ده شبکه ESPN را دوست دارد ایده بیشتر زندگی می کنند تابستان برنامه نویسی و همچنین, او گفت:.

هیچ یک از این است که به احتمال زیاد برای پاک کردن نزدیک به 2 میلیون دلار کسری بودجه در U, اما آن را سخت به استدلال می کنند این حس را ندارد که تنها دلیل کالج ها و دانشگاه های بازی خیلی زود است که برای حفظ و فصل منطقی در تقویم مدرسه. شمال تیم های آن همیشه حس به بازی بیس بال در طول فصل بیس بال.

به نظر می رسد مینه سوتا, بیسبال دارای توپ نرم, یکی دیگر از برنامه هجوم مقر آن با زمان, موفقیت, می تواند به نفع از یک طرح مشابه.

"قبل از ما بودند و همیشه شکایت در مورد رقابتی تعادل و بی عدالتی در نظر چگونه بسیاری از خانه های ما و چه مقدار از آن را هزینه برای ما به سفر و بازی در آفتاب کمربند منطقه" اندرسون گفت. "(جنوب تیم) تا به حال یک مزیت و نمی خواهید آن را در حال حاضر ما در حال تلاش برای همان چیزی است که کاهش هزینه ها و پول است."

اندرسون گفت: در یک کنفرانس باید رسما حامی این طرح قبل از آن می تواند ارائه شده به NCAA این سقوط و این امید وجود دارد که فصل بیس بال می تواند تغییر توسط 2022.

"هدف این است که برای ادامه ساختمان پشتیبانی و بحث در مورد این در حال حاضر," او گفت:. "خبر خوب این است که ما دارند. ما نمی تواند طلایه دار و استخدام وجود دارد مقدار زیادی از زمان برای مکالمات ما تا به حال هرگز."

مدارس از آپالاچی دولت به دومینیون در حال حاضر در حال برش برنامه برای کمک به کاهش چه خواهد بود ویرانگر و زیان برای بسیاری از کالج بخش دو و میدانی. همه دانشکده برنامه های در حال رفتن به, یا باید, سود, اما کسانی که در بلوک به خوبی انجام خواهد داد به انجام این تحقیق و آمد تا با یک طرح را ورزش خود را منطقی و پایدار است.

کالج, بیس بال, البته تا به حال شروع به سر. برخی در این بازی شده است به دنبال این 30 سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن