درگاه: از آنجا که پاداش کارکنان دولت با متوسط شایستگی جایزه یک چیز بد است ؟

بیایید شروع با برخی از دیدگاه. کل مبلغ پرداخت پاداش $بود 625,000. که مقدار زیادی از پول توسط هر اندازه گیری, ا

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

بیایید شروع با برخی از دیدگاه.

کل مبلغ پرداخت پاداش $بود 625,000. که مقدار زیادی از پول توسط هر اندازه گیری, اما آن را گسترش بیش از 25 سازمان های دولتی. هیچ فرد مجرد رو بیش از $1,500 چرا که قانون است.

به عنوان این که یک "رکورد" برای پاداش به یاد داشته باشید که این نماینده مجلس مطرح کلاه برای پاداش از $1000 به $1500 در طول سال 2019 جلسه. قوه مقننه ساخته شده بیشتر پول در دسترس برای پاداش عملکرد و بنابراین دولت صرف بیشتر پاداش.

چه جالب است این bellyaching در حال حاضر که از برخی در مجلس در مورد این کاملا قابل پیش بینی به نوبه خود از وقایع.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این نوع از بی عدالتی" جان Bjornson رئیس شورای قانونگذاری گفت ویلیس. "یکی این که آن را ناعادلانه به کارمند... آن را کمک نمی کند آنها را در دراز مدت به اندازه. و سپس در مرحله دوم کارکنان دیگر سوال " چه کرده اند که من انجام نداده اند به deserve this?'"

پس هنگامی که آن را ناعادلانه به پاداش کارکنان که به خصوص در یک سال خوب با متوسط جایزه ؟

همچنین چرا نمی خواهیم کارکنان سوال که چرا آنها نمی توانید یک جایزه ؟ نیست که معنی آنها با انگیزه به انجام بهتر در سال آینده ؟ یا شاید حرکت به اتاق را برای یک کارمند جدید است که بهتر مناسب است ؟

بخش خصوصی استفاده می کند که نوعی انگیزه در همه زمان ها. جمهوری خواهان مایل به صحبت کردن در مورد در حال اجرا دولت مانند یک کسب و کار و در حالی که من ترجیح می دهم آنها نه از دولت است دولت و نه یک کسب و کار در این نمونه خاص, چرا جمهوری خواهان در حمایت از حقوق و دستمزد سوسیالیسم ؟

"با همه این اوضاع و با تمام آشفتگی در اقتصاد و در دولت و در جامعه این پاداش فقط لازم نیست که یک نگاه خوبی در مورد آنها" سناتور ری Holmberg یک جمهوری خواه از چنگال بزرگ و صندلی از تخصیص بودجه سنا گفت ویلیس.

یکی از مشکلات بزرگ بخش دولتی نیروی کار است که اغلب پرداخت یکنواخت است و بر اساس چیزهایی مانند عمر از خدمات به عنوان مخالف به عملکرد. که گاهی اتفاق می افتد, آنها تمایل به سراسر-هیئت مدیره پرداخت افزایش است که به طور کامل نادیده بگیرد که آیا یا نه یک کارمند خاص سزاوار افزایش دهد.

قوه مقننه ایجاد این جایزه برنامه به عنوان یک راه برای پاداش کارکنان دولت که به خصوص به خوبی به آنها انگیزه برای ماندن در این شغل به جای دنبال اشتغال در جای دیگر.

هزینه آن پاداش ممکن است به عنوان بالا به عنوان شما فکر می کنم آن است که هر دو.

پرداخت $625,000 در پاداش گران است اما به طوری که گردش مالی. استخدام و آموزش افراد جدید خود را هزینه. اگر ما می تواند به جلوگیری از برخی از کسانی که هزینه های نگهداری خوب از کارکنان دولت در شغل خود نیست که یک برنده می شود ؟

آیا این پاداش داده می شود به حق مردم ؟ باید آنها موثر بوده است در حفظ کارکنان? من علاقه مند می شود در بررسی این سوالات اما من بسیار علاقه مند در یک پتو در محکومیت این برنامه است.

هر نظر شما در مورد اندازه دولت -- من یک محافظه کار من قطعا می خواهم آن را دوست دارم به کوچکتر -- کسانی که در دولت ما باید بهترین افراد ما می توانید پیدا کنید. سیاست های مانند این برنامه جایزه کمک به ما در رسیدن به آن است.

بیایید نه شرمسار مردم برای استفاده از آن.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن