پس از همه گیر دانشگاه یا بعد از دانشگاه ؟

در پاسخ به مستند وضعیت با توجه به COVID-19 گیر دانش آموزان و معلمان را ساخته اند تلاش های زیادی برای تغییر به

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399

در پاسخ به مستند وضعیت با توجه به COVID-19 گیر دانش آموزان و معلمان را ساخته اند تلاش های زیادی برای تغییر به آموزش و یادگیری آنلاین. بسیاری از ما تعجب آنچه در آموزش و پژوهش خواهد بود پس از این. چه اتفاقی می افتد اگر جسمی فاصله همچنان لازم برای تمدید دوره? چه خواهد شد به آموزش آنلاین? یک sociohistorical رویکرد می تواند کمک به ما برای تصمیم گیری در حال حاضر.

زمانی که دانشگاه به وجود آمده در قرون اولیه دانش آموزان از سراسر اروپا برای حضور در آنها. برای محافظت از این مسافران از خطرات ناشی از خود peregrinatio academicaمقامات تا به حال به موضوع حمایت در حالی که اساتید و دانشجویان شروع به سازماندهی خود را به اصناف و یا شرکت های بزرگ (universitas) برای اهداف همکاری, خود, دفاع, توسعه سازمانی و اطمینان از تداوم.

حمایت از مقامات دولتی ثابت کلید اما به طور کلی از آن ارائه شد در ازای نوعی از کنترل و یا بهره مند است که چرا نهادی استقلال و آزادی علمی تاسیس شد به عنوان اصول اساسی دانشگاه است. Humboldt, پدر, مدرن, دانشگاه تأکید کرد که ماموریت آموزش عالی بود "به کمال ممکن است مطالب به مفهوم انسانیت" و تاکید کرد که این تنها می تواند از طریق "حیاتی اقدام" عمومی حفاظت تحرک و همکاری و آزادی است. روشن بود که برای قرار دادن این اصول را در عمل ارتباط و تعامل است که اجازه می دهد یک تبادل ایده ها خواهد بود ضروری است.

همکاری و تحرک

پاسخ به مرگ سیاه از سال 1348 بود که بر مبنای این اصول همکاری و تحرک (در زمان مقتضی البته). برای مبارزه با طاعون ارتباط بین تئوری و عمل مورد نیاز برای تقویت شود. برای مثال در درخواست از پادشاه فیلیپ پنجم فرانسه استادان پاریس دانشکده پزشکی مشغول به کار با هم برای توسعه "مختصر خلاصه ای از دور و علل فوری حاضر با بیماری همه گیر جهانی [...] و از سالم و بی خطر درمان است." در Aragón, پادشاه مارتین انسانی به نام بر Consellers بارسلونا برای اطمینان از حفاظت برای مطالعه طب به مبارزه با طاعون. دانشگاه پروجا دریافت رتبه از دانشگاه امپریال از چارلز چهارم در 1355 تحت یک گاو نر که شهرستان اعطا دائمی راست به یک دانشگاه و ارائه مزایای اقتصادی و عبور امن برای همه کسانی که مورد نظر برای مطالعه وجود دارد از جمله دانش آموزان که از سرزمین های دور.

ناهموار پاسخ توسط موسسات آموزشی به این بیماری همه گیر آنفلوآنزا از سال 1918 سکوت در آن زمان و تا حد زیادی فراموش کرده تا کاملا به تازگی نشان داده است که عواقب آن می تواند ameliorated با در نظر گرفتن عمل زود و با زور و اجبار در صورت فاصله گرفتن و انزوا. بسیاری از دانشگاه ها بسته شد در حالی که در دیگران ماسک استفاده شد در کلاس; مقامات مورد بحث بیش از این تعداد از دانش آموزان که باید اجازه داده شود در هر درس; اجتماعات بزرگ ممنوع شد و برخی از دانشگاه ها فکر برگزاری امتحانات خارج از منزل. برخی از موسسات برگزار می شود فعالیت های ورزشی بدون مخاطبان است. تحقیقات پزشکی ارتقا یافت و بهداشت حرفه ای استخدام شده بودند, infirmaries باز شد برای درمان دانش آموزان و بهداشت دوره ارائه شد. بسیاری از دانش آموزان به عنوان داوطلب و یا شرکت در برنامه ها به انجام مطالعات و ارائه مراقبت های بهداشتی. دیگر دانش آموزان در زمان کار به عنوان farmhands کاشت و برداشت محصولات کشاورزی برای جلوگیری از کمبود مواد غذایی. وجود دارد بسیاری از نمونه هایی از همبستگی اگر چه نیز وجود دارد برخی که ساخته شده با استفاده از این اپیدمی به خود حمله ایدئولوژیک مخالفان.

دوران مدرن

در بیستم و بیست و یکم قرن حفاظت از سلامت دانشجویان اعضای هیات علمی و اداری و خدمات کارکنان داده شده است افزایش اهمیت است. در ایالات متحده استراتژی ملی برای همه گیر آنفلوانزا منتشر شده در سال 2006 تاسیس شده است که موسسات آموزشی مورد نیاز برای آماده سازی برنامه ها برای کاهش تاثیر احتمالی بیماری همه گیر.

این استراتژی شامل بهداشت عمومی اقدامات و دستورالعمل ها را برای ادامه کلاس های آنلاین و یا از طریق رادیو های محلی و ایستگاه های تلویزیونی تامین غذا و مسکن به دانشجویان است که بستگی به دانشگاه خدمات و انباشت مواد غذایی فاسد نشدنی و تجهیزات. اما ما (و همچنین اروپا) مقامات عمل هرگز بر دریافت دانش; آماده سازی برای مقابله با پیش بینی همه گیر در نظر گرفته نشده بود ،

سنگاپور ارائه می دهد به خصوص در مورد جالب برای مطالعه است. قبل از زمان همه گیر ارائه دماسنج برای دانش آموزان و در نظر گرفتن درجه حرارت خود را قبل از ورود به هر ساختمان در حال حاضر روش استاندارد. ضد بیماری همه گیر طرح شامل (مشکل تکنیک های) دیجیتال ردیابی و جامع نقشه برداری از موارد با استفاده از منطقه جغرافیایی و تشخیص چهره و همچنین پایبندی به فاصله فیزیکی سیاست منع اجتماعات بزرگ و تعلیق از بازدیدکننده داشته است به کشور.

کلاس ها در سنگاپور نیز منتقل شده است و آنلاین اگر چه در مقایسه با بسیاری از حالات شده است وجود دارد برخی از واقعی انعکاس عواقب ناشی از این حرکت. آموزش کارکنان شده است دریافت آنلاین دوره های آموزشی برای سال ها و موسسات در حال آماده شده برای انتقال سریع.

با این وجود مشکلات بوجود آمده با پتانسیل برای مقیاس بزرگ سرقت ادبی در برگزاری امتحانات به صورت آنلاین. برخی پیشنهاد کرده اند که درجه بندی باید محدود به یک پاس ساده/شکست مدل. نیز وجود دارد که بحث در مورد عواقب آزمایشگاه و زمینه کار و همچنین برای عملی امتحانات. آنها همچنین در حال حاضر تجربه با جدا کردن کلاس ها به دو گروه که متناوب کار در کلاس و از خانه است.

همکاری و همبستگی

این موارد نشان از اهمیت تقویت همکاری و همبستگی. اما بسیار کمی وجود دارد که بحث در مورد چگونه به حفظ همکاری و گفت و گو و آموزشی با هدف ترویج توسعه کامل دانش آموزان در یک منحصرا دیجیتال, زمینه, به خصوص اگر فاصله فیزیکی به پایان می رسد که لازم است برای یک دوره طولانی از زمان.

پس از زمان همه گیر است و بیش از ما هنوز هم نیاز به مقابله با خطر شیوع بیماری های جدید تا یک واکسن در دسترس است به عنوان به خوبی به عنوان امکان ویروس های جدید و بسیاری از مشکلات ناشی از گرمایش جهانی است.

اما دانشگاهی همکاری و تحرک خود ادامه خواهد داد ضروری برای دانشگاه به تابع. روشن است که ما نیاز به تجدید نظر تجارى مدل از کنفرانس های علمی و شرایط تحرک و فقط به عنوان ما نیاز به تجدید نظر توده گردشگری و سفر جهانی. اما فرد در گفت و گو محقق و معلم رزیدنتی و تجمعات که ایجاد جامعه حیاتی برای تبادل و توسعه دانش است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات

در این زمان زمینه فن آوری ارتباطی و شناختی سرمایه داری اطلاعات و فن آوری ارتباطات (ICT) به دست آورد بسیار بیشتر اهمیت در آموزش عالی است. جغرافیایی آن و برنامه ریزی انعطاف پذیری همراه با تعامل و فوریت آن را ارائه می دهد باعث می شود فناوری اطلاعات و ارتباطات یک ابزار بسیار مفید در هر دو در کلاس و آموزش از راه دور در دانشگاه ها اجازه می دهد برای ساده تر و مقرون به صرفه تر تولید و توزیع و دسترسی به یک مقدار از مطالب را که قبلا غیر قابل تصور است.

در مورد ملی اسپانیا آموزش از راه دور دانشگاه (UNED) گنجاندن در کلاس جزء و به طور کلی سن از دانش آموزان حمایت از اثربخشی دوره های آموزشی ارائه شده است. دانشگاه آزاد کاتالونیا (دانشگاه Oberta د کاتالونیا UOC) است که به طور انحصاری آنلاین و اماکن تاکید قوی بر همکاری است.

اما این نوع آموزش باید درک به عنوان یک ارزش مکمل به خصوص برای افرادی که در حال کار و یا کسانی که محدودیت های زمان از سیستم آموزش و پرورش که عمدتا از کلاس های حضوری. محدودیت های استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش را نمی توان نادیده گرفت. بالا بودن نرخ ترک تحصیل در برنامه های درجه آنلاین و کم اتمام رای از یک بار vaunted دوره های آنلاین باز گسترده (MOOCs) نمونه های خوبی از مشکلات در ارتباط با انحصاری آموزش آنلاین.

فناوری اطلاعات و ارتباطات ساخته شده است این امکان را برای انطباق با این بیماری همه گیر به سرعت و به سوئیچ به آموزش دوره های از راه دور. این واقعیت است که این امکان پذیر نخواهد بود در هر زمان دیگری در تاریخ برجسته ارزش این انقلاب تکنولوژیک.

اما ما نباید اجازه می دهد خودمان را به سقوط technocentric یا tecno-سند چشم انداز خوش بینانه, به عنوان برخی از سیاستمداران انجام داده اند چرا که چنین views underplay نه تنها محدودیت های ذاتی از فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین محدودیت های که ما ساختارهای اجتماعی تحمیل آموزشی استفاده از فن آوری است. در نتیجه تمایل به مبالغه تاثیر مثبت آن.

بزرگترین نگرانی این است که این نوع از تجربه یادگیری ما شده اند قادر به ارائه تا به حال ممکن است در یک وضعیت اجباری فیزیکی فاصله. اگر این وضعیت ادامه یا تکرار شده است ما با دو گزینه روبرو است: (1) یادگیری آنلاین; یا (2) شدید بهبود دانشجو-استاد نسبت به طوری که هر کس قادر به حفظ یک فاصله امن در کلاس درس.

دانشگاه های آماده برای سناریوی دوم. یک مقدار عظیم از بودجه و هماهنگی خواهد بود لازم و همچنین ایجاد امکانات جدید. برخی از دانشگاه ها در حال حاضر اعلام کرد کاهش تعداد دانش آموزان در هر گروه است و این مهم ابتکار اگر چه پیشنهادی تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس هنوز هم بیش از حد بالا است.

چهره به چهره و گفت و گو

هر جا که ممکن است این امر می تواند ایده آل برای ترکیب در کلاس آموزش مجازی با آموزش آنلاین اولویت دادن برای اولین بار. اما اگر آموزش آنلاین طول می کشد بیش از چهره به چهره آموزش و پرورش را یک خطر جدی برای گذار به سوی یک پست-دانشگاه زمینه. این زمینه را حفظ برخی از عناصر دانشگاه اما آن را دیگر نمی خواهد در دانشگاه به دلیل آموزش و پرورش, آموزش و دانش ممکن نیست بدون همکاری می آید که تنها با چهره به چهره و گفت و گو است.

وجود شواهد روشن است که ارتباطات آنلاین فاقد غنای چهره به چهره در ارتباط است. دانشجویان و استادان را تجربه کرده اند که چگونه فرایند ارتباطات بیشتر می شود و عمودی کمتر مشارکتی و dialogic. استقلال تبدیل به انزوا هستند و فرصت کمتری برای تظاهرات از احترام و قدردانی رفاقت و روابط متقابل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن