رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین defunding پلیس; می گوید که آنها محافظت از مردم با به خطر انداختن زندگی خود

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:03:03 am با اشاره به کاهش نرخ جرم و جنایت به

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 8:03:03 am
US recession, Us economy recession, US lockdown recession, donald trump economy, us president donald trump, trump news, latest news با اشاره به کاهش نرخ جرم و جنایت به عنوان نشان داده شده در آخرین آمار مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که پلیس انجام داده است یک کار فوق العاده.(AP/فایل)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بدل شده defunding و یا از بین بردن ادارات پلیس در شهرهای آمریکا گفت: اعضای نیروی خطر زندگی خود را به محافظت از دیگران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن سخن گفتن آمد و در روز دوشنبه میان رشد تقاضا از یک بخش از آمریکایی ها به پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس پس از مرگ وادار سازد آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس در مه 25.

"ما نمی خواهد defunding پلیس ما, ما را نمی توان از بین بردن ما ، ما نمی تواند انحلال پلیس ما, ما را نمی توان پایان دادن به ما نیروی پلیس در یک شهر است. من حدس می زنم شما ممکن است برخی از شهرستانها که می خواهید امتحان کنید اما آن را به یک وضعیت بسیار غم انگیز اگر آنها به خاطر مردم در حال رفتن به محافظت می شود" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید میز گرد با مقامات اجرای قانون از سراسر کشور است.

فلوید 46 ساله قربانی از هوستون بود و دستبند و دوخته شده به زمین توسط افسر پلیس که kneeled در گردن او به او gasped به نفس در مه 25 در مینیاپولیس.

فلوید مرگ باعث سراسر کشور تظاهرات خشونت آمیز با یک بخش از معترضان با توسل به غارت و شورش در سراسر کشور با پشت سر گذاشتن یک دنباله از تخریب.

در مینیاپولیس, Derek چوین مامور پلیس به اتهام قتل درجه دوم بدون قصد سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس خود را برای اولین بار حضور در دادگاه.

دادگاه او را به یک وثیقه 1 میلیون تومان. دموکراتها مخالفان رئیس جمهور تهمت و حقوق بدن را خواستار آغاز شد که پلیس بود defunded در پی سری از قتل آفریقایی-آمریکایی ها در کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن outrightly رد هر گونه حرکت می کند.

"این افراد انجام یک کار فوق العاده ای برای حفاظت از شهروندان کشور ما. ..اما اینکه آیا آنها پرداخت می شود یا نه که آنچه انجام می دهند".آنها محافظت از مردم خود را در معرض خطر زندگی خود را برای مردم آنها را دیده ام هرگز قبل از مردم در بسیاری از موارد آنها را نمی دانم," او گفت:.

با اشاره به کاهش نرخ جرم و جنایت به عنوان نشان داده شده در آخرین آمار مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که پلیس انجام داده است یک کار فوق العاده.

"ما در میان بهترین شماره های ما تا به حال از نظر تاریخ ثبت قطعا اما این یک سال بسیار قوی برای جرم و جنایت کمتر-اجازه دهید آن را قرار داده است که راه-جرم و جنایت کمتر و یک دلیل وجود دارد برای جرم و جنایت کمتر است که چرا ما باید اجرای قانون ناروا" دانست و گفت: رد خواسته های ساخته شده توسط خود مخالفان سیاسی و حقوق بدن.

"من بسیار افتخار از آنها. وجود دارد نمی توان defunding وجود دارد نمی خواهد از بین بردن ما هستند و نمی شود در انحلال پلیس ما. ما پلیس اجازه داده شده است با ما در صلح زندگی می کنند و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما نمی هر گونه بد بازیگران در آن وجود دارد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

پیش از این کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany گفت که رئیس جمهور این است که وحشت زده توسط "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" جنبش است.

"این واقعیت است که شما باید نشسته congresswomen مایل به پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس — ویژه رشیدا Tlaib; ویژه بایدن مشاور AOC اسکندریه Ocasio-کورتز; سابق کلینتون و اریک هولدر سخنگوی برایان فالون مایل به پال خواستار قطع بودجه دولت ما پلیس در سراسر این کشور — این فوق العاده است,"او گفت: در پاسخ به یک سوال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن