تپش پیاده رو در تلاش برای از دست دادن وزن

من کارهای روزانه – که در طول سال شامل تغذیه و آبیاری حیوانات ما و در تابستان باغبانی, چمن زنی و عدل بندی یونجه

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

من کارهای روزانه – که در طول سال شامل تغذیه و آبیاری حیوانات ما و در تابستان باغبانی, چمن زنی و عدل بندی یونجه و کاه شد به اندازه کافی برای نگه داشتن من در شکل.

من متاسفم بگویم که من به عنوان مسن تر را بدست انرژی من صرف انجام کارهای نگه داشته است تا با کالری در طول روز است. که از زن و شوهر و زمستان از نوشیدن بیش از حد Mountain Dew و خوردن شکلات بیشتر از حد مجاز توصیه شده است در نتیجه نیاز به نوک مقیاس به اعداد کوچکتر.

وجود دارد میلیون ها نفر از برنامه های رژیم غذایی, همه امیدوار به ذوب دور پوند اضافی, اما در مشاهدات من تنها راه یقین است که یک ماده ساده ریاضیات: کم خوردن و بیشتر ورزش برابر است با از دست دادن وزن.

با تشکر از دختر من الن که گرفته شده بیش از حد از این برنامه ریزی وعده های غذایی و پخت و پز برای خانواده ما من خوردن یک رژیم غذایی متعادل. من همیشه پخته و نسبتا سالم, مواد غذایی, اما الن گرفته و آن را به یک سطح کاملا جدید شامل غلات مانند کوینولا و ماهی حداقل یک بار در هفته و سلامتی کرایه به او وعده غذایی هفتگی چرخش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

الن نیز خریداری من مغذی پروتئین میله های من برآورده اواسط بعد از ظهر هوس که البته بسیار سالم تر از نوشابه و شکلات. در مورد هر کسی فکر می کند من هرگز می تواند به حفظ این نوع غذا خوردن سالم, لطفا می دانم که من هنوز خودم درمان به یک کوکی یا قطعه(ع) شکلات بعد از شام, بنابراین من نمی خواهد احساس محروم و سقوط کردن از خوب-غذاهای واگن.

الن نه تنها من نسبت سالم غذا خوردن او نیز من است انگیزشی مربی به تمرین می آید. هر روز بعد از شام او می پرسد برایان و من اگر ما می خواهیم به رفتن با او را به سگ برای پیاده روی. من می گویند "بله" دانستن است که به عنوان من می خواهم به جای حل و فصل را به یک صندلی راحت بهتر است برای من هر دو جسمی و ذهنی برای رفتن برای یک پیاده روی با الن و برایان کیسی و Rosebud.

با الهام از الن مثال من هم شروع به گرفتن من اسب ایزابل برای پیاده روی. من می دانم آنچه شما فکر می کنم – شما قرار است به سوار اسب آن نمی شود. اما من به تازگی خوانده ام که راه رفتن کنار اسب خود است پیوند خوبی تجربه و راه را به آنها آموزش رفتار. بنابراین من آن را امتحان کنید.

ایزابل را توسعه داده است یک بیت از یک نگرش زمانی که من هستم, بئب او و زمانی که من نصب او را به سوار و من پیاده روی با او ممکن است یک راه خوب برای بهبود نگرش او. تا کنون پیاده روی به خوبی پیش رفته اند و او به نظر می رسد برای لذت بردن از گرفتن از او در کررل و کلیپ-clopping پایین جاده ها شن که من راه رفتن در کنار او, برگزاری منجر طناب.

زمان خواهد شد بگویید اگر ایزابل اعمال مختلف هر زمانی که من زین ، حتی اگر او نمی کند من باید رضایت از دانستن است که به لطف الن وجود خواهد داشت کمتر وزن اقامت به زین.

ان بیلی است که یک خبرنگار برای چنگال بزرگ هرالد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن