پورت: ما باید همه چیز را ما می توانیم برای فرستادن بچه ها به مدرسه این سقوط

با تشکر از coronavirus آخرین ماه از سال تحصیلی بودند ، ما بهترین های ما با آنلاین تکالیف اما سیستم آنلاین ما

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

با تشکر از coronavirus آخرین ماه از سال تحصیلی بودند ،

ما بهترین های ما با آنلاین تکالیف اما سیستم آنلاین ما مدرسه منطقه اعزام به پیگیری تکالیف شد clunky. معلمان غرق شد و اغلب بی توجه. این یک انتقاد; چگونه می تواند از آنها آماده شده است ؟

من معتقدم که مدارس ما در حال انجام بهترین خود را در یک وضعیت افتضاح.

هنوز هم در خانه ما نا امید شده بودند اما بدتر از آن نبود گیج کننده بلیزارد از تکالیف و یا آهسته درجه بندی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بدترین فقدان جامعه است. دختر من بود انجام کار اختصاص داده اما او در گرفتن سود از یادگیری در کنار همسالان خود و یا اجتماعی در راهرو بین کلاس ها. او از دیدن دوستان خود و یا شرکت در فعالیت های مدرسه.

تنها راه ما تا به حال به این آدرس در خانه بود برای باز کردن محدود آنلاین زمان به طوری که او می تواند رسیدن به دوستان خود اما این کافی نیست. من در سپیده دم عصر اینترنت بود و من یک کامپیوتر nerd. من ممکن است درک بهتر از بسیاری از پدر و مادر چگونه پربار آنلاین زمان می تواند.

هنوز هیچ جایگزینی به صورت چهره به چهره و روابط.

آن را دشوار است, در زمان, به فریب او را از رختخواب در صبح حتی فراتر از این بیشتر نوعی چالش با گرفتن یک tweener به ظهور و درخشش است.

با COVID-19 ویروس احیا و دیگری سال تحصیلی بلندی بحث قبل از ما این است که آیا ما فرستادن بچه ها به مدرسه دوباره.

بسیاری از آن بحث شده است و محور آن گونه که باید در بهداشت عمومی ریسک عملیاتی مدارس در میان یک جریان همه گیر.

آنچه را انجام نگرفته است که در بحث بهداشت عمومی خطر در ارتباط با نگه داشتن بچه ها در خانه.

آکادمی اطفال آمریکا اعلام کرده است که "همه سیاست ملاحظات برای سال تحصیلی آینده باید با هدف داشتن دانش آموزان حضور فیزیکی در مدرسه است."

"اهمیت فرد در یادگیری است که به خوبی مستند شده است و در حال حاضر شواهدی از اثرات منفی بر کودکان به دلیل تعطیلی مدارس در بهار سال 2020" گروه ادامه داد.

که درست در هدف. بله وجود خطرات برای بازگشایی مدارس وجود دارد اما خطر در نگه داشتن آنها را بسته ای.

اگر آن را امن برای باز کردن مدارس ما پس از آن ما باید با آموزش از راه دور اما به عنوان AAP یادداشت های ما نیاز به شروع با هدف فرستادن بچه ها به مدرسه و از کار وجود دارد. چه تر است, ما نیاز به برش از طریق برخی از حزبی مزخرف که رشد کرده در اطراف coronavirus.

ما مردم را در سمت چپ که زیاده و مردم در حق کسانی که بیش از حد blasé و ما واقعا باید به لحن آنها را.

دریافت کردن توییتر. توقف تماشای اخبار تلویزیون. بهترین چیزی که برای ما بچه ها دوباره باز شدن مدارس. اجازه دهید که برخی از رجزخوانی دانشمند. یا یک رجزخوانی رئیس جمهور که برای ماده.

چه نوع از چیزهایی که می تواند ما را به کار مدارس ما با خیال راحت این سقوط ؟ من برخی از ایده های.

ما می توانیم شروع به محدود کردن مدرسه به تعاملات بود. اجازه می دهد بچه ها به معاشرت با دیگران در خود کلاس یا کلاس اما نه بزرگتر دانشجو بدن. فضای میز و به جای داشتن بچه ها تغییر کلاس های درس در طول روز دریافت معلمان به حرکت در نتیجه محدود کردن جمعیت در راهروها.

چیزهایی مانند مجموعه را می توان به صورت آنلاین انجام می شود و یا از طریق جریان به کلاس های درس.

در نهایت بچه ها را مجبور به آمدن و رفتن از کلاس های درس, اما حتی وجود ما می تواند حد مخلوط با ساخت راهروها در مدارس یکی از راه. آن را ممکن است به معنای اضافی در راه رفتن اما نمی خواهید برای کشتن هر کسی است.

اولین روز مدرسه است که همیشه شلوغ و پر هرج و مرج بنابراین ما می تواند شروع به تلو تلو خوردن خرما به کاهش است. شاید نمره خاص می تواند شروع در برخی هفته با چیزهایی فاصله برای حفظ تراکم به حداقل برساند.

افت و وانت بار نیز شلوغ اما ما می تواند تلو تلو خوردن زمان انتشار بیش از حد به عنوان یک راه برای کاهش اختلاط است. همچنین این درست بود حتی قبل از اینکه این ویروس خیلی بیشتر از بچه ها می تواند راه رفتن به خانه.

و ماسک. ما را مجبور به پوشیدن ماسک. آنها نه نوش دارو برای متوقف کردن ویروس, اما آنها کمک کند و به جلو و این کار ما نیاز به همه چیز است که کمک خواهد کرد.

مانع در استقرار این سیاست خواهد شد پدر و مادر که نمی خواهید به خطر است. آنها را ما باید حفظ stay-at-home گزینه است. اگر آنها نمی خواهند به فرستادن کودکان خود به مدرسه حتی با احتیاط در محل آنها باید نیست. اما ما نمی توانیم اجازه اعتراض خود بود حق وتو.

من نمی حسادت سیاستگذاران که باید این تصمیم. اگر آنها باز مدارس, آنها در حال رفتن به مورد در حالی که برای کسانی که اصرار دارند آنها در حال قرار دادن کودکان در معرض خطر.

دوباره آنچه که ما باید تمرکز بر روی معادل خطر نگه داشتن بچه ها قفل شده است تا در خانه های خود.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com.

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن