پورت: ما مجبور به ترک برخی از اتاق را برای رستگاری

ما همچنین نیاز به ترک باز به کسانی که مردم یک راه برای رستگاری. من شده فکر کردن در مورد این مسائل پس از خواندن

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

ما همچنین نیاز به ترک باز به کسانی که مردم یک راه برای رستگاری.

من شده فکر کردن در مورد این مسائل پس از خواندن در مورد یک زن و شوهر از زشت حوادث در گرند فرک.

یکی درگیر دو زن قحبه Nieukirk و جولیا Vetter بودند که تا زمانی که به تازگی بازیکنان والیبال در دانشگاه داکوتای شمالی. در اوایل این سال آنها درگیر شدند در یک ویدئو که شامل یک نژادی لکه دار کردن. آنها منظم شد اما مجاز به ماندن در این تیم است. UND تصویر استفاده از یکی از آنها در سال های اخیر, ارتقاء, از آن دو و میدانی برنامه های.

این ناشی از یک UND بازیکن فوتبال Jaxson ترنر به تماس های مدرسه را در توییتر. "این است که هرگز قابل قبول است اما به خصوص در طول یک زمان مثل این. این فیلم به ارمغان آورده بود به توجه شما و این ورزشکار نباید چهره UND دو و میدانی," او نوشت و کارگردانی نظرات خود را در یک UND حساب.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

UND پاسخ داد. آنها گرفته ام پایین, بازاریابی, تصاویر با استفاده از Nieukirk و هر دو دسته اند: axed از تیم والیبال.

که به نظر می رسد مانند یک فقط نتیجه را به من. بهترین راه برای مبارزه با نژادپرستی به برگزاری نژادپرستان پاسخگو باشد. این زنان باید خود را از دست داده دانشگاهی دو و میدانی مشاغل. آنها ممکن است از دست داده اند کمک هزینه تحصیلی و فرصت های دیگر. قطعا آنها را به زندگی می کنند با استفاده از این حادثه برای بقیه زندگی خود را.

نام آنها برای عموم شناخته شده و اینترنت را هرگز فراموش نمی کند.

اما در حالی که بسیاری از پوشش از عواقب اعمال خود چه مراحلی است که دانشگاه داکوتای شمالی و یا هر کس دیگری برای کمک به آنها پیدا کردن یک راه برای رستگاری?

اجازه دهید بحث در مورد یکی دیگر از حادثه از چنگال بزرگ.

یک گروه از دانش آموزان در گرند فرک دبیرستان مرکزی ایجاد اسنپ چت گروهی به نام ابلهانه "سفید قدرت است."

"برخی از پیام های این گروه نشان می دهد تصاویر دانش آموزان در آنچه به نظر می رسد blackface, چند نژادی تهمت و اشاره به مرگ های اخیر از افسر کودی Holte" همکار من تنر رابینسون گزارش چنگال بزرگ هرالد.

"یکی از افسران مرده است چرا که از یک n - - - - - عضو گروه گزارش نوشت.

که افتضاح اما من خیلی مطمئن نیستم در مورد راه Grand Forks مسئولان مدرسه باید وضعیت به کار گرفته.

آن را خطاب شد در جلسه اخیر هیئت مدیره مدرسه.

این پست نشان داد که "عدم مطلق بشریت" عضو هیئت مدیره شانون در شرایط معمولی ،

سرپرست تری برنر بررسی می شود تا با پلیس در مورد اتهامات جنایی و منطقه است و ظاهرا صحبت وکلا در مورد سایر اقدامات قانونی.

که یک کل بسیاری از پتانسیل های مجازات برای متخلف دانش آموزان است. و تا مطمئن شوید که آنها مستحق نظم و انضباط. هنوز هم آن را به خوبی خواهد بود برای شنیدن این مربیان بحث در مورد چگونه آنها در حال رفتن برای کمک به کسانی که دانش آموزان را بهتر انجام دهد.

آیا ما در حال صحبت کردن در مورد کالج سن ورزشکاران یا دانش آموزان دبیرستان مجازات بدون شفقت فقط کینه جو.

در حالی که آن را ممکن است احساس خوبی به تلافی نسبت به افرادی که می گویند و نفرت و مضر چیزهایی که من مطمئن هستم که جاده منجر به نوعی از جهان بسیاری از ما می خواهم به زندگی می کنند.

ما نباید فقط می خواهید به مجازات متنفر. ما نیز باید آنها را می خواهید برای جلوگیری از نفرت. برای انجام این کار ما باید به ترک درب به رستگاری باز به آنها.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن