پورت: ما کمتر به ترس از سخنرانی از شما فکر می کنم

او توطئه اذهان عمومی در مورد جو اسکاربورو MSNBC — پیشنهاد سابق کنگره بود به نحوی درگیر در مرگ یک دستیار — غیرق

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

او توطئه اذهان عمومی در مورد جو اسکاربورو MSNBC — پیشنهاد سابق کنگره بود به نحوی درگیر در مرگ یک دستیار — غیرقابل دفاع است.

اگر تنها دموکرات ها بودند ما ارائه یک جایگزین بهتر از جو بایدن.

افسوس که یک ستون برای یک روز دیگر.

مغلوب ساختن پیشی جستن antics یک معما برای توییتر. هر کاربر دیگر کسی نیست commander-in-chief اند ممنوع است. به عنوان آن می ایستد, توییتر تصمیم گرفتند برای قرار دادن "واقع بررسی" پیام بر روی برخی از رئيس جمهور ظالمانه تر توییتهایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این سوخت به آتش اضافه شده از بحث ما شده است داشتن برای مدت زمان طولانی: چه محدودیت های آنلاین سخنرانی ؟

"من فقط به شدت اعتقاد دارند که Facebook نباید داور حقیقت از همه چیز است که مردم می گویند آنلاین" Facebook مارک زوکربرگ گفت: در مصاحبه با فاکس نیوز. "شرکت های خصوصی احتمالا نباید به خصوص پلت فرم این شرکت نباید در این موقعیت انجام آن است."

من تمایل به توافق برسند.

من مطمئن هستم که ما نیاز به نگرانی به عنوان آنجا که ما در مورد آنلاین سخنرانی.

آن است که آیا رئیس جمهور نفرت انگیز و نادرست به tweeting یا reinvigorated زمین مسطح جنبش یا ضد واکسیناسیون dimwits یا حتی سازماندهی دروغ مبارزات با دولت و حامیان مانند روسیه یا چین, ما باید بیشتر به ترس از تلاش برای تنظیم آنلاین سخنرانی نسبت به ما از گفتار خود است.

علاوه بر مفسران اجتماعی همیشه دامن خود را تا بیش از سر خود را در مورد این مسائل.

آن را تقریبا به یک سنت.

در قرن 18 زمانی که رمان و تجاری چاپ و نشر مصرف شد خاموش scolds از سن بودند صدایی زنگ در مورد "خواندن اعتیاد" و یا "خواندن خشم" و یا حتی "خواندن lust" به عنوان فرانک Furedi نوشت: در 2015 مقاله برای تاریخ امروز است.

در 1762 10 ارل از پمبروک هنری هربرت scandalized جامعه انگلیسی هنگامی که او به سمت چپ و absconded به پایین در مقایسه با یک زن جوان به نام زن سبک و جلف شکارچی. در نشانه ای از کسانی که کمتر روشنفکر زمان بسیاری از مفسران بعد مقصر این رسوایی در شکارچی. آنچه که می تواند منجر گمراه ؟

"Miss زن سبک و جلف شکارچی بزرگ بود عاشق رمان فرانسوی..." یک جامعه مزاحم اشاره کرد.

ما به سختی نیاز به رفتن به قرن 18 برای نمونه از overreactions بیش نامحدود گفتار. در قرن 20 ما به ارمغان آورده هراس بیش تلویزیون ژانرهای مختلف موسیقی از فلزات سنگین برای رپ, نه به ذکر است خشونت بازی های ویدئویی و آنلاین پورنوگرافی.

را تقبیح می گفت ما نشسته توده ها نیاز به محافظت از این چیزها و یا دیگری ما بچه ها رشد می کنند تا به شيطان را پرستش sociopaths.

به نوعی ما جان سالم به در برد بدون سانسور آنها خواستار است.

ما برای زنده ماندن تهمت توييتها بدون سانسور بیش از حد.

"اگر زمان به افشای طریق بحث دروغ و مغالطه برای جلوگیری از بد توسط فرایند آموزش و درمان استفاده می شود این است که بیشتر سخنرانی اجرا نیست سکوت" عدالت لوئیس براندیس نوشت: در سال 1927.

کلمات خود را به عنوان صحیح در حال حاضر به عنوان آنها شدند.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب