'دشت نوازندگان' فراهم می کند پخش مرحله دوم, مینه سوتا, نوازندگان

دشت های عمومی یک راه حل است. شبکه فصل جدید از "دشت نوازندگان" آغاز شب پنج شنبه, مارس 7. "این یک فرصت شگفت انگی

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

دشت های عمومی یک راه حل است.

شبکه فصل جدید از "دشت نوازندگان" آغاز شب پنج شنبه, مارس 7.

"این یک فرصت شگفت انگیز برای نوازندگان به نشان می دهد آنچه را که آنها انجام داده ایم می گوید:" سری " تولید کننده آکواریوم شن.

این مجموعه در حال حاضر در آن سال 12th, ویژگی های هنرمندان از داکوتای شمالی و مینسوتا و گاهی اوقات از این استان ، هر نیم ساعت یک بخش اختصاص داده شده به یک مجری دادن به آنها به ویژه در بازی و همچنین اجازه می دهد آنها را به توضیح آنها چه کسانی هستند و آنچه انجام می دهند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قسمت های قبلی شامل سنگ, کشور, جاز, بلوز, مردم, انجیل و دیگر موسیقی سنتی. نوازندگان باید در بازه زمانی از آنی هامفری یک خواننده و گیتاریست از یک Ojibwe هند رزرو به مسیحی, بلوگراس, گروه, بنسون, خانواده خوانندگان و آوانگارد ترکیب از سه نفر لورکا یک گروه از St. Cloud (Minn.) دانشگاه ایالتی اساتید موسیقی.

"این است که در مورد انواع مختلفی از مردم با هم به نشان می دهد آنچه را که آنها انجام داده ایم" شن می گوید.

به دلیل مسائل کپی رایت نوازندگان باید بازی یا مواد اولیه و یا انتخاب از دامنه های عمومی که تنها بر خلاقیت خود را شن می گوید.

"قطعا این مظهر هنرمندان," او می گوید.

Sisters Kansas and Kendra Jensen play their brand of country music on "Prairie Musicians." Photo courtesy of Prairie Public / Special to The Forum

خواهر کانزاس و Kendra جنسن بازی خود را با نام تجاری از موسیقی کشور در "دشت نوازندگان." عکس حسن نیت ارائه میدهد از دشت های عمومی / ویژه به فروم

بودجه در بخش های میراث متمم در مینه سوتا به معنی نشان می دهد گاهی اوقات می تواند رسیدن به عمق زمین 10000 دریاچه حتی در جایی که دشت های عمومی نیست پخش. هنوز هم شن اشاره می کند که نشان می دهد در نهایت در دسترس آنلاین و مکان نیست و به اندازه یک نگرانی است.

همه از این فصل عملکرد فیلم برداری شد در دشت های عمومی استودیو در فارگو در ماه ژانویه است.

"این بسیار بسیار مورد علاقه ما پروژه در طول سال از آنجا که ما در حال انجام آن با این شگفت انگیز هنرمندان," او می گوید.

همه چیز در رفتن در 8:30 p. m. این پنج شنبه با Fargo-بر اساس گروه راک Stovepipes به دنبال آن کشور هارمونی خواهر زن, کانزاس, Jensen از Goodridge, Minn., در 9.

Fargo band Stovepipes open the new season of "Prairie Musicians." Photo courtesy of Prairie Public / Special to The Forum

فارگو گروه Stovepipes باز کردن فصل جدیدی از "دشت نوازندگان." عکس حسن نیت ارائه میدهد از دشت های عمومی / ویژه به فروم

اولین شب بسته با Fargo-بر اساس طرح و rock band گوشت خرگوش در 9:30 p. m.

در 14 ماه مه نشان می دهد می رود عمیق تر به مینه سوتا با اجرای برنامه توسط مینیاپولیس خواننده-ترانه سرایان کریس Koza در 8:30 p. m. و دن اسرائیل در 9:30. Fargo-بر اساس funk and soul band مناظر بازی در 9 p. m.

آخر شب 21 ماه مه کست بزرگتر موسیقی خالص شروع کردن در 8:30 p. m. با Alexandria, Minn.-بر اساس Robb عدالت بازی ترکیبی از ریشه های راک. نشان می دهد سران غرب در 9 برای ضبط موسیقی جاز صحنه در بیسمارک N. D. طریق اسکات Prebys و جاز دوستان به عنوان آنها نوسان از طریق استاندارد.

فارگو Spelemannslag نگه می دارد سنت اسکاندیناوی عامیانه موسیقی زنده با hardanger کمانچه بازی در ساعت 9:30 p. m.

"این بخشی از فرهنگ این منطقه است. Hardanger کمانچه دارای یک داستان شگفت انگیز به آن" شن می گوید.

چه: "دشت نوازندگان"

زمان: 8:30 p. m. روز شنبه, مه 7

کانال: Prairie, عمومی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن