Priti Patel, Rishi Sunak راه آهن در برابر نژادپرستی در انگلستان PM تحسین خود را متنوع کابینه

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 4:25:07 pm یک مشخصه عصبانی پاتل در زمان به مجلس ع

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 4:25:07 pm
UK, United Kingdom Minister, UK minister of Indian-Orign, UK minister to create jobs, UK minister to create millions of jobs, UK minister promises to create millions of jobs, UK news, Cabinet minister Priti Patel,senior-most Indian-origin minister in the UK government, Prime Minister Theresa May, Britain to leave the European Union, Brexit strategy, Brexit, latest news, Worl News, International news یک مشخصه عصبانی پاتل در زمان به مجلس عوام فرستا دن جعبه در روز دوشنبه را محکوم به "چاقوکشی" که او گفت: "کاملا غیرقابل دفاع". (PTI عکس)

دو از بریتانیا ارشد-اکثر وزرا و صدراعظم Rishi Sunak و دبیر خانه Priti پاتل اند و علیه نژادپرستی به عنوان نخست وزیر بوریس جانسون مورد ستایش قرار داد خود را متنوع ترین کابینه در تاریخ بریتانیا در آخرین تماس برای خویشتن داری در میان قدرتهای جهانی.

جانسون با صدور یک بیانیه ویدئویی در رسانه های اجتماعی به تکرار است که "بله Black Lives Matter" اما برجسته نیاز به همچنین فشار از طریق پیام اجتماعی فاصله در زمان ملی "محاکمه" در مبارزه با "مرگبار طاعون" از coronavirus.

"من افتخار می کنم به رهبری قومی متنوع ترین دولت در تاریخ این کشور با دو تا از چهار بزرگ دفاتر وزارت امور خارجه برگزار می شود توسط یک مرد و یک زن هندی تبار. این کشور ساخته شده است گام های بزرگ" گفت: در اشاره به Sunak و پاتل. "[اما] من نمی خواهد حمایت از کسانی که دست انداختن قوانین اجتماعی فاصله به این دلیل واضح است که ما در معرض خطر عفونت جدید در یک زمان بحرانی و فقط به عنوان ما پیشرفت عظیمی" گفت: نخست وزیر بریتانیا.

به عنوان 35 افسران پلیس گزارش صدمات دنبال درگیری های خشونت آمیز در طول Black Lives Matter تظاهرات در سراسر انگلستان بیش از آخر هفته یک مشخصه عصبانی پاتل در زمان به مجلس عوام فرستا دن جعبه در روز دوشنبه را محکوم به "چاقوکشی" که او گفت: "کاملا غیرقابل دفاع".

"این اعتراضات در مورد بی عدالتی اما با حمله به ما شجاع پلیس آنها اقدام کاملا ناعادلانه راه" او گفت:.

در مواجهه با مخالفت حزب کارگر MP که آیا وزیر به طور کامل درک "خشم و سرخوردگی" احساس ضد نژادپرستی تظاهرات در اعتراض به کشتار وحشیانه آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در پلیس بازداشت پاتل واکنش نشان داد و با یک چشم پر از اشک عصبانی پاسخ با اشاره به تجارب خود را با نژاد پرستی با توجه به هندی میراث.

او انتقام: "بر این اساس باید به آن شده است بسیار متفاوت صفحه اصلی وزیر امور خارجه که به عنوان یک کودک بود و اغلب به نام یک ایرانی در زمین بازی; بسیار متفاوت دبیر خانه بود که به لحاظ نژادی سکس در خیابان و یا حتی توصیه به رها کردن او نام خانوادگی و استفاده از شوهرش را به منظور پیشبرد حرفه خود را به طوری که آن را می آید به نژادپرستی و تبعیض تحمل و یا عدالت اجتماعی من را نمی خواهد سخنرانی از کسانی که در طرف دیگر از خانه."

او همکار هندی-منبع کابینه همکار وزیر دارایی Rishi Sunak زمان به رسانه های اجتماعی با یک پیام به تأمل در عمق احساس در میان معترضان در حالی که تصدیق کرد که نژادپرستی را هنوز هم وجود دارد در بریتانیا.

او گفت: "به عنوان یک, انگلیسی, البته من می دانم که نژادپرستی وجود دارد در این کشور است. و من می دانم که مردم عصبانی و نا امید. آنها می خواهند برای دیدن و احساس را تغییر دهید. اما بهتر جامعه یک شبه اتفاق نمی افتد مانند همه اقدامات زیادی از ایجاد آن را به آرامی اتفاق می افتد و بستگی به همکاری هر یک از ما نسبت به این هدف مشترک است."

او را محکوم کرد "اقلیت کوچک" بود که اجازه ضد نژادپرستی مبارزه با اعمال "خشونت و خرابکاری". "حقیقت این است که ما را به ایجاد یک کشور به مراتب جامع تر و عادلانه تر از در هر نقطه ای در تاریخ آن است. آیا این به این معنی داستان ما است ؟ اما ما نباید چشم پوشی از کار سخت از نسل های بسیاری که قبل از ما آمد" او گفت:.

اسکاتلندیارد گفت: در مجموع 36 نفر بازداشت شدند در جریان تظاهرات در لندن برای جرائم از جمله خشونت اختلال جنایی آسیب و آزار پلیس.

صدمه جنایی درگیر مجسمه مهاتما گاندی و سابق انگلستان PM وینستون چرچیل بودن هدفمند با نقاشی های دیواری در میدان پارلمان در لندن است.

نیروی پلیس با برچسب حوادث توسط یک "اقلیت" از تظاهرات خشونت آمیز به عنوان "ننگین" و گفته است که یک تحقیق کامل در جریان است را به کسانی که مسئول اعمال مجرمانه "به سرعت به عدالت".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن