در معرض عموم توسط آمریکا و مکزیک با هدف راه اندازی مجدد کارخانه های صنعتی

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:43:08 am فایل عکس:تنها با حدود 0.6 نفر در

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:43:08 am
Prodded by US, Mexico aims to restart industrial plants فایل عکس:تنها با حدود 0.6 نفر در هر 1000 نفر تست شده و مکزیک دارای بالاترین نرخ در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی. رویترز/ادگارد Garrido/فایل عکس

رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador متعهد شنبه به آغاز بازگشایی مکزیک اقتصاد در هفته آینده "تحت فشار در خانه و از مقامات ایالات متحده" حتی به عنوان کشور شاهد بزرگترین آن یک روز پرش در coronavirus موارد بيمارستان reeling و تست همچنان ناکافی است.

وزیر اقتصاد Graciela مارکز گفت: این حرکت خواهد بود "تدریجی و منظم و محتاط" و که در مارس 18, صنایع مانند ساخت و ساز و استخراج معدن و ماشین و کامیون تولید می شود مجاز به ادامه.

اما فرماندار یک دولت است که به عمده خودکار گیاهان هشدار داد که محدودیت های بلند در حال حاضر می تواند منجر به همه گیر شدن "خارج از کنترل است." این کشور مستند آغاز شد که در ماه مارس در محل باقی می ماند اما کار در صنایع مارکز اشاره خواهد شد مجاز به شروع دوباره چون مکزیک را بالا مشاوره بدن در این بیماری همه گیر به طور کلی سلامت شورا گفت: این تصمیم گرفته بود به طبقه بندی آنها به عنوان "فعالیت های ضروری."

مکزیک تحت فشار بوده است از مقامات ایالات متحده به بازگشایی خودرو مونتاژ گیاهان خاص را یکپارچه زنجیره تامین خواهد آن را سخت برای گیاهان در ایالات متحده و کانادا برای بازگشایی شده است.

در خانه, اتحاد ملی از صاحبان کسب و کار کوچک نیز مورد شکایت مستند اقدامات اغلب به اعمال شبه قانونی در سطح محلی است. اما دیگران در مکزیک ترس از بازگشایی گفت: این اقدامات بیش از حد طولانی در آینده و در میانهی شب در محل برای مدت طولانی به اندازه کافی.

وی به عنوان بيمارستان از شهر مکزیک به آن مرز شمالی با آمریکا بودند و نزدیک شدن بیش از حد و بسیاری از تولید کارگران در شهرهای مرزی مانند سیوداد خوارز تا به حال تنها به تازگی به خانه فرستاد در پی تظاهرات خواستار خاموش شدن است.

مکزیکی, مقامات بهداشت در روز سه شنبه گزارش داد این کشور بزرگترین واحد-روز پرش در COVID-19 مورد اعداد با 1,997 موارد جدید و 353 مرگ و میر آوردن مجموع به بیش 38,000 مورد تأیید و تقریبا 4000 مرگ و میر.

مقامات اذعان کرد که تعداد واقعی عفونت است بسیاری از بار است. مکزیک انجام داده است نسبتا کوچک تست با حدود 120,000 آزمون گزارش شده تا کنون در کشور تقریبا 130 میلیون. تنها با حدود 0.6 نفر در هر 1000 نفر تست شده و مکزیک دارای بالاترین نرخ در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی.

که آن را سخت به قاضی که آیا بازگشایی خواهد شد و خطر قیام در موارد و به دیدن یکی که اگر آن را ندارد. مارکز اقتصاد, وزیر گفت که مدارس و کسب و کار خواهد بود و مجاز به بازگشایی در 269 شهرستان که هیچ مورد تأیید و یا در حدود یک دهم از مکزیک شهرک. آنها تا حد زیادی در مناطق روستایی در جنوب مرکزی و جنوب شرقی مکزیک است.

دکتر میگوئل بتنکورت, رئيس جمهور از جامعه مکزیک بهداشت عمومی هشدار داد در برابر قرار دادن بیش از حد سهام در ایمنی از باز کردن مکان با ثبت موارد با توجه به سطح پایین تست.

"بدون یک به خوبی پیاده سازی سیستم های مانیتورینگ و یا یک کافی تست آزمایشگاهی ظرفیت در این مناطق آنها واقعا نمی دانند که دقیقا چه وضعیت است," او گفت:. "فقط به این دلیل وجود ندارد هر گونه موارد در حال حاضر معنا نیست که وجود خواهد داشت نه بعد از آن."

معاون وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell گفت: دولت مکزیک است ارزیابی گسترده تر, تست, اما آن را احتمالا نمی خواهد شروع تا جولای.

خودرو و دیگر صنایع تولیدی است که ایالات متحده می خواهد بازگشایی شد که دولت مکزیک است فشار به راه اندازی مجدد اغلب بستگی به قطعات ساخته شده در کارخانه ها در امتداد مرز شناخته شده به عنوان maquiladoras. سیوداد خوارس ٬ چیئوائوا خانه را به صدها نفر از جمله گیاهان است.

در حالی که بسیاری از بسته زمانی که این مستند آغاز شد دیگران در نظر گرفته شد ضروری و هنوز هم دیگران سعی در اضافه کردن چند هفته بیشتر از تولید است. اما به عنوان ویروس گسترش مانند آتش سوزی از طریق کارخانه طبقه کارگران خواستار ارسال آنها را به خانه با پرداخت کامل.

شده اند وجود دارد گزارش از کارگران شرکت ها و فعالان کارگری از ده ها تن از مرگ و میر در میان کارکنان در چنین گیاهان. سوزانا پریتو یک کار وکیل توصیه می کند که کارگران در maquiladoras گفت: این تصمیم نشان داد دولت به بازده فشار از شرکت های چند ملیتی.

"در آن است بی خطر است؟" پریتو خواسته با ناباوری. "آن را بی خطر است برای گفتن که رئیس جمهور مکزیک یک عروسک خیمه شب بازی مکزیک و خارجی (کسب و کار) که نمی مراقبت در مورد زندگی کارگران مکزیکی."

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و می تواند منجر به مرگ شود. مقامات ایالات متحده پیشنهاد کرده اند زنجیره تامین از تجارت آزاد آمریکای شمالی منطقه می تواند به طور دائم تحت تاثیر قرار اگر مکزیکی کارخانه نمی سرگیری تولید.

کریستوفر لاندو سفیر ایالات متحده مکزیک, راه اندازی توییتر کمپین در ماه گذشته نوشتن: "خطرات وجود دارد در همه جا اما ما نمی توانیم به همه ماندن در خانه برای ترس ما در حال رفتن به در یک تصادف ... تخریب اقتصاد نیز تهدید سلامت." فشار برای بازگشایی ساختمان و همچنین در ایالت مکزیک که در آن مستند شده و باعث بزرگ دیده شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن