پورت: 'ما در حال دریافت شکایات تقریبا هر روز' ثانیه. دولت می گوید از داکوتای شمالی رای دهندگان رای اول اندازه گیری

این اندازه گیری متمم قانون اساسی پیشنهاد شده توسط گروهی که خود را (با وجود خود را خارج از بودجه دولت) داکوتای

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

این اندازه گیری متمم قانون اساسی پیشنهاد شده توسط گروهی که خود را (با وجود خود را خارج از بودجه دولت) داکوتای شمالی رای دهندگان اول را تغییرات زیادی به دولت قانون است.

در میان چیزهای دیگر را که به تازگی تشکیل کمیسیون اخلاق در شارژ از redistricting.

آن را ایجاد یک باز اولیه فرایند است که به طور کامل از حاشیه های سیاسی احزاب است.

آن را تغییر دهید ما زمان رای گیری مدل برای انتخابات عمومی به یک رتبه-انتخاب مدل.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در عین حال زمانی که دادخواهان درخواست اهالی داکوتای شمالی برای امضا و تنها بخشی از این اندازه گیری آنها در حال صحبت کردن در مورد "کمک به قهرمانان رای" بخش که برای اعزام اعضای نظامی گسترش رای گیری پنجره از 46 روز قبل از انتخابات به مدت 60 روز.

این اقدام باعث می شود تغییرات گسترده را به راه ما انتخاب نامزدها در داکوتای شمالی, اما بسیاری از مردم با امضای این طومار فکر می کنم آنها تنها حمایت از تغییرات به نظامی رای گیری.

این اتفاق می افتد در سراسر دولت است.

"بیش از آخر هفته به من نزدیک شد با آغاز اندازه گیری امضا جمع بود که من راه رفتن به یک فروشگاه مواد غذایی در بیسمارک" داکوتای شمالی ساکن بردی پلتن به من گفت. "من مزاج زن جوان برای گرفتن ایده از چگونه حامیان در حال جمع آوری امضا بود و بسیار نا امید در آنچه که او با من به اشتراک گذاشته. او پرسید: اگر من علاقه مند در کمک به دامپزشکان رای در داکوتای شمالی.' زمانی که من از او پرسید که تیز در صورتی که تمام اندازه گیری را انجام دهد, او پاسخ داد: "بله.""

بردی به من گفت که او احساس "آشکار به دروغ در مورد محتویات اندازه گیری دادخواست."

خواننده دیگری از فارگو که خواست ناشناس باقی می ماند در واقع ضبط شده خود را در تعامل با یک امضا جمع وجود دارد. در ضبط شما می توانید او را بشنود درخواست برای جزئیات بیشتر در مورد اندازه گیری در نقطه ای که امضا جمع می رود به یک spiel در مورد کمک به اعزام اعضای نظامی رای دادن.

این درخواست است نه به خوبی آگاه است. او می گوید: اندازه گیری نیاز از 3200 امضا اما دولت قانون نیاز به 26,904.

او همچنین می گوید که مستقر خدمت اعضا باید فقط 30 روز برای رای دادن در قانون فعلی اما قانون فدرال مقرر حداقل 45 روز و داکوتای شمالی قانون اجازه می دهد تا برای 46.

اندازه گیری خواهد گسترش پنجره به 60 روز است.

من با وزیر امور خارجه آل Jaeger به پرس و جو در مورد هر گونه شکایت در مورد این موضوع ساخته شده به دفتر خود.

"ما در حال دریافت شکایات تقریبا هر روز" Jaeger به من گفت و اضافه کرد دفتر خود را در حال حاضر دریافت دو تلفن شکایات که بعد حدود 10:30 am.

چه می توان در مورد اندازه گیری در حال گردش تحت ادعای?

"در حالی که در قوانین وجود دارد در برابر برخی شیوه های گمراه کننده عمومی نیست و به طور خاص خطاب" Jaeger گفت.

داکوتای شمالی رای دهندگان برای اولین بار است که در حال حاضر تحت پیگرد ایالت داکوتای شمالی با این استدلال که آنها باید اجازه داده می شود به جمع آوری امضا آنلاین به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. در استشهاد در زمینه است که با توجه به امی جاکوبسن که به توصیف خودش را به عنوان مشاور استخدام شده توسط این گروه دارای قرارداد با یک سازمان پیشرفته میکرو هدف به جمع آوری امضا.

معلوم نیست اگر دادخواهان که در حال گمراه کردن رای دهندگان کار برای AMT, و یا اگر آنها داوطلب. در طول سال 2018 چرخه انتخابات قبلی تکرار NDVF که به نام خود اهالی داکوتای شمالی برای یکپارچگی در زمان پرداخت AMT صدها هزار دلار به جمع آوری امضا برای اصلاح قانون اساسی که در میان چیزهای دیگر ایجاد دولت اخلاق کمیسیون.

جالب اینجاست که Jaeger به من گفت که اخلاق در کمیسیون ممکن است که در آن شکایت در مورد این موضوع نیاز به کارگردانی شود. "گمان می کنم این امر می تواند مناسب برای افرادی که بر این باورند که آنها گمراه شده اند به شکایت با اخلاق کمیسیون" Jaeger به من گفت. "به نظر می رسد به عنوان اگر فریب در امضا جمع آوری خواهد واجد شرایط برای شنیدن اخلاق کمیسیون. از آن خواهد شد یک آزمایش خوب از آنچه آنها می خواستند اخلاق کمیسیون را انجام دهد."

من به نام کارول Sawicki که ذکر شده است به عنوان رئیس NDVF اندازه گیری کمیته اما او حاضر به پاسخ به سوالات من و به جای آن پرسید که من ارسال پرس و جو به کلی اطلاعات آدرس ایمیل ذکر شده در مبارزات انتخاباتی او ،

با توجه به گزارش های اخیر زمینه با وزیر امور خارجه این NDVF گروه جمع آوری شده بیش از $272,000 در سهم تا کنون در این چرخه. با وجود نام این گروه -- داکوتای شمالی رای دهندگان اول که پول آمده است از سه جناح چپ گروه مستقر در تگزاس کلرادو و ماساچوست است.

بیشتر که پول برخی از 150.000 دلار بود کمک توسط یک گروه به نام به عمل در حال حاضر ابتکار عمل. تاسیس شد و در سال 2011 توسط صندوق های تامینی میلیاردر جان آرنولد.

آرنولد یک کارمند از بدنام کالا شرکت انرون و دریافت 8 میلیون دلار جایزه - همیشه بزرگترین صادر شده توسط شرکت - تنها چند روز قبل از آن اعلام ورشکستگی کرده است.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب