Priti پاتل مبارز به عنوان بریتانیا مخالفت نمایندگان مجلس او را متهم 'gaslighting' نژاد پرستی

توسط: PTI | لندن | به روز شده: 12 ژوئن 2020 11:15:05 pm خانه انگلستان کار Priti پاتل (PTI عکس/فایل)

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | به روز شده: 12 ژوئن 2020 11:15:05 pm
Priti Patel, United Kingdom Indian-Origin minister خانه انگلستان کار Priti پاتل (PTI عکس/فایل)

خانه انگلستان کار Priti پاتل گرفته مبارز ایستاده و گفت: او را نمی توان "سکوت" با مخالفت نمایندگان مجلس حزب کارگر که متهم خود را از با استفاده از هندی میراث به "gaslight" "بسیار واقعی نژادپرستی" در مواجهه با جوامع در بریتانیا.

هندی-منشاء وزیر کابینه تا به حال اشاره شده تجربه شخصی او از سوء استفاده نژادپرستانه در حالی که در حال رشد به عنوان یک اقلیت قومی در بریتانیا در طول پرشوری در بیانیه مجلس عوام در اوایل این هفته.

یک گروه از 12 اقلیت های قومی کار نمایندگان مجلس از جمله هند-منبع نمایندگان مجلس Virendra Sharma, قهوهای مایل به زرد Dhesi, Preet Kaur Gill, والری واز, Seema Malhotra و نادیا Whittome نوشت به او در روز پنج شنبه می گویند که "بودن یک فرد از رنگ به طور خودکار شما را به یک قدرت در همه اشکال نژادپرستی".

"ما در نوشتن به شما به عنوان سیاه و اقلیت های قومی کار نمایندگان مجلس را برجسته ما ترس در راه شما استفاده می شود خود را میراث و تجارب نژادپرستی به gaslight بسیار واقعی نژادپرستی در مواجهه با مردم و جوامع در سراسر انگلستان" نمایندگان مجلس بنویسید.

Gaslighting اشاره به یک فرم از دستکاری روانی که در آن بذر تردید کاشته شده در برابر یک ایده خاص.

پاتل در پاسخ نامه ای عمومی در توییتر با پیام: "من نمی خواهد سکوت توسط @UKLabour نمایندگان مجلس که در ادامه به اخراج سهم از کسانی که نمی مطابقت به مشخصات خود را از چگونه اقلیت های قومی باید رفتار کنند."

پرداختن به مجلس عوام انگلیس روز دوشنبه یک روز پس از درگیری های خشونت آمیز بین زندگی توجه معترضان و افسران پلیس پاتل به حال محکوم به خشونت اعمال شده توسط یک اقلیت از معترضان که چهره عدالت است.

در مواجهه با مخالفت حزب کارگر MP در مورد اینکه آیا وزیر به طور کامل درک "خشم و سرخوردگی" احساس ضد نژادپرستی تظاهرات در اعتراض به کشتار وحشیانه آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در بازداشت پلیس در آمریکا پاتل انتقام با اشاره به تجارب خود.

وزیر به دنیا آمد و به گجراتی-منشاء پدر و مادر که فرار اوگاندا بریتانیا در زمانی که دیکتاتور عیدی امین اخراج آسیایی ها از این کشور آفریقایی در اوایل 1970s گفت: "بر این اساس باید به آن شده است بسیار متفاوت صفحه اصلی وزیر امور خارجه که به عنوان یک کودک بود و اغلب به نام یک ایرانی در زمین بازی; بسیار متفاوت دبیر خانه بود که به لحاظ نژادی سکس در خیابان و یا حتی توصیه به رها کردن او نام خانوادگی و استفاده از شوهرش را به منظور پیشبرد حرفه خود را... بنابراین وقتی که می آید به نژادپرستی و تبعیض تحمل یا عدالت اجتماعی من را نمی خواهد سخنرانی از کسانی که در طرف دیگر از خانه."

در شکایت نامه این گروه از 12 کار نمایندگان مجلس خواست که پاتل "بازتاب" در کلمات او و تاثیر آن تا به حال نسبت به سیاه و جوامع در انگلستان است.

"سازه های نژاد پرستی و نفرت و برابری بسیاری از لایه ها و در نتیجه در حالی که درست است وجود دارد برخی از تجارب نژادپرستی است که همه ما نیز وجود دارد برخی از تجارب نژاد پرستی که همه ما فراموش نمی چهره" می خواند این نامه است.

انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock صحبت کردن در حمایت از کابینه خود را همکار وقتی پرسیده شد که در مورد ردیف در طول روزانه خیابان داونینگ جلسه توجیهی در روز پنج شنبه شب.

"من لغات این تفرقه هویت سیاسی که در حال وارد در Priti پاتل. من فوق العاده با افتخار به بخشی از متنوع ترین دولت در تاریخ است. ما نمی فکر می کنم که وجود دارد چنین چیزی به عنوان نوع اشتباه BME [سیاه و اقلیت های قومی]. ما فکر می کنیم که مردم با هم برابر هستند" او گفت:.

همکار هندی-منبع کابینه همکار Alok شارما نیز گسترش یافت و حمایت خود را از طریق توییتر گفت: "من ایستاده با Priti".

پاکستان-منبع حزب محافظه کار همکار سابق بریتانیا صدراعظم و وزیر ساجد جاوید همچنین صحبت کردن در او به نفع او به عنوان مارک حزب کارگر نامه "کاملا غلط و غیر مسئولانه".

"تصور کنید گوش دادن به یک گروه قومی-اقلیت زن تاریخ از درد و رنج نژادپرستانه سوء استفاده – و سپس تصمیم گیری است که شما می خواهم به جای محکوم کردن قربانی از معتادان است. همه به خاطر او مناسب نیست خود را کلیشه," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن