پورت: وزیر امور خارجه می پرسد نامزد حزب دموکرات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت او

او همچنین برخی از جدی اقامت مسائل. داکوتای شمالی قانون اساسی نیاز به پنج سال متوالی اقامت در خارجه برای کسی که

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

او همچنین برخی از جدی اقامت مسائل. داکوتای شمالی قانون اساسی نیاز به پنج سال متوالی اقامت در خارجه برای کسی که مایل به نگه داشتن یک دفتر عمومی مانند بیمه کمیسر.

در هر ایالت نوادا رای گیری سوابق Martin بازیگران در یک رای گیری وجود دارد در نوامبر 2016. برای انجام این کار او تا به حال به گواهی دهند که او ساکن است که دولت که باعث می شود او ادعا می کنند که او یکی از داکوتای شمالی در پنج سال گذشته بسیار سخت به لقاء.

مارتین آگاه بوده است از این اقامت مسائل برای برخی از زمان در حال حاضر — من با او صحبت کرد در مورد آنها on May 20 — اما تا کنون او باقی مانده است در این مسابقه است.

اکنون وزیر امور خارجه است و به دنبال این موضوع است. در نامه ای به مارتین و کپی شده به دولت دموکراتیک رئیس کایلی Oversen, وزیر امور خارجه, Al Jaeger درخواست که مارتین ارائه "اطلاعات" در خصوص "وضعیت به عنوان یک مقیم داکوتای شمالی مورد نیاز برای پنج سال."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این نامه نیست و مشخص کنید که چه نوع از اطلاعات به طور خاص مارتین باید به نوبه خود بیش. Jaeger نامه باعث شده یک پرس و جو به او از داکوتای شمالی حزب جمهوری خواه در مورد مارتین واجد شرایط بودن. من فرض را نامه دعوت برای مارتین به طرف داستان در ضبط.

هر چند در این نقطه داده شده در هر دو پرونده از نوادا و مارتین را برای پذیرش خود که به او رای دادند و آن را به نظر می رسد روشن است که او نمی دیدار با اقامت مورد نیاز است.

همانطور که اشاره کردم در یک ستون در هفته گذشته این ماده در داکوتای شمالی قانون اجرا شده است قبل از. در سال 1935 دولت دیوان عالی کشور برداشته نشسته فرماندار از دفتر — Thomas H. Moodie یک دموکرات — به دلیل آن بود که نشان داد او رای دادند و در انتخابات شهرداری ها در مینه سوتا در طول پنج سال گذشته به خود بودن انتخاب فرماندار.

معاون فرماندار در این زمان بیش از مدت Moodie انتخاب شد ،

کافی است برای گفتن این است که یک بی اهمیت موضوع است.

آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه دولت مقامات رسیدگی به این. در حال حاضر مارتین ندارد هر دفتر است. او تنها مبارزه. در سال 1935 Moodie برداشته شد و پس از به دست گرفتن.

ما مقامات تصمیم به صبر کنید و ببینید اگر مارتین انتخاب می شود قبل از اقدام او را واجد شرایط? Jaeger گفت: در مصاحبه اخیر خود که او حق ندارد برای حذف مارتین از انتخابات.

اما چرا باید کسی است که واجد شرایط حضور در انتخابات آرای دور از دیگر نامزدهای بالقوه? مارتین در حال اجرا است unopposed برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ژوئن, اما هنوز هم وجود دارد شانس یک نامزد مستقل می تواند ظهور در این مسابقه برای انتخابات ماه نوامبر.

افرادی که ملاقات ما دولت را صلاحیت داده شده دولتی نباید اجازه داده می شود در رای گیری که برای دفتر.

آن را به خوبی خواهد بود برای دیدن مارتین و داکوتای شمالی دموکراتیک-NPL عمل با برخی از صداقت و اعتراف به اشتباه خود و انصراف از این کمپین.

به عنوان آن می ایستد با خود سکوت را پاسخگو باشد ما به مقصد اداری مسیر.

به نظر در این مقاله مراجعه کنید www.sayanythingblog.com

راب پورت بنیانگذار SayAnythingBlog.com یک فروم ارتباطات مفسر. رسیدن به او را در توییتر @robport و یا از طریق ایمیل در rport@forumcomm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن